Gå til innhold

Godlåter fra 90-tallet


Gjest Gjest_Lena_*

Anbefalte innlegg

Jeg husker teksten på låta den dag idag : "after seven days, he was quite tired but God said : let there be a day just for picnics with wine and bread. He gathered up some people he had made, created blankets and laid back in the shade........hvem hadde låta ? og de hadde en som var mer populær på 90-tallet enn denne ? noen som husker ?? (vet selv, men tar en liten quiz her...) :)

Crash Test Dummies!

Mest populære med " Mmmmm"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Crash Test Dummies!

Mest populære med " Mmmmm"

Yepp, helt riktig Orthia ! :)

Etter det hørte vi ikke så mye fra CTD....desverre

en annen favoritt var Orchestral Manoeuvres in the Dark (OMD) med Pandoras Box bl.a. Mange hits på 80-tallet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fools Garden - Lemontree

The Connels - 74/75

Soul Asylum - Runaway Train

De jeg kommer jeg på i farta :)

Endret av VirreVapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er en skikkelig klassiker :) Nok en VTV-favoritt. Mer cheesy blir det ikke uten at det tyter ost ut av skjermen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
er en skikkelig klassiker :) Nok en VTV-favoritt. Mer cheesy blir det ikke uten at det tyter ost ut av skjermen.

VTV :fnise: Ja, det var tider! 30 minuttar med musikkvideoar var ein sjeldan kost for oss på bygda. Takk og lov for at TV2 sette i gong med frøken Gehrken (eller korleis ho skriv etternamnet sitt).

Den der songen der var også genial! Venninna mi hadde tatt den opp på VHS og me sat og digga den kvar einaste kveld :fnise:

Forresten no høyrer eg Blue Boy med Remember Me. Ganske rå song!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VTV :fnise: Ja, det var tider! 30 minuttar med musikkvideoar var ein sjeldan kost for oss på bygda. Takk og lov for at TV2 sette i gong med frøken Gehrken (eller korleis ho skriv etternamnet sitt).

Den der songen der var også genial! Venninna mi hadde tatt den opp på VHS og me sat og digga den kvar einaste kveld :fnise:

Forresten no høyrer eg Blue Boy med Remember Me. Ganske rå song!

VTV var definitivt et av favorittprogrammene da TV2 startet opp. Jeg hadde bare NRK og TV2 på den tiden så det var stort da TV2 begynte med VTV. Da fikk jeg også anledningen til å se musikkvideoer. Det er mulig at det var fordi jeg stort sett var vant med NRK, men jeg syntes at Cathrine Gehrken var råkul :) Det er rart at det ikke nevnes her at hun var programleder for VTV. Skulle tro det var noe hun ville hatt det på CVen :) Var/er ikke hun forresten gift med Arne Hjeltnes?

Når vi først er inne på nittitallsklassikere: Er det noen som husker denne klassikeren fra den norske gruppa W.I.P (med Trine Rein).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest K-trine

Den anouk-videoen fikk meg til å tenke på en musikkvideo der det kun er close up av munn/hake-parti av to kyssende mennesker mot hvit bakgrunn. Mener dette var på nittitallet, men husker ikke band eller låt. Noen som husker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

En annen stor fravoritt fra 1994:

En av de absolutt beste norske sangene spør du meg.

Endret av ilcrappo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...