Orthia Skrevet 5. oktober 2009 #21 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg husker teksten på låta den dag idag : "after seven days, he was quite tired but God said : let there be a day just for picnics with wine and bread. He gathered up some people he had made, created blankets and laid back in the shade........hvem hadde låta ? og de hadde en som var mer populær på 90-tallet enn denne ? noen som husker ?? (vet selv, men tar en liten quiz her...) Crash Test Dummies! Mest populære med " Mmmmm" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 5. oktober 2009 #22 Del Skrevet 5. oktober 2009 Crash Test Dummies! Mest populære med " Mmmmm" Yepp, helt riktig Orthia ! Etter det hørte vi ikke så mye fra CTD....desverre en annen favoritt var Orchestral Manoeuvres in the Dark (OMD) med Pandoras Box bl.a. Mange hits på 80-tallet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. oktober 2009 #23 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Tidenes vorspiel-sang: Endret 6. oktober 2009 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 6. oktober 2009 #24 Del Skrevet 6. oktober 2009 "Love is all around" med Wet Wet Wet Diverse Pet Shop Boys, hade ikke de "Go West"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 6. oktober 2009 #25 Del Skrevet 6. oktober 2009 Diverse Pet Shop Boys, hade ikke de "Go West"? Alldeles riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 6. oktober 2009 #26 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Fools Garden - Lemontree The Connels - 74/75 Soul Asylum - Runaway Train De jeg kommer jeg på i farta Endret 6. oktober 2009 av VirreVapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. oktober 2009 #27 Del Skrevet 6. oktober 2009 lemon tree.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 6. oktober 2009 #28 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nostalgien tar jo fullstendig overhånd når jeg leser i denne tråden.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 6. oktober 2009 #29 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Ugly Kid Joe Meatloaf Endret 6. oktober 2009 av ilcrappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 6. oktober 2009 #30 Del Skrevet 6. oktober 2009 er en skikkelig klassiker Nok en VTV-favoritt. Mer cheesy blir det ikke uten at det tyter ost ut av skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 20. oktober 2009 #31 Del Skrevet 20. oktober 2009 er en skikkelig klassiker Nok en VTV-favoritt. Mer cheesy blir det ikke uten at det tyter ost ut av skjermen. VTV Ja, det var tider! 30 minuttar med musikkvideoar var ein sjeldan kost for oss på bygda. Takk og lov for at TV2 sette i gong med frøken Gehrken (eller korleis ho skriv etternamnet sitt). Den der songen der var også genial! Venninna mi hadde tatt den opp på VHS og me sat og digga den kvar einaste kveld Forresten no høyrer eg Blue Boy med Remember Me. Ganske rå song! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piiiia Skrevet 21. oktober 2009 #32 Del Skrevet 21. oktober 2009 Og med ett var man tilbake på ungdomsskolen, med VTV på skjermen og topp-plakater klistret utover jenterommet... Jeg forbinder tidlig nittitall med grunge, eurodance, samt ett og annet boyband... Seinere ble jeg veldig glad i brit pop! Loser Let's talk about sex Common people Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 21. oktober 2009 #33 Del Skrevet 21. oktober 2009 VTV Ja, det var tider! 30 minuttar med musikkvideoar var ein sjeldan kost for oss på bygda. Takk og lov for at TV2 sette i gong med frøken Gehrken (eller korleis ho skriv etternamnet sitt). Den der songen der var også genial! Venninna mi hadde tatt den opp på VHS og me sat og digga den kvar einaste kveld Forresten no høyrer eg Blue Boy med Remember Me. Ganske rå song! VTV var definitivt et av favorittprogrammene da TV2 startet opp. Jeg hadde bare NRK og TV2 på den tiden så det var stort da TV2 begynte med VTV. Da fikk jeg også anledningen til å se musikkvideoer. Det er mulig at det var fordi jeg stort sett var vant med NRK, men jeg syntes at Cathrine Gehrken var råkul Det er rart at det ikke nevnes her at hun var programleder for VTV. Skulle tro det var noe hun ville hatt det på CVen Var/er ikke hun forresten gift med Arne Hjeltnes? Når vi først er inne på nittitallsklassikere: Er det noen som husker denne klassikeren fra den norske gruppa W.I.P (med Trine Rein). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. oktober 2009 #34 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg likte Pet Shop Boys godt og jgør det vel egentlig fortsatt, men dette er en virkelig klassiker fra nittitallet spør du meg... Eller http://www.youtube.com/watch?v=ThNfrNGdgxs, denne eller denne Og hallo... man kan ikke snakke om nittitallet uten å nevne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest K-trine Skrevet 21. oktober 2009 #35 Del Skrevet 21. oktober 2009 Den anouk-videoen fikk meg til å tenke på en musikkvideo der det kun er close up av munn/hake-parti av to kyssende mennesker mot hvit bakgrunn. Mener dette var på nittitallet, men husker ikke band eller låt. Noen som husker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestegjest Skrevet 21. oktober 2009 #36 Del Skrevet 21. oktober 2009 Deep Forest! De hadde jeg helt glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #37 Del Skrevet 21. oktober 2009 Norsk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keyser Soze Skrevet 31. oktober 2009 #38 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hva med denne danske klassikeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 31. oktober 2009 #39 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Brothers on the 4th Floor - Come Take My Hand http://www.youtube.com/watch?v=peYIRnBAyM8 Endret 26. januar 2011 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 1. november 2009 #40 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) En annen stor fravoritt fra 1994: En av de absolutt beste norske sangene spør du meg. Endret 1. november 2009 av ilcrappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå