Gå til innhold

hvordan treningssko?


Gjest Gjest_hannah_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hannah_*

Kommer med enda et spørsmål jeg.

Jeg kjøpte meg aerobic-sko i dag. Men jeg er veldig tvil om jeg heller burde kjøpe joggesko i stedet. Jeg kommer til å trene mest egentrening tror jeg, og noen saltimer. Gir aerobic-sko nok støtte og demping til jogging på tredemølle? Hun sa det var veldig gode aerobic-sko med god demping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan? - du tar dem på deg og knyter skoene

Hvis du lurer på hva slags sko du bør ha og ikke hvordan du skal ta de på deg , så kan du jo ta med deg joggeskoene hvis du skal løpe evt og fitnesskoene til sal. Jeg tar med ettersom hvordan jeg skal trene. Hvis jeg skal trene ellipse og styrke så tar jeg kun fitnesskoene,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer med enda et spørsmål jeg.

Jeg kjøpte meg aerobic-sko i dag. Men jeg er veldig tvil om jeg heller burde kjøpe joggesko i stedet. Jeg kommer til å trene mest egentrening tror jeg, og noen saltimer. Gir aerobic-sko nok støtte og demping til jogging på tredemølle? Hun sa det var veldig gode aerobic-sko med god demping.

Har du mulilghet for å kjøpe ett par sko til?

Personlig ville jeg ikke brukt aerobicsko tl å jogge med. De er nok gode til saltimer og styrketrening, men om du jogger endel ville jeg gått til innkjøp av rene joggesko også. Grunnen til det er at du ved trening av aerobic trenger en annen form for demping og støtte enn ved jogging, skoene er laget forskjellige og derfor ville jeg kjøpt ett til jogging også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hannah_*

Uff, jeg har nok ikke råd til det.

Aerobic-skoene kostet 1100, og det gikk hardt utover lommeboken.

Jeg har jo noen utejoggesko da! Kunne jo ha vasket de, og brukt de til tredemøllen. Det kom jeg på nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...