Gå til innhold

Trist å si opp jobben


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har sagt opp en jobb jeg har, det er en butikkjobb. Var litt usikker på om det var det rette å gjøre, samtidig som jeg har tenkt på det en stund. Jeg slutter ikke fordi det er noe galt med jobben, men pga flere oppgaver i forhold til studier og en annen jobb. Nå som jeg endelig har sagt opp, så føler jeg meg bare helt merkelig. Sitter her og griner og er trist. Er det noen som har opplevd det sånn? Det har sikkert sammenheng med at jeg kommer til å savne alle mine kollegaer veldig.. :-( Huff, håper jeg gjorde det rette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sagt opp en jobb jeg har, det er en butikkjobb. Var litt usikker på om det var det rette å gjøre, samtidig som jeg har tenkt på det en stund. Jeg slutter ikke fordi det er noe galt med jobben, men pga flere oppgaver i forhold til studier og en annen jobb. Nå som jeg endelig har sagt opp, så føler jeg meg bare helt merkelig. Sitter her og griner og er trist. Er det noen som har opplevd det sånn? Det har sikkert sammenheng med at jeg kommer til å savne alle mine kollegaer veldig.. :-( Huff, håper jeg gjorde det rette..

Jeg vet hvordan du har det! Jeg og sluttet i butikkjobben min i sommer, for å begynne å studere igjen.

Det er veldig trist, jeg savner jobben, kollegene og sjefen min!

Men som vi sier, livet går videre, og du har nok gjort det rette. Du hadde vel uansett ikke tenkt å jobbe i butikken resten av livet? Det er nok bare en tilvenningsperide.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...