Gå til innhold

www.2010uggs.com


Gjest borghild gjest

Anbefalte innlegg

seriøst så billig=)

synes disse så veldig fine og varme og gode ut:) :

fine uggs

Noen som vet om disse faktisk er så lave? Ser at alle de andre av den typen er høye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men er de varme? Ser ikke ut som de er foret

Ja, jeg syns det. De er foret nede på foten med masse ull. Ikke oppover derimot.

Noen som vet om disse faktisk er så lave? Ser at alle de andre av den typen er høye..

De går til rett under kneet. Kan brettes opp. :)

Endret av TipsyTopsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns det. De er foret nede på foten med masse ull. Ikke oppover derimot.

Okei! :) Men da ender jeg nok opp med de tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med det? Tenker du på fake eller at de er svindlere?

Tenkte først fake, men også svindel. Legg merke til at det er veldig vanskelig å lete opp reviews og info om siden i det hele tatt. Svindel er også mulig, men paypal har forsikring mot det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

url="http://www.2010uggs.com/info.php/About+Us---1.html"]Skrevet under "About us" på www.2010uggs.com

www.2010uggs.com a worldwide business leader in selling blue-ribbon consumer goods since 2008

Vel,domenet til nettsiden bleregistrert 10.september 2009 så dette er jo rett og slett løgn.

Hva mer finner jeg?

*Hotmailadresser -ingen seriøse aktører bruker mailadresser fra gmail/hotmail/yahoo osv.

*Skrivefeiler her og der

*Manglende telefonnummer til kundservice(selv om de oppfordrer gjennom "Terms of use", "Return policy" osv å ringe for hver minste lille ting

*De sier at du er nødt til å registrer kontonummeret ditt (sammen med en del andre personlige opplysninger) for å kjøpe noe hos dem, selv om de påstår at du kan betale med Paypal (hele poenget med paypal er jo å kunne handle på nett anonymt)

*De nevner flere steder at de har forskjellig policy på personlig info "stored online" og "stored offline",og sier at de ikke viderfører, selger osv. informasjon "stored online" -den infoen som de selv har på sine servere er de mer diffuse på, og de motsier seg selv et par ganger.

Finner en hel del til av småfeil og endel i "terms of use" som er åpen for en type tolkning som ikke er vanlig.

Seriøse er de iallefall ikke!

Dette kan ende med alt fra at kunden ikke får varene de har bestilt, til kortsvindel og andre ulumskheter! Siden de også har merkelige regler på videreføring av personlige opplysninger kan det tenkes at man også ender med spam på mailen din, virus, trojanere osv.

-vær i det minste forsiktig med å gi bort personlige opplysninger, dette høres skummelt ut!

Jeg ville iallefall ikke bestilt fra denne siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, skeptisk nå, ja.... Hvis noen handler herfra er det i hvert fall fint om dere forteller hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fra den siden i dag. Håper det ikke er noe tull :S Men virker ok så langt, har fått bekreftelse på mail og logger jeg meg inn kan jeg se statusen på kjøpet mitt. Og ikke noe kortsvindel ennå ihvertfall :P Er nok fake, men who cares.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at de sender fra Kina, noe som sammen med den billige prisen, for meg indikerer at de er fake. MEN de ser jo ekte ut, så jeg er ikke 100% sikker.

UGG Australia har sendt sko fra Kina i tre år nå. De lages ikke lenger i Australia eller New Zealand. Så det alene er ingen indikasjon.

Men uansett så er ikke 2010uggs.com en autorisert forhandler av UGGs (liste over autoriserte nettforhandlere finnes på hjemmesidene til UGG Australia), så ekte er de nok ikke. Til de som skal kjøpe UGGs, men ikke bryr seg om de er ekte eller ikke, så sjekk QXL.no. Der finner dere gode kopier til 500 kr.

Ellers finner dere ekte UGGs på bl.a. VictoriasSecret.com for litt over 1000-lappen inkl. frakt (mange andre utenlandske, autoriserte forhandlere har veldig høy frakt, anbefaler derfor VS). Toll kommer da i tillegg men dette er mye billigere enn hvis dere skulle kjøpt ekte her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Ble litt skeptisk nå. Fortell hvordan det går da, gjest. Liker ikke det å måtte registrere kontonr. Det er da ikke normalt? Greit å oppgi det når man betaler, men registrere det under personlige opplysninger? Hmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skeptisk nå. Fortell hvordan det går da, gjest. Liker ikke det å måtte registrere kontonr. Det er da ikke normalt? Greit å oppgi det når man betaler, men registrere det under personlige opplysninger? Hmmm.

Jeg registrerte kun kontonr når jeg betalte, ikke under personlige opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Borghild

Ok jeg begynte å lure. Utfra det collargol skrev virket det som man måtte registrere kontonr når man registrerte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra det jeg leste så kunne det vært både ved registrering og betaling, det står bare at det må registreres før kjøp. Poenget er at man IKKE bør gi bort kontonummeret sitt, sikkerhetskoder eller andre personlige opplysninger rundt deg og ditt kort,og da stoler man ikke på ett nettsted som krever at du gir fra deg disse opplysningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE nettbutikker krever jo at du gir fra deg kontonr, skjønner ikke hvorfor denne er verre? :klø: Greit å være skeptisk, men det får da være måte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ALLE nettbutikker krever jo at du gir fra deg kontonr, skjønner ikke hvorfor denne er verre? :klø: Greit å være skeptisk, men det får da være måte på.

Du tenker kankje på kortnummer? Har aldri oppgitt kontonummer til en nettside før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker kankje på kortnummer? Har aldri oppgitt kontonummer til en nettside før..

Ja jeg snakker om KORTnummer! Det jeg har ment hele veien :ler: Har ikke oppgitt kontonr noe sted nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE nettbutikker krever jo at du gir fra deg kontonr, skjønner ikke hvorfor denne er verre? :klø: Greit å være skeptisk, men det får da være måte på.

Folk er vel skeptiske i tilfelle dette er et uærlig selskap. Uærlige folk kan komme LANGT dersom de har bankinfoen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fra www.511stores.com den 10 september, og har ikke mottatt noen uggs enda. Jeg betalte gjennom pay pal, så måtte ikke oppgi kortnummeret mitt til 511stores.

Har sendt med to mailer, og fått svar at de skal se på det så snart de har tid. Men det har som sagt ikke dukket opp noen uggs enda.

www.511stores.com og www.2010uggs.com er samme firma. Sidene er helt like, og de har samme mail adresse som er kontaktadresse.

Jeg vil ikke oppforde noen til å kjøpe fra dem.

Kan si ifra om mine uggs skulle dukke opp, men jeg har begynt å miste motet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...