Gjest tikka Skrevet 30. september 2009 #1 Skrevet 30. september 2009 Hei alle sammen:) jeg er 20 år og fortsatt litt plaget med kviser,men ikke såå mye. Men nå har jeg fått utroooliiig mange nupper i ansiktet særlig i kinnene. Bruker VINCHY NORMADERM,og Pure fra GARNIER,men ingen ser ut tilog fjerne nuppene!! Det ser ikke bra ut, og foudation skjuler det ikke... HJELP!!
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2009 #2 Skrevet 30. september 2009 Produkter fra parfymeri/apotek er ikke akkurat kvalitetsprodukter... De kan faktisk gjøre huden din verre i stedet for bedre. Les på bloggen til Hilde Christina: http://www.hildechristina.com/ http://www.hildechristina.com/hudpleietips Bruk søkefeltet, kategoriene eller taggene for å finne fram.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå