eloise8 Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Hei:) Noen som har brukt Latisse her på forumet? gir den noe resultat, kan jeg kjøpen den i Norge, hvor? må jeg ha resept fra fastlegen min eller er den uten resept? Takk på forhånd!
Sørlandsmamma Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Ser det er lenge siden du skrev dette, men svarer likevel Jeg bruker Latisse og den virker! Min mor og flere av hennes venninner bruker det også og alle er kjempefornøyde! Tror ikke man får tak i det i Norge ennå. Men sjekk ut finn.no. Jeg hadde en flaske for mye og la den nettopp ut der
Ivine Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Dette høres veldig spennende ut, men hva med bivirkninger? Er det noen som har merket noe til dem? Og er det noen som vet om man kan få tak i dette i England?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Ser det er lenge siden du skrev dette, men svarer likevel Jeg bruker Latisse og den virker! Min mor og flere av hennes venninner bruker det også og alle er kjempefornøyde! Tror ikke man får tak i det i Norge ennå. Men sjekk ut finn.no. Jeg hadde en flaske for mye og la den nettopp ut der du er drøy som skal selge en flaske for 1500,. kr. Bestilte tre flasker a 3 mg fra nettet og det kostet 700 kr tilsammen med frakt. En flaske varer litt over en måned. 1500 kr er altfor dyrt!! Når jeg bestilte fikk jeg tilogmed varene på døra! og det funker jo ikke å bare bruke en flaske, du må opprettholde ellers detter vippene av igjen. Anonym poster: a136c8b94ecab01ee26c21ae6fd4e8d1
Gjest Kine Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 du er drøy som skal selge en flaske for 1500,. kr. Bestilte tre flasker a 3 mg fra nettet og det kostet 700 kr tilsammen med frakt. En flaske varer litt over en måned. 1500 kr er altfor dyrt!! Når jeg bestilte fikk jeg tilogmed varene på døra! og det funker jo ikke å bare bruke en flaske, du må opprettholde ellers detter vippene av igjen. Anonym poster: a136c8b94ecab01ee26c21ae6fd4e8d1 Hvor på nettet har du kjøpt det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå