Gå til innhold

Poleringsmaskin fra Europris?


Dolly-Betty

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å ta lakkrens for deretter å vokse bilen min før vinteren. Panseret er helt falmet, og har hørt at andre har fått det ganske bra igjen med lakkrens på tilsvarende bil.

Lurte på om jeg skulle kjøpe en billig poleringsmaskin (ala Europris eller lignende). Har noen erfaringer med disse? Er de verd pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vanHelsing

Jeg har ikke erfaringer med verktøy fra Europris, men har mye greier fra Biltema. De funker helt fint, og kan gjerne vare lenge ved riktig bruk. Det er ikke alltid nevneverdige forskjeller mellom dyre verktøy fra kjente merker og billige saker fra helt ukjente merker - for alt du vet kan de komme fra samme fabrikk.

Prøv og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke erfaringer med verktøy fra Europris, men har mye greier fra Biltema. De funker helt fint, og kan gjerne vare lenge ved riktig bruk. Det er ikke alltid nevneverdige forskjeller mellom dyre verktøy fra kjente merker og billige saker fra helt ukjente merker - for alt du vet kan de komme fra samme fabrikk.

Prøv og se :)

Jeg tror jeg skal dra innom og kjøpe en billigpolerer. Skal ha fri torsdag og fredag og burde jo ha vært litt snill med bilen før vinteren setter inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinen fra Europris fungerte ypperlig. Det er å anbefale til andre. Fillene som fulgte med var litt dårlige, men kjøpte ekstra til maskinen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg har poleringsmaskin fra biltema. FCunker kjempebra. Kostet vel litt under 200-lappen. Det er de pussehettene som blir utgiften og ikke selve maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det du betaler for. Har selv en biltema variant, den gikk seg så varm at den sa popp og tok kvelden, etter å ha blitt brukt på to biler på rappen.

Så la den hvile litt, og ikke kjør den altfor varm. Da holder den vel litt lenger. Jobben gjør den helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...