Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Jeg bare har et lite spørsmål. Dere gutter som har hatt flere ONS og en del sexpartnere, men som nå har fått dere kjæreste/samboer, tenker dere ofte på de tidligere jentene, selv om det er en stund siden? Sammenligner dere jentene før med kjæresten når det gjelder sex?
Gjest MikeWaters Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Jeg bare har et lite spørsmål. Dere gutter som har hatt flere ONS og en del sexpartnere, men som nå har fått dere kjæreste/samboer, tenker dere ofte på de tidligere jentene, selv om det er en stund siden? Sammenligner dere jentene før med kjæresten når det gjelder sex? Nix, fint lite sammenligning her i gården.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 jeg er jente og har hatt flere sexpartnere, både ONS og faste forhold, tenker jeg også kan svare da? Nei, jeg sammenligner ikke og jeg tenker ikke på tidligere sexpartnere i den forstand. Foruten han siste som jeg var med før min nåværende kjæreste så husker jeg faktisk ikke hvordan de andre var i senga eller hvordan det føltes.
Gjest Gorgonzola Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Jeg må innrømme at jeg kan sammenlikne litt. Ikke så mye hva utseende og atributter angår, mer dersom det var enkelte ting jeg likte godt at en eks gjorde når det gjelder sex, som var skikkelig turn-on også for meg.
Gjest Gjest_kim_* Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Jeg bare har et lite spørsmål. Dere gutter som har hatt flere ONS og en del sexpartnere, men som nå har fått dere kjæreste/samboer, tenker dere ofte på de tidligere jentene, selv om det er en stund siden? Sammenligner dere jentene før med kjæresten når det gjelder sex? Nei.
Gjest KateW Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Spør du fordi du er usikker TS? Hva gjør du selv, da?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #8 Skrevet 29. september 2009 Hvis jeg blir sammen med en dame så er jeg altid fornøyd med sexlivet ellers hadde jeg ikke giddet å bli sammen med henne. Når det er sagt så hender det jeg tenker på og savner spesielle ting tidligere partnere gjorde og som jeg savner eller noe ved hvordan de var etc. men da er det heller tidligere kjærester jeg tenker på en gamle ons fordi de tidligere kjærestene hadde jeg mye mere og bedre sex med og jeg likte dem jo bedre enn ons jeg hadde, ellers ville de jo ikke blitt kjærestene mine.
Gjest TS Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 Takk for svar, folkens! Jeg bare lurte fordi kjæresten min har hatt mange partnere, men jeg har bare hatt 1 før han.
Gyldenløwe Skrevet 30. september 2009 #10 Skrevet 30. september 2009 Noen tenker man jo på med glede, men det kommer aldri noe godt ut av å sammenlikne. Det er ikke så anderledes med sex som med andre aspekter ved folk man ikke lenger deler liv med, man minnes med glede, tristhet, nostalgi og lettelse. Med ulike mengdeforhold av disse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå