Gå til innhold

trene i bergen


Gjest farge

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst å begynne å trene gjerne på treningsenter, men jeg synes det er forferdelig dyrt. 500 kr i mnd er mye penger. Det er nok verdt det hvis man trener mye og vet at man er like aktiv året gjennom. Men med tre småbarn, mann og full jobb fungerer ikke alltid hverdagen slik at man har tid. Da er det dumt å betale. Jeg synes det er kjekt å trene sammen med andre (aerobic, step ol.) Må innrømme at jeg synes ikke å gå tur er så kjempekjekt. Jeg har aldri hørt noen andre enn meg selv innrømme det :sjenert:

Noen som har noen forslag eller hete tips fra bergensere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor i alle dager er det du må betale 500 kr måneden?!? Nautilus tar 275 kroner måneden. SiB tar ca 300 i måneden for ikke-studenter.

Ellers kan du jo prøve ballspill eller kampsport, om du liker å trene med andre. Prisene hos kampsportklubbene varierer, kickboxing er ofte dyrt, men mange av karateklubbene i Bergen tar 1500 kroner halvåret, altså 250 kr måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Du kan jo sjekke oppslagstavlen på butikken. Her hvor jeg bor er det flere tilbud om aerobic på skolene. Hos meg koster det 500 kr halvåret. Positivt at det skjer i nærmiljøet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med sib.....er det ikke slik at hvis man ikke student får man ikke tilgang til hoved senteret....sib sentrum? eller har forstått det feil? og kan man bare være der før kl 14? det sto slik:

medlemskort andre: 1890,- (formiddags-kort 1690,-) **

Eksterne kunder har adgang til våre sentre på Vektertorget, Fantofthallen, Lehmkuhlhallen og Årstad. 6 mnd formiddagskort koster 1690,- (medlemmene må være inne på senteret før kl 14.00).

http://www.sib.no/trening/priser-og-medlemsskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Du kan også sjekke www.tifviking.no, ok og billig treningssenter i sentrum. Ligger rett bak Bryggen, ved Mariakirken. Tror det koster 267kr mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er sant at sib sentrum og studentsenteret bare er for studenter ja. Men vektertorget er jo også midt i byn ;) Og sib Årstad er helt nytt og veldig fint senter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...