Anna Lovinda Skrevet 13. august 2003 #21 Skrevet 13. august 2003 Nei, Irka, men jeg har sett lyset! :o
Irka Skrevet 13. august 2003 #22 Skrevet 13. august 2003 Nei, Irka, men jeg har sett lyset! :o Betyr det at du har tatt til vett og begynt å angre på dette frieriet? Det er aldri for sent å snu vet du.
Anna Lovinda Skrevet 13. august 2003 #23 Skrevet 13. august 2003 Hmmmm...du sier noe, men jeg er nok en av disse brudene som kun gifter seg for å bli gift.
Irka Skrevet 13. august 2003 #24 Skrevet 13. august 2003 Hmmmm...du sier noe, men jeg er nok en av disse brudene som kun gifter seg for å bli gift. Jeg synes nok du bør ta pungen litt i betraktning før du frir. Etter hva jeg har hørt av sladder her inne så er det vel ikke noe særlig å skryte av. Eh..Pengepungen?
Anna Lovinda Skrevet 13. august 2003 #25 Skrevet 13. august 2003 Jeg synes nok du bør ta pungen litt i betraktning før du frir. Etter hva jeg har hørt av sladder her inne så er det vel ikke noe særlig å skryte av. Jeg har da ikke tenkt å bli såå intim med Trøffel. Men hvis det røyner på, så har jeg Sandman, som hevder å være bedre utrustet
Irka Skrevet 13. august 2003 #26 Skrevet 13. august 2003 Jeg har da ikke tenkt å bli såå intim med Trøffel. Men hvis det røyner på, så har jeg Sandman, som hevder å være bedre utrustet Sukk!! Ja, vi har det godt vi som kan loggre rundt fra den ene til den andre...
Anna Lovinda Skrevet 14. august 2003 #27 Skrevet 14. august 2003 akkurat det sier Sandman også...merkelig
Gjest glamourgirl Skrevet 15. august 2003 #28 Skrevet 15. august 2003 Hæ? Nå datt jeg litt ut her, men det er vel ikke helt nytt for mitt vedkommende :-? Anna Lovinda, baby, har du kapra både Trøffel OG Sandman? Hva skjer? Hva med Lasse a? Er det noen av de gode faste deilige, som du ikke har, sånn at jeg kan flørte litt med dem liksom? Vil jo ikke ha en mer erfaren bruker enn meg selv på nakken :o Eller deler du? Glam
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå