venus_ Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Er det slik at om man får influensa nå så skal man holde seg hjemme sju dager uansett?
venus_ Skrevet 28. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2009 Noen som vet om private legesenter tester de som vil testes? Eksamen om noen dager :S
TiMilla Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Hei. Jeg spurte min fastlege om det samme for meg og min sønn og svaret var NEI. Bare de som er innlagt på sykehus får testes. Har med kapasitet å gjøre. Men var jeg deg så hadde jeg ringt fastlegen og spurt vedr 7dg regelen. For du har kanskje ikke symptomene for svineinfluensaen og da behøver du kanskje ikke å være hjemme 7 dg? Så lykke til med eksamen
venus_ Skrevet 28. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2009 Hei. Jeg spurte min fastlege om det samme for meg og min sønn og svaret var NEI. Bare de som er innlagt på sykehus får testes. Har med kapasitet å gjøre. Men var jeg deg så hadde jeg ringt fastlegen og spurt vedr 7dg regelen. For du har kanskje ikke symptomene for svineinfluensaen og da behøver du kanskje ikke å være hjemme 7 dg? Så lykke til med eksamen Tenkte kanskje man fikk det på private legesentere, de har jo mer kapasitet der? Har alle symptomene unntatt mageproblemer, men det er ikke det alle som får. Og symptomene er de samme som for vanlig influensa. Kan ringe legen i morgen å spør, men regner med de ikke bryr som om eksamenen min.. Takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå