Gå til innhold

Ari Behn - Den modigste mannen blant dem alle!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil bare gi Ari en tommel opp for at han avslører seg så til de grader til det norske folk. At han står frem på denne måten som han har gjort nå og snakker om depresjon og ensomhet, det tror jeg hjelper mange andre deprimerte og ensomme sjeler til å føle seg mindre unormale og alene.

Veldig modig gjort av Ari! Han hjelper mange triste sjeler ved å stå frem. Håper ikke slottet gir han pepper for dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vil bare gi Ari en tommel opp for at han avslører seg så til de grader til det norske folk. At han står frem på denne måten som han har gjort nå og snakker om depresjon og ensomhet, det tror jeg hjelper mange andre deprimerte og ensomme sjeler til å føle seg mindre unormale og alene.

Veldig modig gjort av Ari! Han hjelper mange triste sjeler ved å stå frem. Håper ikke slottet gir han pepper for dette.

Ja nå har også Ari skiftet kjønn og blitt en kjerring. Snart er det vel ikke en mann igjen i Gnore.

Skrevet

... eller var hele intervjuet avlevert i fylla?

Gjest Gjest_Viren_*
Skrevet

Men MÅ virkelig alt ut i offentligheten? Jeg håper han klarerte intervjuet med Märtha først, jeg hadde i allfall ikke likt om vårt forhold ble brettet ut på den måten.

Skrevet

Helt enig :)! Jeg har et håp om at depresjon og andre psykiske lidelser skal bli mindre tabu når kjendiser står fram og er ærlige om det...

Om slottet gir han pepper for dette så sier vel det mere om de enn det sier om han kanskje....?

Men som en annen her sa, så håper jeg at han har klarert dette med sin fru først... ;).

Skrevet
Ja nå har også Ari skiftet kjønn og blitt en kjerring. Snart er det vel ikke en mann igjen i Gnore.

Snart..? Er ikke det vel optimistisk?

Skrevet

Hadde det nå bare vært en "kjendis" jeg klarte å ta seriøst og ikke sutre-Ari hadde jeg og gitt en tommel opp.

Skrevet

Nå tror jeg vel at Ari er mer sånn, jeg-trenger-oppmerksomhet-så-noen-kjøper-boka-mi-deprimert.

Skrevet

Er det rart menn topper selvmordsstatistikken, når det ikke er aksept for at menn snakker om hvordan de har det i livet sitt.

Skrevet

For å si det sånn, om Ari var bedugget under intervjuet, så viser jo det bare ytterligere at det foreligger et problem.. Og en full manns ord, er en edru manns tanker.

Ja, kjipt for kona hans om hun ikke godkjente han utspill (noe hun sannsynlig ikke har gjort, det skjønner vi jo alle), men allikevel tror jeg det er sunt for den norske kongefamilien og vise seg å være menneskelig. Kongefamilien har alltid frontet som "ååå se så lykkelige vi er!" og det norske folk har liksom ikke kunnet identifisere seg med sin egen konge eller familien hans. Og det er godt å vite at de også har ups and downs, og det er ikke overraskende at det er Ari av dem alle som var det sorte fåret som tystet.

Dette var en god ting, for dem alle. Det viser oss andre at blått blod faktisk ikke finnes.

Ari er en villstyring som ikke engang prinsessen på erten kan temme, og i dette tilfellet så er det alle andre her i landet som er deprimert og/eller som kan identifisere seg med han som får en liten klapp på skuldra. Tror det er mange som ikke hadde sansen for Ari før, som nå har fått øya opp for han, meg inkludert.

Jeg tror ikke dette er noe pr.stunt. Det er litt for sårt og tabu til at det kun skal være det.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Nå tror jeg vel at Ari er mer sånn, jeg-trenger-oppmerksomhet-så-noen-kjøper-boka-mi-deprimert.

:ler:

Også en liten en til Märtha også:

:rosaengel:

Skrevet
For å si det sånn, om Ari var bedugget under intervjuet, så viser jo det bare ytterligere at det foreligger et problem.. Og en full manns ord, er en edru manns tanker.

Ja, kjipt for kona hans om hun ikke godkjente han utspill (noe hun sannsynlig ikke har gjort, det skjønner vi jo alle), men allikevel tror jeg det er sunt for den norske kongefamilien og vise seg å være menneskelig. Kongefamilien har alltid frontet som "ååå se så lykkelige vi er!" og det norske folk har liksom ikke kunnet identifisere seg med sin egen konge eller familien hans. Og det er godt å vite at de også har ups and downs, og det er ikke overraskende at det er Ari av dem alle som var det sorte fåret som tystet.

Dette var en god ting, for dem alle. Det viser oss andre at blått blod faktisk ikke finnes.

Ari er en villstyring som ikke engang prinsessen på erten kan temme, og i dette tilfellet så er det alle andre her i landet som er deprimert og/eller som kan identifisere seg med han som får en liten klapp på skuldra. Tror det er mange som ikke hadde sansen for Ari før, som nå har fått øya opp for han, meg inkludert.

Jeg tror ikke dette er noe pr.stunt. Det er litt for sårt og tabu til at det kun skal være det.

Som om Ari Behn noensinne har kunnet tenke seg å gjøre noe på TV som IKKE er tabu. :fnise:

Skrevet

Ja han er tabu-kongen på slottet, det er snickers og twist. Men allikevel føler jeg at akkurat denne type veldig private utbrudd,ikke helt har link med de andre utbruddene hans. Det er liksom et sannhets-preg over det hele. At dette er noe han liksom har gått med lenge, siden han ikke klarte og holde tyst om det til media engang, da tyder det på for meg at dette ligger tungt på brystet hans.

Men det er bare mine spekulasjoner som sagt.

Men tror ikke dette er kun en vanlig oppmerksomhets-greie.

Skrevet

Det er neppe en vanlig oppmerksomhets-greie, nei. Vanligvis vil han jo bare ha oppmerksomhet, og gir faen i om den er positiv eller negativ. Nå vil han ha sympati.

Skrevet

Jeg tror mer at han ønsker hjelp, eller bare ut og vekk fra det livet han har nå. Slik som mange av oss andre. Derfor tror jeg denne type sjeldne utspill fra en slik type kjendis, er gull verdt for resten av oss dødelige.

Selvom Askeladden vant prinsessa og halve kongerike, så levde de ikke lykkelige i alle sine dager, slik vi allle higer etter hver dag med å få til, men aldri klarer å komme til og som fører til at vi blir så enormt skuffa.

Det er trøstende for folk som sliter å vite at til og med de på toppen har det slik. Man er ikke alene om å være alene osv.

Skrevet (endret)

Jeg finner heller min trøst i folk jeg tar seriøst. Akkurat Ari faller ikke inn under denne kategorien. Det eneste dette utspillet gjorde med øynene mine (jfr. din kommentar om å åpne dem) var å få dem til å himle. Stort.

Edit: Og jeg høres sikkert ut som en sympatiløs kjerring akkurat nå, men faktum er at jeg har flere psykiske diagnoser enn jeg har fingre, og jeg synes ikke Aris depresjon er det minste troverdig.

Endret av Eplefe
Skrevet

Tipper han har en homsevenn et sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...