Gå til innhold

skikkelig psykisk ustabil- pms

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei!

Jeg er skikkelig fortvilet, og håper noen har et råd å komme med.

I tiden før mensen blir jeg skikkelig psykisk ustabil. Det må være sånn det er å ha en depresjon. Jeg blir overfølsom og lei meg. Deprimert og negativ. Synes ingen ting er noen vits i. Jeg blir mistenksom og sjalu, og føler at mannen min ikke er glad i meg. Jeg tolker alt for mye, og sliter skikkelig. Jeg tror at min pms kan være en årsak til at vi har problem i ekteskapet. Jeg har prøvd ulike p- piller, men føler at det bare blir verre. Er det noen som har vært i lignende situasjon, og som har et råd å komme med? Hva med akupunktur? Noen som har prøvd det? Hva med mannen min? Hvordan kan han støtte meg, uten at jeg opplever det på en dårlig måte? Han synes nemlig ikke at han har flere metoder for å støtte meg, og han mister motet.

Jeg hadde satt utrolig stor pris på hvis noen kunne komme med egne erfaringer eller tips, for dette går galt hvis jeg ikke finner en løsning....

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et helsekostprodukt som heter Female. Du tar det hver dag. Startdosen er 2 tabletter og etter noen måneder så kan du redusere til 1 tablett. Jeg turde aldri det. Jeg har skrevet om det tidligere her så søk på Female så finner du tidligere diskusjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...