lillesol20 Skrevet 13. august 2003 #1 Skrevet 13. august 2003 Vanskelig tema kanskje, men jeg lurer på dette. Hører mange snakke om definerte kvinner. Har også lest det her inne. Hva innebærer dette? Har det noe med urokkelighet å gjøre? Verdisystemer, normer for forskjellige ting som man har dypt inni seg og vedkjenner seg og vet med seg selv at: Sånn er det for meg. Og handler utifra det? Hva er forskjellen på en definert og udefinert kvinne?
VesleBråka Skrevet 13. august 2003 #2 Skrevet 13. august 2003 Eneste jeg har hørt i den sammenheng går mer på om muskelmassen er definert.. En definert kvinne har fine muskler som synes uten å være bulete, en udefinert kvinne er mer av saccosekk-typen. Hjalp det
lillesol20 Skrevet 13. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2003 Nei, egentlig ikke. Det er snakk om psyke og sånt her, ikke det fysiske. Eller, psyke... Faen da, det er DET jeg lurer på! Men snakk om kropp er det ivertfall ikke.
Klips Skrevet 13. august 2003 #4 Skrevet 13. august 2003 Ikke vet jeg, men jeg ble litt nysgjerrig så jeg søkte litt. (Det er lov vel?) Maiken skriver i denne tråden http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...definert#482094 at hun ser på Bertha som definert. Æsj, nå ble maskinen min så treg at jeg ikke orker å søke mer. Men du kan jo spørre Maiken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå