Gjest gjesta Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Noen som vet om noen bra nettsider med erotiske historier?? Tekst kan være like så pirrende som foto eller video....
Gjest Nattvette Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Etter søk i google fikk eg fram disse sidene: Literotica.com Noveller.no Erotikknett.no erotiskenoveller.net sexbiblioteket.no Søk etter 'erotiske noveller' eller lignende så finner du nok enda flere sider.
Gjest TS Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Takk for svar! Jeg skal sjekke ut de sidene:-)
Rimmern Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Alle de sidene inneholder, uten unntak, så godt som 100% søppel. Det er stort sett folk som ikke har begrep om å skrive noenlunne ordentlig som skriver, og sidene har null sensur eller kvalitetskontroll. Det finnes faktisk ikke noen norske websider med gode erotiske noveller (muligens med unntak av betalsidene til Cupido).
Nienna Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Gi literotica to uker, så har man lært å manøvre bra nok til at man kan luke ut de dårlige historiene uten å klikke på dem engang. Å bare lese de historiene som er merket med "H" eller "E" pleier å funke ganske greit. Ellers, om man skriver selv eller er villig til å betale litt, så finnes sexnoveller.no/.se/.dk, som funker ganske bra i toppsjiktene (mest leste, mest anbefalte and so on).
Rimmern Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Literotica er så stort at der MÅ det jo nesten være NOE bra - og det er det jo. Det er imidlertid lite annet enn engelsk der, vel?
Nienna Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Det meste er på engelsk, ja, er en liten del for "andre språk", men jeg har ikke sett noe norsk der så vidt jeg kan huske. Nærmeste var svensk med elendig rettskriving. Fordelen med literotica er jo oppdelingen, det meste blir plassert i riktig kategori, i alle fall. Problemer får man først når man er ute etter to kombinerte kategorier (så som gay bdsm, for eksempel).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå