Grace Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Jeg lurer veldig på om oen vet hvilket merke som har fargen IDA? eneste jeg vet er at jeg kjøpte den via maxbo, så tror det er lady eller harmoni men finner ikke noe på sidene deres.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 1308 Ida, er hentet fra Jotun sine farvekart. Så du får den hos bl.a. Maxbo, Jernia, Fargerike osv.
Gjest padawan Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 så lenge den har et standardnummer så skal du kunne få tak i den hvor som helst. Jotun pleier ofte å gi navn på fargene sine men så lenge en har NCS- eller standardnummeret så kan en som sagt få laget fargen andre steder.
Rufus Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Fargen kan fås alle steder de selger Jotun- maling....og de fleste andre steder! I Norge er det sånn at NCS- koder kan de fleste bruke og navnene til både Jotun, Butinox o.a. ligger ofte i maskinene selv om man ikke fører den bestemte malingen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå