Gå til innhold

Menn med mye dameerfaring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utrolig hva man kan finne ut av bare ved å lese noen utvalgte innlegg på et forum!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom menn med mye dameerfaring defineres som menn som har hatt sex med mange ulike damer, er det for meg helt klart TURN-OFF!

Han må sansynligvis ha hatt mange ONS, noe som ikke tiltaler meg da jeg skal ha følelser for en fyr før jeg har sex med ham, skjønner ikke hvordan folk klarer å skille mellom sex og følelser. Synes forsåvidt det er interresant med mennesker som ikke tenker likt som meg selv, jeg ønsker å forstå dem, kanskje lære noe nytt og blir nysgjerrig på hva de legger tilgrunn for sine preferanser.

Jeg leste derfor om dette i bok en gang, og der stod det noe sånnt som at menn er biologisk disponert for å ligge med mange for å sikkre seg avkom og derfor er skrudd sammen litt anerledes (at de derfor klarer å skille mellom sex og følelser). Men synes det virker litt fjernt, og det er jo ikke alle menn som har som mål å ligge med flest mulige, så da var jeg like langt...

En fyr fortalte meg derimot at han hadde ONS for å få bekreftelse på at han var bra nok, attraktiv og at noen ville ha han. Og det er jo egentlig bare ufattelig trist å gå rundt med en slik dårlig selvfølelse og tvil på ens egen verdi.

Dersom de som har ligger med mange er komfortable med det, så for de for all del ligge sammen dem i mellom, men jeg ville nok ikke falt for en slik fyr da det sier mye om holdninger og verdier. Kroppen min er noe jeg deler med den spesielle og ikke med mannen i gata.

Skrevet

Vet om en jente som fikk kjønnsvorter med gutt nummer to. I ettertid har hun ligget med førti menn.

Skrevet
Vet om en jente som fikk kjønnsvorter med gutt nummer to. I ettertid har hun ligget med førti menn.

Lurer på hva hun har fått av nye sykdommer fra de 40 mennene jeg. :popcorn: Kanskje Hiv? :arwen:

Skrevet

I enkelte tilfeller stemmer det sikkert.

jeg hadde aldri latt det være utslagsgivende uansett. syns det er mer turn-off en turn-on. det er noe som kalles den gylne middelvei.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Menn som har hatt menge sexpartnere er skikkelig turn off!

Det deiligste er en som har lite eller ingen erfaring, for da kan jeg lære han opp i sexlivets gleder ;)

Alle mine forhold er det jeg som har hatt mest sexerfaring. Digger å lære de opp :)

Skrevet (endret)

Jeg vil virkelig ikke vite hvor mange kjæresten min har hatt sex med, skjønner ikke hva jeg skal med den informasjonen. Det jeg trenger å vite er at han er frisk og at han kun har sex med meg. Når det er sagt hadde jeg ikke kledd meg naken for en mann som er kjent for å ha nedlagt halve byen.

Endret av Iah
Skrevet

Hvorfor er det sånn at særlig kvinnfolk tenner på playere og gutter som har ligget med mange damer? Hvorfor er dette et populært trekk?

Skal man kunne forstå dette her må vi analysere kvinnens sinn`. Vi må finne ut av hva som trigger henne, og hunkjønn er ikke som oss gutter visuelle i like stor grad, de bruker andre beregninger.

Kvinner tenner på å holde på i det skjulte, la det være en hemmelighet, selve forløpet til sexen betyr mer enn selve sexen, det er forløpet en kvinne alltid husker best.

En sleip faen, en mann uten moral, en respektløs bajas, - vekker kvinner på en måte ingen menn som respekterer kvinner får oppleve. Hva om en kvinnes lyst ligger i å være ansvarsløs? Hva om det som overtaler henne er å være underdaning

Å temme seg selv litt er ikke det noe alle liker? Få en oppdragelse i umoral og etterpå skylde på andre og ikke seg selv? Er vi ikke en konsekvens av omgivelsene kanskje? Er ikke egentlig alt negativt som omhandler en noe som kan forklares utifra eksterne forhold?

Sånn tenker damer som er utro.

Hilsen en mann som har pult manger nok damer til å vite hva han snakker om...

Skrevet
Hvorfor er det sånn at særlig kvinnfolk tenner på playere og gutter som har ligget med mange damer? Hvorfor er dette et populært trekk?

Playere og løse mannfolk er totalt turn-off for meg, så drit i å skrive at jeg tenner på det. Lite populært for meg og de fleste jeg kjenner, uansett hvor mye du "vet hva du snakker om".

Skrevet

mim jeg snakker jo ikke om deg? Hvor har du fått det fra? Er du en av dem som legger din elsk på sleske guttaboys du ikke kjenner fortiden til?

Nå snakker vi om sånne damer, og da må du ha noe vettugt å komme med, kanskje mim kan dele noen erfaringer som gjør at hun tar de valgene hun tar?

Skrevet

Jeg er en del av "kvinnfolk", Waco. Hvilke erfaringer vil du høre om?

Skrevet
Jeg er en del av "kvinnfolk", Waco. Hvilke erfaringer vil du høre om?

For eksempel hvorfor du har så stor forakt for sånne mennesker som ligger rundt omkring. Tenkte kanskje du hadde noen selvopplevde erfaringer som gjør at du har de tankene du har... i stedet for å bli sur og sinna på meg når jeg har egne erfaringer og baserer valg på de og ikke bare impulsivitet og å prøve å være så spontan som mulig.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Skal man kunne forstå dette her må vi analysere kvinnens sinn`. Vi må finne ut av hva som trigger henne, og hunkjønn er ikke som oss gutter visuelle i like stor grad, de bruker andre beregninger.

Kvinner tenner på å holde på i det skjulte, la det være en hemmelighet, selve forløpet til sexen betyr mer enn selve sexen, det er forløpet en kvinne alltid husker best.

En sleip faen, en mann uten moral, en respektløs bajas, - vekker kvinner på en måte ingen menn som respekterer kvinner får oppleve. Hva om en kvinnes lyst ligger i å være ansvarsløs? Hva om det som overtaler henne er å være underdaning

Å temme seg selv litt er ikke det noe alle liker? Få en oppdragelse i umoral og etterpå skylde på andre og ikke seg selv? Er vi ikke en konsekvens av omgivelsene kanskje? Er ikke egentlig alt negativt som omhandler en noe som kan forklares utifra eksterne forhold?

Sånn tenker damer som er utro.

Hilsen en mann som har pult manger nok damer til å vite hva han snakker om...

De damene som tenner på playene drittsekker finner du nok ikke her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...