høst Skrevet 23. april 2002 #1 Skrevet 23. april 2002 Når kjøper dere tilbehør til kjolen? Begynner å få litt panikk nå. Redd for at de skal bli utsolt, ettersom det ikke er så mange brudebutikker her. Gifter meg i september.
Niso Skrevet 23. april 2002 #2 Skrevet 23. april 2002 I utgangspunktet vil jeg si: Kjøp det tilbehøret du skal ha så snart du har bestemt deg for kjole. Men selv har jeg kjøpt både undertøy og veske (ikke nødvendig da) så sent som sist helg, og jeg gifter meg 4. mai! Brudesko i vanlige skoforretninger ville jeg sett etter NÅ, nå som det er høysesong for brylluper framover så er utvalget av hvite og kremfargede sko størst, og det er som regel mye billigere enn å kjøpe sko i brudesalong. Jeg har forresten vært i kontakt med Stor Stas i Bodø, som forhandler Lilly-kjoler og tilbehør, og det virker som om de yter bra service, og kan bestille det du ønsker fra Lilly sin katalog (det lønner seg å bestille katalogen deres, utvalget på nettsidene er IKKE komplett, særlig ikke på tilbehør.). Selv om du ikke er stor, er jo tilbehør ofte "one size", så det burde jo være ganske greit å kjøpe også gjennom Stor Stas. http://www.storstas.com http://www.lilly.dk
Gjest KristinK Skrevet 23. april 2002 #3 Skrevet 23. april 2002 Jeg ville også ha kjøpt tilbehøret så tidlig som mulig og iallfall når du selv har dannet deg et bilde av hva du vil ha. Jeg er ferdig med alt mitt tilbehør, nesten alt. Jeg skal kjøpe undertøy på fredag og etter det er jeg helt ferdig med alt sammen. Det er kjempedielig å slippe å tenke på dette fremover, så jeg vil råde deg til å få kjøpt det du føler du kan få kjøpt. Vil iallfall anbefale deg å finne sko, for det kan være litt vanskelig å finne noen man liker. Skal du ha slør er det sikkert greit å handel dette tidlig, det samme med smykker. Men du har ikke dårlig tid heller da. Allikevel tror jeg nok at jeg snart ville ha satt igjen. Lykke til!12
scorpion73 Skrevet 23. april 2002 #4 Skrevet 23. april 2002 Jeg har kjøpt mitt, å jeg skla ikke gifte meg før 20 juli,men her må vi ta litt etter litt, fordi lomme boka ikke er så stor.Men jeg synes det er greit med alt som er unna gjort.12
cream Skrevet 23. april 2002 #5 Skrevet 23. april 2002 jeg har kjøpt tilbehøret nå jeg og jeg gifter meg 24.August! Hanskene kjøpte jeg den dagen jeg fant brudekjolen min - altså ett år før. Men resten fant jeg får en uke siden... Nå har jeg bare undertøyet igjen! ...hvis ikke jeg har glemt noe da... Hadde ikke forundret meg Lykke til videre med innkjøpet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå