Gå til innhold

Gravid.....?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Nå har jeg lest og lest om symtomer på graviditet. Men likevel må jeg bare høre litt om mitt tilfelle nå. Jeg kan jo nesten umulig være gravid! Jeg hadde sex for omtrent 1 1/2 mnd siden. Jeg har hatt mensen i mellom, men det har ikke vært helt normalt, for å si det sånn. Jeg har hatt blødninger, ikke veldig mye, men det varte ganske lenge. Så et lite opphold, før jeg fikk mensen til vanlig tid for litt over en måned siden. Jeg er selvsagt klar over at mensen skal utebli ved graviditet, men nå lurer jeg jo på om det var det kan ha vært blødninger og ikke mensen, på en måte.

I allefall, jeg er nå snart en uke over tiden. Jeg har vært unormalt trøtt, litt småkvalm, og må ofte opp på tisselura mitt på natta. Mensen bruker også alltid komme på tiden hos meg, selvom jeg ikke går på noe prevensjon.

Jeg har jo også slitt med angst, og det kan kanskje være dette som spiller meg et puss? Det går forsåvidt bedre nå enn det har gjort, og merkelig at den skal begynne å fucke nå, og ikke når jeg hadde som verst....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om 7-8 timer kan du få kjøpt en test. Hell morgenurinen på et glass så lenge. Får neppe avgjørende opplysninger fra dette forumet i løpet av natta. Lykke til!

Skrevet
Om 7-8 timer kan du få kjøpt en test. Hell morgenurinen på et glass så lenge. Får neppe avgjørende opplysninger fra dette forumet i løpet av natta. Lykke til!

Syntes det er mange gode råd og svar å få her, ellers ville jeg ikke skrevet. Klart jeg kjøper en test snart, men tenkte bare høre litt her i mellomtiden. Ellers takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...