Gå til innhold

Lange dager


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg trodde dagene skulle fly av gårde med ny jobb, men det gjør de ikke. Jeg syns dagene blir noe lange, men det er kanskje til jeg kommer inn i ting. Det er masse, masse jeg ikke kan ennå, og jeg er forsatt under opplæring så kanskje jeg syns dagene blir lange siden jeg ikke er selvstendig ennå. Andre med samme erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Dette er helt normalt :) Det tar litt tid og sette seg inn i nye ting og da kan arbeidsdagen føles veldig lang, og man føler seg ofte litt tlbakeholden og usikker, men trøst deg med at det er kun en fase. Innen en månde skal du merke at ting går lettere og at arbeidsdagen blir "kortere" :jepp: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette er helt normalt :) Det tar litt tid og sette seg inn i nye ting og da kan arbeidsdagen føles veldig lang, og man føler seg ofte litt tlbakeholden og usikker, men trøst deg med at det er kun en fase. Innen en månde skal du merke at ting går lettere og at arbeidsdagen blir "kortere" :jepp: Lykke til!

Tusen takk :) Dagen i dag gikk faktisk litt fortere, for det var ting jeg klarte på egenhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...