Gossip girl Skrevet 12. januar 2010 #421 Del Skrevet 12. januar 2010 jeg vil se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. januar 2010 #422 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg vil gjerne se kulen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 12. januar 2010 #423 Del Skrevet 12. januar 2010 Kulemage? Vil sjå, vil sjå, vil sjå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 12. januar 2010 #424 Del Skrevet 12. januar 2010 Huff Er det virkelig noen som har lyst å se den tjukke kula mi da JA!!! vis oss vis oss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #425 Del Skrevet 14. januar 2010 Okei, jeg skal fikse et par nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. januar 2010 #426 Del Skrevet 14. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #427 Del Skrevet 14. januar 2010 Da var 2 nye av "kula" på plass Tjokkebolla.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. januar 2010 #428 Del Skrevet 14. januar 2010 Tjukkebolla, liksom. Pøfffft! Fiiiingravida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 14. januar 2010 #429 Del Skrevet 14. januar 2010 Du er jo ikke tykk i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 14. januar 2010 #430 Del Skrevet 14. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. januar 2010 #431 Del Skrevet 14. januar 2010 Da var 2 nye av "kula" på plass Tjokkebolla.... Tøys på deg, tjukkebolla liksom Du er så flott så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 14. januar 2010 #432 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Have I gone blind?? korr korr??? edit: PINLIG skrivefeil Endret 14. januar 2010 av SøsterLiten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #433 Del Skrevet 14. januar 2010 Tjukkebolla, liksom. Pøfffft! Fiiiingravida! Du er jo ikke tykk i det hele tatt! Ååå Takk jenter .. Så kjekt å høre at man ser bra ut innimellom Føler meg ganske tjukk da, men Tøys på deg, tjukkebolla liksom Du er så flott så Have I gone blind?? korr korr??? edit: PINLIG skrivefeil I bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 15. januar 2010 #434 Del Skrevet 15. januar 2010 Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #435 Del Skrevet 15. januar 2010 Håper alt er bra med deg! Jo takk Det er bra med meg ! Er akkurat ferdig med ukens vakter og jeg verker både her og der Må innrømme at jeg kjenner det ble litt mye for kroppen min Men, Nå er det helg og jeg kan ligge på sofaen så mye jeg vil ! I kveld blir det hjemmekos for meg og MrSunny Vesla skal til pappan sin.. Tipper vi låner en god film og bare sløøøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #436 Del Skrevet 16. januar 2010 Dere som har/har hatt permisjon... Lurer på om jeg kan ta noe av permisjonen- så tar far sine 10 uker, og SÅ tar jeg en måned eller to igjen til slutt ? Går det ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 16. januar 2010 #437 Del Skrevet 16. januar 2010 Dere som har/har hatt permisjon... Lurer på om jeg kan ta noe av permisjonen- så tar far sine 10 uker, og SÅ tar jeg en måned eller to igjen til slutt ? Går det ??? Går fint ann å dele opp permisjonen ja. Tror en kan dele det opp flere ganger også om en ønsker det. Mener å huske det fra vi fylte ut vår søknad iallefall Eneste som er forbeholdt mor er de første 6 ukene, etter det kan dere vel nesten velge som dere vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #438 Del Skrevet 16. januar 2010 Går fint ann å dele opp permisjonen ja. Tror en kan dele det opp flere ganger også om en ønsker det. Mener å huske det fra vi fylte ut vår søknad iallefall Eneste som er forbeholdt mor er de første 6 ukene, etter det kan dere vel nesten velge som dere vil. Høres bra ut Føler det er vanlig at far tar de siste 10 ukene.. Men jeg har lyst å unngå å jobbe i julen ! En annen sak,. når jeg tar ut ferie i 4 uker så blir vel permisjonen utsatt den måneden- altså forlenget ?.. Jo, det stod vel det i papirene mine (burde kanskje sette meg litt bedre inn i dette ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. januar 2010 #439 Del Skrevet 16. januar 2010 En annen sak,. når jeg tar ut ferie i 4 uker så blir vel permisjonen utsatt den måneden- altså forlenget ?.. Jo, det stod vel det i papirene mine (burde kanskje sette meg litt bedre inn i dette ) Jeg har forstått det sånn Vanskelig å sette seg inn i altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 16. januar 2010 #440 Del Skrevet 16. januar 2010 Høres bra ut Føler det er vanlig at far tar de siste 10 ukene.. Men jeg har lyst å unngå å jobbe i julen ! En annen sak,. når jeg tar ut ferie i 4 uker så blir vel permisjonen utsatt den måneden- altså forlenget ?.. Jo, det stod vel det i papirene mine (burde kanskje sette meg litt bedre inn i dette ) Stemmer stemmer. Ja, deilig å ha fri i julen da. Men dere kan jo ha fri begge to om dere vil det Permisjonen blir forlenget når du tar ut ferie ja, kjempegreit å ha noen uker ekstra der altså Du får dra ned på nav å høre om et skjema so du kan få se på. Greit å se igjennom flere ganger før en leverer, for det er jammen meg lett å gjøre feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå