Gjest Gjest_Uvi_* Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Jeg har tidligere vært plaget mye med UVI, men ikke hatt det på mange år nå. Men i dag morges hadde jeg typiske symptomer når jeg skulle tisse. Det sved og jeg følte at jeg måtte tisse flere ganger rett etterpå. Et kjerringråd er jo, som mange sikkert vet, å drikke mye, og gjerne noe med litt syre. Jeg hadde druejus tilgjengelig og har derfor drukket flere glass med dette i dag. Jeg føler meg nå bedre. Er det en sjanse for at det faktisk var den juice som hjalp? Eller var det rett og slett noe annet, forbigående, som plaget meg på morgenen? Altså, det jeg lurer på, er om man faktisk kan "drikke bort" en begynnende UVI...??
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Jeg har også vært endel plaget med UVI, og synes det hjelper å drikke mye surt. F.eks appelsinjuice. Tranebær er helt fantastisk! Har kurert begynnende UVI m både kapsler og juice. Bak på pakken m tranebærkaplser står hvor mye du skal ta, men d er for lite til å fjerne begynnedne uvi. Jeg hiver innpå 6-8 stk som strakstiltak sammens m c-vit, for så å følge opp med flere utover dagen. Men har uvien gått for langt er du nødt til å levere en stix hos legen, og begynne på antibiotika. Pga jeg får det veldig fort har jeg alltid en pakke selexid liggende på lur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå