Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Godt å lese at du har kommet deg etter spysyken.

:fnise: litt av mannen din jeg også, det er ganske underholdende å høre på folk som snakker i søvne ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

Ja kan si at matlysten er tilbake igjen :fnise:

Godt å lese at du har kommet deg etter spysyken.

:fnise: litt av mannen din jeg også, det er ganske underholdende å høre på folk som snakker i søvne ja.

Ja han er morsom :ler:

Håper det er bra med deg pusilus :klemmer:

.................

Da var jeg rundet 34 uker :strix: Dagene er liksom lange, men likevel så går ukene ganske raskt :jepp:

6 uker til BabySun ser dagens lys (håper jeg )!!

Kjenner at magnesium tilskuddet er på vei ut av kroppen min ja. Sluttet for 3 dager siden og kynnerne har tatt seg opp. men nå er det vel en bra ting etterhvert :) Håper de gjør jobben sin og modner ting inni der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått lagt ut et par nye magebilder + noen andre i bloggen :)

*løper inn*

Tenk 34 uker :hjerte: Ikke lenge til babysun kommer nå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 uker :strix: Nå er det ikke lenge til, er kjempe spent jeg :sjenert: Gleder meg virkelig på deres vegne og at dere snart er en familie på fire :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Har mer eller mindre kg-pause for tiden jeg. Er bare innom egen dagbok via mobil, for jeg har virkelig ikke tid til annet om dagen. Men nå er vi ferdigpakket for tur til Bergen imorgen, Vesla og jeg, og mannen skulle se på noe båtgreier som han har tatt opp :roll: Så da ble det en liten time kg på meg! :fnise:

Måtte jo kikke innom her og sjekke ståa! :jepp:

..og straks inn i bloggen og kikke på kula!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh.. Så deilig med ferie da !!! Blir visst ikke noen ferie på oss før :babysmokk: kommer.. Vi får heller bruke pengene på noe nyttig til den lille :Nikke:

Ja du sier noe der :klø: Bør kose meg litt ekstra med Vesla og mannen før BabySun kommer ! Hvis bare mannen hadde hatt tid :sukk: Det er jobb jobb jobb, og jobb ... Håper bare han kan ta seg mer fri når bebissen kommer :sjenert:

Har vært hos legen i dag og nå er jeg sykemeldt jenter ! Er vel flere her ute som har ventet på å høre det :ler: Skal begynne med litt fysioterapi også pga bekkenet mitt.. Så nå tviler jeg på at det blir mer arbeid på meg før BabySun melder sin ankomst..

Jeg krysser enda fingre for deg SøsterLiten !!!!!!

:klem:

Søting!! Du kan krysse for meg når som helst for det hjelper visst veldig!! :jepp:

Ble veldig glad da jeg kom inn hit idag og oppdaget at du var sykemeldt! Endelig har du all den tiden i verden til å ta var på deg selv, babysun og din familie! :strix:

Ser at du har vært noe mer aktiv her inne siden jeg var her sist så jeg kan jo bare gjette at du har litt mer tid enn før! ;)

Er bare sliten, og hormonene gjør meg litt sur og grinete..

Signerer denne... sliten, sur og grinete er oppskriften på meg for tiden... :sjenert: Hvordan skal dette bli når jeg er sånn allerede nå! :dåne:

Forresten :dåne: over at du er 34 uker på vei!!!! Herregud hvor fort det har gått!! :rødme:

Mange heipådegigjen klemmer herfra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*løper inn*

Tenk 34 uker :hjerte: Ikke lenge til babysun kommer nå :strix:

Nå nærmer det seg gitt ! Ukene fyker jo !!! Før jeg vet ordet av det så sitter jeg å puster og peser..

Gratulerer med 34 uker!

Takk :klem:

34 uker :strix: Nå er det ikke lenge til, er kjempe spent jeg :sjenert: Gleder meg virkelig på deres vegne og at dere snart er en familie på fire :rødme:

Takk pusilus :klemmer:

Mannen er begynt å bli stresset og gruer seg til fødselen starter :fnise: Jeg spurte han ; " DU gruer deg ???? Hallo !?? Han vil ikke sette seg inn i noe fødsels-greier heller- han har overhodet ikke peiling, men han blir nervøs bare med tanken...

:hallo:

Har mer eller mindre kg-pause for tiden jeg. Er bare innom egen dagbok via mobil, for jeg har virkelig ikke tid til annet om dagen. Men nå er vi ferdigpakket for tur til Bergen imorgen, Vesla og jeg, og mannen skulle se på noe båtgreier som han har tatt opp :roll: Så da ble det en liten time kg på meg! :fnise:

Måtte jo kikke innom her og sjekke ståa! :jepp:

..og straks inn i bloggen og kikke på kula!! :hoppe:

Så koselig med en liten tur da :) Jeg er ikke så ivrig her inne jeg heller da :sjenert: Det går i perioder liksom.. Burde bli litt flinkere :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søting!! Du kan krysse for meg når som helst for det hjelper visst veldig!! :jepp:

Ble veldig glad da jeg kom inn hit idag og oppdaget at du var sykemeldt! Endelig har du all den tiden i verden til å ta var på deg selv, babysun og din familie! :strix:

Ser at du har vært noe mer aktiv her inne siden jeg var her sist så jeg kan jo bare gjette at du har litt mer tid enn før! ;)

Signerer denne... sliten, sur og grinete er oppskriften på meg for tiden... :sjenert: Hvordan skal dette bli når jeg er sånn allerede nå! :dåne:

Forresten :dåne: over at du er 34 uker på vei!!!! Herregud hvor fort det har gått!! :rødme:

Mange heipådegigjen klemmer herfra! :klem:

NEEEEEEIII.. Nå forsvant hele innlegget mitt :kjefte: bare for jeg kom borti feil knapp når jeg skulle ordne opp i den smileybegrensningen !!!

Forbasket !!

Jaja... Jeg er bare sååååå glad for at dere endelig har lyktes :hoppe: SøsterLiten er :gravid:

Ååååååå :rødme:

...............

her hadde jeg skrevet en del om besøk hos jordmor i dag, der vi pratet om vannfødsel og hjemmefødsel.. men nå ble jeg så sur at jeg ikke gidder å skrive det om igjen .. blææ-...

:hoppe: litt for SøsterLiten heller :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 uker :strix:

En venninne av meg fødte i går og hun hadde termin 2 uker før meg :sjokkert: Blir lettere stresset over hvor nære det er min tur nå :sjenert: Lurer på om den lille kommer før tiden denne gang (håper det).

Har vond rygg i dag :( burde ikke tatt frem støvsugeren i går, men.. da blir det jo ikke gjort !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en møkkanatt ! Tror ikke jeg sov mer enn en times tid . La meg nedpå igjen kl 08.. og når jeg endelig sovnet så våknet jeg ikke før kl 13 :sjokkert: Vesla holder seg for det meste opptatt med leker eller data, msn med venninne -så hun vekket meg ikke :roll: Skal se på at jeg får store problemer med å sove i kveld igjen nå :sukk:

Det snør noe så sinnsykt her hos oss - så nå har jeg nettopp vært ute å måkt . Burde ikke gjøre det, men for alt jeg vet så kommer ikke mannen hjem før det er mørkt ! Jeg MÅ jo få bilen ut, må ut å handle og vesla skal på kino senere...

-ser ikke mye ut som jeg har måket i det hele tatt nå da -og det er kun 20 min siden jeg kom inn :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en møkkanatt ! Tror ikke jeg sov mer enn en times tid . La meg nedpå igjen kl 08.. og når jeg endelig sovnet så våknet jeg ikke før kl 13 :sjokkert: Vesla holder seg for det meste opptatt med leker eller data, msn med venninne -så hun vekket meg ikke :roll: Skal se på at jeg får store problemer med å sove i kveld igjen nå :sukk:

Det snør noe så sinnsykt her hos oss - så nå har jeg nettopp vært ute å måkt . Burde ikke gjøre det, men for alt jeg vet så kommer ikke mannen hjem før det er mørkt ! Jeg MÅ jo få bilen ut, må ut å handle og vesla skal på kino senere...

-ser ikke mye ut som jeg har måket i det hele tatt nå da -og det er kun 20 min siden jeg kom inn :roll:

Måking er ikke bra for deg. :fy_fy: Men som jeg selv sier: Må man så må man. Det er jo igrunn ingen vei utenom. :vetikke: Jeg var jo ute tre ganger daglig da jeg var alene sist. Etter Babymelonas frokost, middag og leggetid, for å måke slik at det ikke skulle bli for tungt. Nå er jo ikke jeg like svær (les: høygravid) som deg enda, men jeg kan tenke meg at det var litt av en opplevelse.. Og litt demotiverende å se at det er like mye bare litt etter at du har måkt.

Men du; Nå er det jammen ikke lenge til lille BabySun kommer altså. :strix: Spesielt ikke om du fortsetter å måke. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måking er ikke bra for deg. :fy_fy: Men som jeg selv sier: Må man så må man. Det er jo igrunn ingen vei utenom. :vetikke: Jeg var jo ute tre ganger daglig da jeg var alene sist. Etter Babymelonas frokost, middag og leggetid, for å måke slik at det ikke skulle bli for tungt. Nå er jo ikke jeg like svær (les: høygravid) som deg enda, men jeg kan tenke meg at det var litt av en opplevelse.. Og litt demotiverende å se at det er like mye bare litt etter at du har måkt.

Men du; Nå er det jammen ikke lenge til lille BabySun kommer altså. :strix: Spesielt ikke om du fortsetter å måke. :fnise:

hehe :ler: nei jeg skal roe ned måkingen min.. (bare mannen fikser opp hvis det kommer mer )..

Jeg var bare nødt for å måke ellers hadde jeg aldri kommet ut med bilen :roll:

Det er ikke lenge igjen nå Anamelona.. I går kjentes magen ut som den skulle eksplodere ! Jeg fikk nesten ikke puste og magen var steinhard , ikke kynnere men jeg kjennner liksom ungen over hele magen :fnise: Kan ikke helt skjønne hvordan h*n skal vokse noe mer inni der.. :klø:

men.. nå var jeg full i luft også, så etter å ha :fise: utover kvelden her i går så kom det seg :) Godt er det for jeg tror mannen var klar for å flytte ut :skratte: stakkars...

uffameg... jeg kan jo ikke noe for det :sjenert:

Jeg burde gjerne ha utnyttet meg mer av situasjonen.. ;) Når jeg ligger å fjerter under dyna.. Og mannen ser på meg med bedende øyne om å vææææær så snill å ikke løfte på dyna... :pls:

heheh :fnise: Ble litt morsomt dette ;)

God helg jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nærmer seg med stormskritt! Er kjempespent på dine vegne, kjenner jeg. =) Neste gang jeg er i byen, er du mest sannsynlig tobarns-mor! ^^

Tittet på mage-bildene i bloggen, og du har en kjempenydelig mage. Ble litt misunnelig, jeg. Sist jeg så på dem, var kjæresten sammen med meg, og jeg bare pekte på magen, og sier "Sånn vil jeg ha!". Han så litt rart på meg da, gitt. Vedder på at han himlet mentalt med øynene... =P

Men, vi har funnet ut når vi skal begynne prøving! Og jeg merker selv at å ha noe litt mer konkret å forholde meg til, gjør at jeg ikke fokuserer så mye på det lengre. Vage planer passer meg så dårlig, for jeg går hele tiden og venter på mer informasjon.

Hvordan er formen ellers? Så at du vurderer hjemmefødsel. Har du tenkt mer på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde gjerne ha utnyttet meg mer av situasjonen.. ;) Når jeg ligger å fjerter under dyna.. Og mannen ser på meg med bedende øyne om å vææææær så snill å ikke løfte på dyna... :pls:

heheh :fnise: Ble litt morsomt dette ;)

God helg jenter :)

:fnise: Ser det for meg ja :fnise:

God helg til deg også :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Sunny!! Ikke mange ukene igjen nå - moro.

Takk :) Nå nærmer det seg ja :jepp: tickeren min har jo flyttet seg på det siste bildet :hakeslepp:

Det nærmer seg med stormskritt! Er kjempespent på dine vegne, kjenner jeg. =) Neste gang jeg er i byen, er du mest sannsynlig tobarns-mor! ^^

Tittet på mage-bildene i bloggen, og du har en kjempenydelig mage. Ble litt misunnelig, jeg. Sist jeg så på dem, var kjæresten sammen med meg, og jeg bare pekte på magen, og sier "Sånn vil jeg ha!". Han så litt rart på meg da, gitt. Vedder på at han himlet mentalt med øynene... =P

Men, vi har funnet ut når vi skal begynne prøving! Og jeg merker selv at å ha noe litt mer konkret å forholde meg til, gjør at jeg ikke fokuserer så mye på det lengre. Vage planer passer meg så dårlig, for jeg går hele tiden og venter på mer informasjon.

Hvordan er formen ellers? Så at du vurderer hjemmefødsel. Har du tenkt mer på det?

Takk Raven :klem:

Ganske fornøyd med magen min . Traff ei venninne på kjøpesenter i går som jeg ikke har sett på lenge og hun syntes magen var svæær, men la til at når hun gikk bak meg så kunne hun ikke se at jeg var gravid ! Så deilig å høre sånn :nigo:

Jeg har vel ganske tynne ben i forhold til magen- så den ser ekstra stor ut :ler:

Jeg tenkte på hjemmefødsel ja, men mannen er stresset nok fra før så han tør ikke.. Jeg er ikke alene om dette heller så han må bli hørt han også.. Jeg er ikke sikker på om jeg VIRKELIG hadde våget jeg heller altså, men tanken var fin der et øyeblikk :Nikke:

Så godt å ha noe å se frem til :) Håper dere lykkes kjapt når dere begynner å prøve da !!

:fnise: Ser det for meg ja :fnise:

God helg til deg også :kose:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, snart 36 uker !! Kan jeg kalles høygravid nå eller ??

I dag har jeg rydde/vaske dag her hjemme. Synes fremdeles ikke jeg får den hjelper jeg burde fått her hjemme, men jeg blir så forbanna at jeg bare MÅ gjøre noe.. Klarer ikke å få til å la alt flyte liksom :sjenert: de to her hjemme (spesielt mannen ) kunne godt ha vist litt mer engasjement synes jeg :sukk:

Han kom med en sårende kommentar i går så nå skal jeg verken nevne baby , fødsel eller noe som helst ! Mulig at det er jeg som har litt mye hormoner i sving og tar meg nær av ting, men likevel ! pøh.. for en dust !

nei.. jeg skal fortsette arbeidet mitt.. Nå har jeg nettopp ommøblert stuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...