Manon Skrevet 13. august 2003 #22 Skrevet 13. august 2003 Mine mål for høsten er: - gå ned 10 kilo - være flink til å gå tur - holde leiligheten ryddig - kose meg masse med mannen - være sammen med tante-barna mine - være flink på jobben - gå mer ut med venner
Ana Skrevet 13. august 2003 #23 Skrevet 13. august 2003 Mine mål for høsten: - Jobbe ordentlig med studiene, stå på eksamen. - Slutte å utsette alt mulig. - Bruke tid på hobbyene mine (spesielt fotograferingen). - Lære meg å spise ordentlig. - Begynne å trene igjen, yoga og dansing (tror alle her har nevnt at de skal være flink og trene! :o ). - Være mer sosial, og skaffe meg noen nye venner! - Opprettholde kontakten med de vennene jeg har.
Midnattsol Skrevet 13. august 2003 #24 Skrevet 13. august 2003 * ny jobb Du har jo akkurat fått ny jobb joo.
AUF Skrevet 13. august 2003 #25 Skrevet 13. august 2003 Få orden på livet mitt... :cry: Og kanskje gå på skolen...*håper* :D
Fru Fomle Skrevet 13. august 2003 #26 Skrevet 13. august 2003 Jeg har en spenndende høst foran meg, skal begynne i ny jobb i september/oktober. Grugleder meg til det. :D Mine mål for høsten 2003: ¤ komme godt igang med den nye jobben ¤ bli kvitt kneskaden min, kunne jogge igjen ¤ gå ned ca. 4 kg ¤ se mindre på tv ¤ pusse opp barnerommet ¤ reise til Praha ¤ bli mer sikker på mine egne valg.. Blir spennende og se når tråden blir dratt fram senere... Lykke til med målene alle sammen! :D
Tusenfryd Skrevet 13. august 2003 #27 Skrevet 13. august 2003 Vet ikke om dere setter opp i prioritert rekkefølge - men synes det er interessant at å gå ned 4-5 kilo flere ganger kommer før kjæreste, ektemann og familie og mer "indre" verdier.
Ingeborg Skrevet 13. august 2003 #28 Skrevet 13. august 2003 Får ta et hint jeg da, Tusenfryd. I høst skal jeg... * Ta godt vare på samboeren og kattepusen min * Lese jevnere enn i vår og ta alle eksamenene * Søke på de to jobbene som blir ledige der jeg har deltidsjobb * Gi meg selv nok fritid så jeg ikke blir helt utslitt * Være flink til å trene og gå ned 3-4 kilo * Sette av penger til bryllupet hver måned * Finne brudekjole!
Klips Skrevet 13. august 2003 #29 Skrevet 13. august 2003 MÅ gjøre tre ting: - lage om katastroferom til lekkert barnerom og arbeidsrom - finne drømmejobben som jeg kan begynne i når permisjonen er over - arrangere navnefest Utenom dette henger vel livet så og si på greip allerede. Men sommeren min er ikke over før vi kommer hjem fra ferie 7. september, og det er jo en eeeeevighet til!
Gjest Virvel Skrevet 13. august 2003 #30 Skrevet 13. august 2003 - Skaffe meg jobb - Være flink student - Holde kontakten med venner, ta initiativ til å være litt sosial, ikke bare sitte og vente på at alle andre skal komme til meg... - Begynne å svømme igjen - Komme over eksen
Skusla Skrevet 13. august 2003 #31 Skrevet 13. august 2003 *tenke tenke* La meg se: - fortsette skolen, og klare den. Dvs gjennomføre praksis, ta eksamener. - skal til USA i midten av Septemer. - spare opp mest mulig penger til den, så jeg kan bruke det jeg vil der borte og skjemme bort tantebarna mine... :D - bli flinkere til å lese, så jeg slipper det hardkjøret rett før eksamen ( sier det før HVERT semester da, så jeg får se på det gitt... ) - ta vare på vennene mine, og min kjære enda mer... - begynne på valpekurs med bofsen min - kose enda mer med kattene mine - prøve å bli flinkere til å finne på ting når jeg klarer det, med vennene mine - gjøre ferdig de aller siste tingene som står igjen i leiligheten. - forhåpentligvis bli frisk!!!!!!! - ... så jeg kan begynne å prøve ENDA mer å bli gravid - spise mer - sette av mer penger på sparekontoen min Kommer ikke på mer jeg, men det skal bli morsomt å se om jeg klarer å få oppfylt alt dette.. :D
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #32 Skrevet 13. august 2003 Endelig ta eksamen. Et år nærmere friheten eller helvete... :o
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #33 Skrevet 13. august 2003 - Ut av arbeidsledighet og inn i ny jobb! - Sette opp samboeravtale. - Fortsette å trene jevnt. - Skjemme meg selv bort (avhenger av punkt en). - Få til ukentlige innkjøp i huset (i samarbeid med sambo)
Gjest Vega Skrevet 13. august 2003 #34 Skrevet 13. august 2003 Vet ikke om dere setter opp i prioritert rekkefølge - men synes det er interessant at å gå ned 4-5 kilo flere ganger kommer før kjæreste, ektemann og familie og mer "indre" verdier. Jooo - men jeg er allerede så snill, skjønner du. Trodde disse målene var ment som sånn helt råkjør-ego-mål jeg ... men det er nok rett - vi kan forbedre oss på flere områder samtidig, noen og enhver. Skal fortsette å være der for både samboer, barn, familie og venner - men tror at om jeg er egoistisk - så drar de massevis av goder av det, de også. Når det regner på presten - så drypper det på klokkeren, osv. Eller var det ikke sånn det var i det hele tatt...
Gjest Candyfloss Skrevet 14. august 2003 #36 Skrevet 14. august 2003 - få meg jobb i bokhandel eller lignende - gjøre det bra på skolen - fikse min negative innstilling - få kloa i en potensiell kjæreste - trene enda mer - kjøpe meg mange ullgensere - få vakre negler (jeg biter) - få meg en ferie - svømme mer - bli mer aktiv på KG ..... jepp..... også, være her mer for venner som trenger meg!
Anna Lovinda Skrevet 14. august 2003 #37 Skrevet 14. august 2003 Siden jeg er en enkel sjel på medikamenter, har jeg bare et mål om gangen: Gifte meg med Trøffel
elinia Skrevet 14. august 2003 #38 Skrevet 14. august 2003 Har ikke noen spesielle mål for høsten, men de vanlige er: - Spare penger til å reise - Lese mer - Gjøre alt som må gjøres - Nyte resten av sommeren
LaToya Skrevet 14. august 2003 #39 Skrevet 14. august 2003 Mine ego mål for høsten er : - trene mer og komme i bedre form ( og ta av noen kg ) - få bedre selvtillit og stole på meg selv - finne ut hva jeg vil jobbe med og lete etter drømmejobben - Være flink og spare litt penger hver mnd Ellers skal jeg ta godt være på mann, familie og hundene mine :D
Gjest gurimalla Skrevet 14. august 2003 #40 Skrevet 14. august 2003 Selvfølgelig være masse sammen med familie og venner. :D Besøke en venninne i Bodø og en i Brussel Ikke jobbe alt for mye i perioden september til desember Gjennomføre språkkurset Avklare hva jeg gjør på jobbfronten neste år (har jobb, men det er mulighet for å endre stillingen) Gå til og fra jobb Opprettholde treningsmengde Gå på flere konserter og filmer enn i fjor høst Male stuen Det burde ikke være umulig å gjennomføre....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå