Gå til innhold

Abtronic, tips?


elin rebecca

Anbefalte innlegg

Først og fremst, jeg er IKKE interessert i syting om at jeg er lat og ikke orker å trene fordi jeg lurer på dette. Les videre før du svarer. Jeg er ute etter erfaringer fra dere som eventuelt har brukt en muskelstimulator, eller vet om noen som har prøvd det.

Jeg trener 3 ganger i uken, og vil bare prøve dette som en hjelper på veien. Jeg sliter med å få bort fettet nederst på magen, og jeg VET at kondisjon er viktig, men jeg har prøvd det meste og kulen på magen min nekter å forsvinne. Jeg vet at det er mye bullshit på tvshop, så ikke opplys meg om det. Jeg vil bare høre hvilke erfaringer dere har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er å prøve det meste? Hvor hardt trener du og hvor mange dager i uken. Jeg nekter å tro at du har prøvd det meste med mindre du har kjørt ca tre kondisøkter i uken (både langkjøring og intervall) og tre styrkeøkter. Hvis du har gjort det og du ikke ser resultater, så er saken en annen. Kosthold er jo også en uhyre viktig faktor her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd den. Men det hjalp ikke en dritt. Batteriet gikk tomt og gelén brukt opp, jeg hadde den på i timesvis. Fant ut at den var fin å bruke på nakken mot stive muskler.

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...