Gå til innhold

En liten fing i analen?

Fremhevede innlegg

Gjest jeansgutt20
Skrevet

Jeg digger å få en finger eller to opp i analen eller en butplug med vibrator, det gir meg et kick og ekstrem nytelse. Får helt sinnsyke orgasmer som ikke kan sammenlignes med orgasmer uten analstimuli:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tingen er at jeg har spurt, i en ikke-seksuell setting, og han sa nei. Men han har jo aldri prøvd det! Han liker det veldig godt når jeg slikker rett under ballene, og det frister så veldig å bare gå "litt lenger ned" :gjeiper: Med tungen først altså. Jeg ville aldri puttet noe inn noensteder uten å spørre først selvsagt.

Hvis du har spurt og han har sagt nei så er jo saken grei. Man trenger ikke prøve alle ting man synes er turnoff bare tilfelle man skulle like det. Jeg kunne aldri tenkt meg å prøve, og forventer jo at et nei respekteres.

Skrevet

min mann liker det.

Av og til bare en fingertupp inn, litt på utsiden, og noen ganger en vibrator som bare kiler ved åpningen.

Skrevet

Anonyme "mann 45": Hvis du hadde kunne lese norsk (bokmål) så hadde du selvsagt sett at jeg skrev "i de fleste tilfeller". Case closed. Finn et annet tre å bjeffe på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...