MarianneE Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 I en jerngryte ute i hagen satte jeg ned jordbærplanter i sommer. Disse skal jo komme igjen til neste år, men hva gjør jeg med de nå som høsten er her? Bare la de være og legge granbar e.l. over for å gjøre det lunt for vinteren? Eller må jeg gjøre noe mer med de?
Gjest SmallTalk Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Har du mulighet for å flytte gryta inn i en kjeller eller et uthus?
MarianneE Skrevet 28. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2009 Nei, overhodet ikke! Den er nesten en meter bred og så tung at den har ødelagt asfalten der den står. Har ikke prøvd å løfte den, det er ikke no poeng i å prøve en gang...
Gjest SmallTalk Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Oi! Da tror jeg at det bare er å dekke dem til og håpe på det beste. I utgangspunktet så tror jeg at de bør klare seg fint. Jordbærplanter er ikke spesielt sensitive, og bør tåle kulde ganske bra.
MarianneE Skrevet 29. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2009 Oi! Da tror jeg at det bare er å dekke dem til og håpe på det beste. I utgangspunktet så tror jeg at de bør klare seg fint. Jordbærplanter er ikke spesielt sensitive, og bør tåle kulde ganske bra. OK! Takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå