Gjest Frosk Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 I morgen - 1. oktober - er det verdens vegetardag. Og dét må jo være en flott anledning for å lage en grønn middag, også for de som ikke har vegetardag hver dag Dette er altså en oppfordring om å lage vegetarisk middag i morgen (og om du ikke aner hva du i såfall skulle finne på å ha til middag, kan nok veggisene her på forumet gi deg noen tips, tenker jeg! )
Purple Basil Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Visste ikke om den dagen, men mor i huset er veggis så en vegetarmiddag skal vi få til :D
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 I morgen - 1. oktober - er det verdens vegetardag. Og dét må jo være en flott anledning for å lage en grønn middag, også for de som ikke har vegetardag hver dag Dette er altså en oppfordring om å lage vegetarisk middag i morgen (og om du ikke aner hva du i såfall skulle finne på å ha til middag, kan nok veggisene her på forumet gi deg noen tips, tenker jeg! ) Blir garantert ikke vegetarmiddag hos oss i dag 1. oktober. Her feires bryllupsdag, og da vil vi ha noe mer festlig enn det.
Gjest Frosk Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Visste ikke om den dagen, men mor i huset er veggis så en vegetarmiddag skal vi få til :D Kan ikke akkurat påstå at jeg pleier å markere veggisdagen særlig intenst, men i dag lager jeg middag til diverse kjøttetere og kan jo late som om det er pga Vegetardagen Blir garantert ikke vegetarmiddag hos oss i dag 1. oktober. Her feires bryllupsdag, og da vil vi ha noe mer festlig enn det. Ja, for all vegetarisk mat er jo dritkjedelig.
Fortunatus Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har faktisk begynt tiltak med å ha minst to vegetarmiddager i uken Og passer jo veldig fint at vi har planlagt en omelett med ost og brød til i dag Begge jobber sent så må ta noe kjapt! Nå spiser jeg faktisk brødskiver med peanøttsmør og banan.. Veldig godt :D
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Kan ikke akkurat påstå at jeg pleier å markere veggisdagen særlig intenst, men i dag lager jeg middag til diverse kjøttetere og kan jo late som om det er pga Vegetardagen Ja, for all vegetarisk mat er jo dritkjedelig. Ja, for all vegetarisk mat er jo dritkjedelig. Nei, det skal jeg ikke påstå, men kokkeferdighetene innen vegetarmat er ikke noe jeg kan skryte av, så skulle jeg per i dag laget vegetarmat, ville det vel ikke blitt noe mer enn revne gulrøtter, og det er litt kjedelig til champagnen vi skal feire oss selv med.
Gjest Frosk Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har faktisk begynt tiltak med å ha minst to vegetarmiddager i uken Og passer jo veldig fint at vi har planlagt en omelett med ost og brød til i dag Begge jobber sent så må ta noe kjapt! Nå spiser jeg faktisk brødskiver med peanøttsmør og banan.. Veldig godt :D Så flott tiltak!! (Jeg pleier alltid å si at jeg ikke bryr meg med hva andre spiser, og jeg mener det også, altså, egentlig, jada - men jeg må jo innrømme at jeg blir litt glad når jeg hører sånt ) Nei, det skal jeg ikke påstå, men kokkeferdighetene innen vegetarmat er ikke noe jeg kan skryte av, så skulle jeg per i dag laget vegetarmat, ville det vel ikke blitt noe mer enn revne gulrøtter, og det er litt kjedelig til champagnen vi skal feire oss selv med. Ah, du kan jo testlage noe vegetarisk en annen dag, da Ha en fin bryllupsdag!
Antagonist Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 Var ikke klar over at det var verdens vegetardag i dag, men det betyr at mannen pent må vente på kyllingen i kjøleskapet til i morgen...
Glynis Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 Flaks jeg allerede hadde planlagt blomkålsuppe, da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå