kristian82 Skrevet 29. september 2009 #21 Skrevet 29. september 2009 Takk for linken Hun var fin hun, veldig klassisk pen. He he så det er bakgrunnen for tickeren din ja, er greit å ha noen mål å jobbe mot da. Men huff ikke stol på sånn magi da, alle endringer krever handling vet du Men var jo ikke så dumt da, kanskje jeg skal lage en slik en jeg også, så har jeg noe å se frem til he he. Måtte du uansett ha lykke til! Ja, klassisk pen er hun. Jepp, det er teorien bak tickeren. MM, syns du skal regge deg og lage en sånn du også! Tusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #22 Skrevet 29. september 2009 http://www.imdb.com/media/rm3286275072/nm0004748 Se på denne! Hun hadde veldig mannlige trekk i ansiktet...
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #23 Skrevet 29. september 2009 Ja, klassisk pen er hun. Jepp, det er teorien bak tickeren. MM, syns du skal regge deg og lage en sånn du også! Tusen takk! Ja jeg tror sannelig jeg lager meg en slik en jeg også, det så så morro ut Også kan jo du være stolt over at noen hærmet etter ditt påfunn;) Men rekker ikke å lage en nå da, skal på trening, men før eller siden så dukker den nok opp!
Gjest Tord Skrevet 29. september 2009 #24 Skrevet 29. september 2009 Jeg har ikke sansen for henne. Hun har et tomt blikk, og ser ganske overfladisk ut. Selv med lassevis av sminke og styling er hun ikke pen. Fatter heller ikke hvorfor hun får slippe til på TV, det må jo kun komme av at hun har et navn. Drømmejenten min er en jente med former, et varmt smil og intelligens. Disse egenskapene virker det ikke som om Pia H. har.
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 29. september 2009 #25 Skrevet 29. september 2009 Jeg har ikke sansen for henne. Hun har et tomt blikk, og ser ganske overfladisk ut. Selv med lassevis av sminke og styling er hun ikke pen. Fatter heller ikke hvorfor hun får slippe til på TV, det må jo kun komme av at hun har et navn. Drømmejenten min er en jente med former, et varmt smil og intelligens. Disse egenskapene virker det ikke som om Pia H. har. Jeg er heller ingen stor fan, men det mange ikke vet er at hun har en 3-årig høyere utdannelse innen media og kommunikasjon.Synes hun har gjort en bra jobb på tv. Hvorfor virker hun uintelligent? (er bare nyskjerrig)
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #26 Skrevet 29. september 2009 Hvorfor virker hun uintelligent? (er bare nyskjerrig) Kanskje hun også skiver "nyskjerrig"....hehe..
kristian82 Skrevet 29. september 2009 #27 Skrevet 29. september 2009 Hun hadde veldig mannlige trekk i ansiktet... Syns du? :klø: Syns hun er fantastisk vakker og kvinnelig jeg.
kristian82 Skrevet 29. september 2009 #28 Skrevet 29. september 2009 Ja jeg tror sannelig jeg lager meg en slik en jeg også, det så så morro ut Også kan jo du være stolt over at noen hærmet etter ditt påfunn;) Men rekker ikke å lage en nå da, skal på trening, men før eller siden så dukker den nok opp! Cool!
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 29. september 2009 #29 Skrevet 29. september 2009 Kanskje hun også skiver "nyskjerrig"....hehe.. He,he...kanskje. Men når man påstår at noen er mindre intelligent uten å konkretisere blir jeg litt nyskjerrig ja Jeg kan ikke komme på noe hun har sagt eller gjort som får henne til å fremstå som mindre oppegående enn andre kjendisdamer på samme alder.
Gjest Tord Skrevet 29. september 2009 #30 Skrevet 29. september 2009 Jeg er heller ingen stor fan, men det mange ikke vet er at hun har en 3-årig høyere utdannelse innen media og kommunikasjon.Synes hun har gjort en bra jobb på tv. Hvorfor virker hun uintelligent? (er bare nyskjerrig) Det er bare sånn hun virker på meg. Hun har ikke det utseendet jeg ser etter hos en jente, og i tillegg har hun dette tanketomme uttrykket som jeg ikke liker. Må ha en jente som er våken og intelligent... Men hvem vet, kanskje hun hadde overrasket meg dersom jeg kjente henne.
Pirana Skrevet 30. september 2009 #31 Skrevet 30. september 2009 Utseendemessig er hun normal, kanskje litt over normalen, men det hjelper jo lite når hun er dum som en loff! Utdanning eller ikke.
Anaconda Skrevet 30. september 2009 #32 Skrevet 30. september 2009 http://www.imdb.com/media/rm3286275072/nm0004748 Se på denne! Hun er jo sykt sykt hot da, men sånn "type". Du har lurt på tickeren min ja, nei i prinsippet vet jeg jo ikke... Men siden jeg ga meg såpass tid, så forventer jeg å ha klart å blitt usingel inna den løper ut. Eventuelt at KG magien slår til og i det tiden løper ut så innfris ønske mitt og jeg treffer en dame si i kassa på rimi akkurat den dagen tiden løper ut - det jeg satser på. God smak Pen dame!
Gjest Chrizzy Skrevet 30. september 2009 #34 Skrevet 30. september 2009 Jeg vil ikke si at hun er vakker. Hun har en merkelig nese. Enig med de som sier at hun ser tom ut i øynene. Tror ikke hun er så dum som mange skal ha det til. Egentlig så tror jeg hun er helt ok. Og hun tar seg godt ut og har en fin kropp.
Anaconda Skrevet 30. september 2009 #35 Skrevet 30. september 2009 Hvorfor virker hun uintelligent? (er bare nyskjerrig)
Anaconda Skrevet 30. september 2009 #36 Skrevet 30. september 2009 utrolig pen. minnet meg litt om Kylie Minogue, særlig på bildene med den knall rosa kjolen :gjeiper: Ellers minner hun meg om noen andre også, men det kommer jeg ikke på så det kommer jeg evt tilbake til :gjeiper:
kristian82 Skrevet 30. september 2009 #37 Skrevet 30. september 2009 minnet meg litt om Kylie Minogue, særlig på bildene med den knall rosa kjolen :gjeiper: Ellers minner hun meg om noen andre også, men det kommer jeg ikke på så det kommer jeg evt tilbake til :gjeiper: Oki, hehe . Syns hun er en trillion ganger så pen som kylie men. :gjeiper:
Gjest mann30 Skrevet 30. september 2009 #38 Skrevet 30. september 2009 Er det lov for jenter å svare? Jeg synes hun er pen. Pent smil med hvite, rette tenner, pene øyne, og slank og veltrent kropp. Synes hun er over gjennomsnittet. Bilde 1, bilde 2. Vil si hun er en solid 8'er på det første bildet, en svak 7'er på det andre bildet. Hun ser bra ut. Tror hun er opptatt av å leve sunt, og det synes på huden og kroppen. Men som en annen nevnte over her, synes jeg også hun var penere som brunette. Det passet mye bedre til de mørke øynene og øyenbrynene hennes. http://www.dagbladet.no/2009/03/18/kjendis...dt/har/5349500/ Hadde vært spennende å se henne som gyldenbrun brunette igjen, og med en helt annen frisyre. Tror en skulderlang bob med lugg hadde kledd henne bra. Sterk 8'er på dette bildet
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #39 Skrevet 1. oktober 2009 Synes ikke at hun er stygg, men hun har et utseende som det går 48 av på dusinet og altså ikke spesielt "legge merke til bar"
Kamikatze Skrevet 1. oktober 2009 #40 Skrevet 1. oktober 2009 For meg er Pia Haraldsen, som i de øvrige er-pia-pen-trådene, et strålende midtpunkt - altså gjennomsnittet. Ikke ei jeg kaster bort en fullstendig god ydmykelse på å sjekke opp i edru tilstand. Men, hun krever slettens ingen ølbriller, dersom hun i et anfall av dårlig smak skulle ønske følge hjem, for å lete etter senga. Etterpå ville hun postet innlegg på KG om menn som ikke sender SMS eller ringer etter ONS. Men jeg ville selvsagt svart om hun hadde sendt meg en melding. - Deretter ville jeg fått kalde føtter. Det der morrakviseprogrammet er temmelig avslørene om hvorvidt noen har store huller i allmenkunnskapen sin. Særlig hvis de demonstrerer dette mens de selv leser høyt fra fasiten. Men vi kan ikke alle sprette omkring med 147 i intelligenskvotient, og dama virker da både blid og selvironisk nok til at det faller lett å tilgi henne om hun tror at Guano er hovedstaden i Stockholm. Er forresten veldig skeptisk til å klassifisere folk med humor og ironi som sjelelig underutviklet. Det kan fort bli som å tråkke på ei rive..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå