Gjest C73 Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 http://img15.imageshack.us/img15/2871/2970...de364e1929o.jpg http://img15.imageshack.us/img15/8603/2320...37cf9c29fco.jpg http://img18.imageshack.us/img18/9177/2321...76cd981bf8o.jpg Innlegget er endret i henhold til våre regler. Marianne Admin
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Stor! Lurer på hvordan den ser ut stiv.
Gjest Chrizzy Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Oj, oj .ler: Men de trenger ikke bli så mye større når de blir stive.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Det er faktum at peniser til buskmenn er store som slappe, men blir ikke større enn europeiske peniser i stiv tilstand. Dette er logisk pga evolusjonen. Når folk vandret nordover ble det mye kaldere og mange frøs av seg penis, derfor utviklet man en såkalt elastisk penis (med mye elastiske fibre) for å spare varme.
Gjest C73 Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Spm var om dere tror bildene er manipulert i Photoshop eller lignende?
Gjest Chrizzy Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Jeg vet ikke, men jeg tror det er fult mulig at de ikke er redigert.
Gjest Gjest_Brille_* Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 Vanskelig å avgjøre om de er fiksa på, kvaliteten er for dårlig. Ser det i midten er scanna inn ihvertfall, men det betyr ikke at det er manipulert... Bildene er nok fra National Geographic eller noe. Damen på det første bildet ser jo ihvertfall fornøyd ut Kult å se så voksent utstyr i en ikke-porografisk sammenheng Hvor har du funnet dem?
Gjest C73 Skrevet 29. september 2009 #9 Skrevet 29. september 2009 Fant dem på Flickr.com, DarkFocus Jeg samler på slike bilder, har en liten haug... C
stjernekyss Skrevet 29. september 2009 #10 Skrevet 29. september 2009 Tror ikke de er manipulerte. Han siste var ganske deilig da
kaprifolen Skrevet 30. september 2009 #12 Skrevet 30. september 2009 Var den første der så himla stor? :klø: Eller er jeg bare veldig heldig med valg av ektefelle....?
Morea Skrevet 30. september 2009 #13 Skrevet 30. september 2009 Kanskje de er pygmeer? Som har besøk av en pygmedame??
Teriyaki Skrevet 1. oktober 2009 #15 Skrevet 1. oktober 2009 Det er faktum at peniser til buskmenn er store som slappe, men blir ikke større enn europeiske peniser i stiv tilstand. Dette er logisk pga evolusjonen. Når folk vandret nordover ble det mye kaldere og mange frøs av seg penis, derfor utviklet man en såkalt elastisk penis (med mye elastiske fibre) for å spare varme. Dette var interessant. Hørtes veldig logisk ut også.
Gjest Gjest_Brille_* Skrevet 1. oktober 2009 #16 Skrevet 1. oktober 2009 Oj, oj .ler: Men de trenger ikke bli så mye større når de blir stive. Jo.. http://img9.imageshack.us/gal.php?g=vlcsnap1659907.png
Gjest C73 Skrevet 8. oktober 2009 #17 Skrevet 8. oktober 2009 Dette var interessant. Hørtes veldig logisk ut også. Tror ikke det stemmer helt; http://www.zshare.net/image/6667778652f1056a/ Sammenlign: http://www.zshare.net/image/666776583d82ee69/ http://www.zshare.net/image/66677701a70c870d/ http://www.zshare.net/image/66677735072ee426/
yoga Skrevet 8. oktober 2009 #18 Skrevet 8. oktober 2009 Tror ikke det stemmer helt; http://www.zshare.net/image/6667778652f1056a/ Sammenlign: http://www.zshare.net/image/666776583d82ee69/ http://www.zshare.net/image/66677701a70c870d/ http://www.zshare.net/image/66677735072ee426/ Igjen; WOW!!
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #19 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg er gift med en afrikaner og syntes ikke dette var noe særlig imponerende.. men sjokkreaksjonene her bekrefter ryktene jeg har hørt om europeiske menn.. høø...
Gjest milkyway Skrevet 15. oktober 2009 #20 Skrevet 15. oktober 2009 jeg ble bare halvsjokkert da min er mulatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå