Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Tror dere at dette kan fungere? http://www.ps.no/ArtLst.aspx?n=10100910061007&ac=7672 Noen som har forsøkt eller lest de undersøkelsene det henvises til? Jeg er SÅ plaget med cellulitter på mage, rumpe og lår så om dette hadde hjulpet meg til bare å få vekk noe av det skal jeg løpe å kjøpe :)
Gjest Alabama Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Den fjerner ikke cellulitter, men gjør dem "usynlige" når du bruker denne bodyen under annet tøy..
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Den fjerner ikke cellulitter, men gjør dem "usynlige" når du bruker denne bodyen under annet tøy.. Det påstås jo at om man bruker denne 6 timer om dagen i 30 dager eller var det var, så blir cellulittene redusert. Den skal visst "smelte" bort underhudsfettet eller noe. Kryss i taket om det funker altså, jeg prøver gjerne:-) Noen som har kjøpt en sånn her eller vet om noen som har gjort det, eller?
ungjente90 Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Skal ikke tro på alt man leser Hadde slikt funket hadde nok mange som har cellulitter brukt det =)
Gjest Emera Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 I England ble de revet bort da de kom på markedet for en stund siden. Så vi får håpe de vil dele sine erfaringer med oss etter hvert... Men jeg har vanskelig for å tro på sånt.
Blåklokke Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Det har blitt forsket SÅ mye på cellulit-kremer, hansker, bukser og tabletter. Ingenting har vist seg å ha noe særlig virkning. Jeg har avfunnet meg med cellulitene mine (som stadig blir flere..), men prøver å ikke legge på meg. Også ser jo alt bedre ut når man er litt brun, da
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Vektnedgang i form av sunn diett (sukkerfattig) og lett mosjon minsker celulittene. Jeg beklager jeg er offtopic, men det funker jo. Jeg leser om div behandlinger man kan gjøre for å minske celulitt, men den beste behandlingen man kan gi seg selv er et sunnt liv. Hilsen ei som har gått ned 8-9 kilo over 3 mnd, ved å kutte ut sukker fra dietten..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå