Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Jeg har slitt litt med kviser i de siste årene og jeg har nå fått mer igjen for det. Jeg har prikker og merker i huden og fortsatt sitter det en del kviser der. Det ser så utrolig stygt ut, og jeg får dårligere selvtilitt av det. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få disse merkene til å forsvinne? Utenom laser da.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Heisann! Jeg har også slike merker, og etter mye prøving og feiling, har jeg kommet frem til at krystallsliping er det som har hjulpet meg mest. Det koster en del, men snakk med hudpleier, da prisen kan variere fra salong til salong. Huden blir ikke perfekt etter endt behandling, men det er i allefall store sjanser for at den blir bedre. Og i tillegg tåler huden som regel opp til en kur i året, så om du har råd/liker behandlingen, kan du jo prøve på det. Lykke til :o)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå