Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da var 2 nye av "kula" på plass ;)

Tjokkebolla.... :sjenert:

Tøys på deg, tjukkebolla liksom :riste:

Du er så flott så :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Have I gone blind??

korr korr???

:hug:

edit: PINLIG skrivefeil :roll:

Endret av SøsterLiten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Tjukkebolla, liksom. Pøfffft! Fiiiingravida! :tommelsmil:

Du er jo ikke tykk i det hele tatt!

Ååå:) Takk jenter .. Så kjekt å høre at man ser bra ut innimellom :)

Føler meg ganske tjukk da, men :ler:

:vinke:

:vinke:

;)

Tøys på deg, tjukkebolla liksom :riste:

Du er så flott så :jepp:

:klem:

Have I gone blind??

korr korr???

:hug:

edit: PINLIG skrivefeil :roll:

I bloggen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper alt er bra med deg!

Jo takk :) Det er bra med meg ! Er akkurat ferdig med ukens vakter og jeg verker både her og der :( Må innrømme at jeg kjenner det ble litt mye for kroppen min :sjenert:

Men, Nå er det helg og jeg kan ligge på sofaen så mye jeg vil ! I kveld blir det hjemmekos for meg og MrSunny :hjerte: Vesla skal til pappan sin.. Tipper vi låner en god film og bare sløøøver :veslejenta:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har/har hatt permisjon...

Lurer på om jeg kan ta noe av permisjonen- så tar far sine 10 uker, og SÅ tar jeg en måned eller to igjen til slutt ? Går det ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dere som har/har hatt permisjon...

Lurer på om jeg kan ta noe av permisjonen- så tar far sine 10 uker, og SÅ tar jeg en måned eller to igjen til slutt ? Går det ???

:jepp:

Går fint ann å dele opp permisjonen ja. Tror en kan dele det opp flere ganger også om en ønsker det. Mener å huske det fra vi fylte ut vår søknad iallefall :) Eneste som er forbeholdt mor er de første 6 ukene, etter det kan dere vel nesten velge som dere vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Går fint ann å dele opp permisjonen ja. Tror en kan dele det opp flere ganger også om en ønsker det. Mener å huske det fra vi fylte ut vår søknad iallefall :) Eneste som er forbeholdt mor er de første 6 ukene, etter det kan dere vel nesten velge som dere vil.

Høres bra ut :tommelopp:

Føler det er vanlig at far tar de siste 10 ukene.. Men jeg har lyst å unngå å jobbe i julen ! En annen sak,. når jeg tar ut ferie i 4 uker så blir vel permisjonen utsatt den måneden- altså forlenget ?..

Jo, det stod vel det i papirene mine :) (burde kanskje sette meg litt bedre inn i dette :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
En annen sak,. når jeg tar ut ferie i 4 uker så blir vel permisjonen utsatt den måneden- altså forlenget ?..

Jo, det stod vel det i papirene mine :) (burde kanskje sette meg litt bedre inn i dette :fnise: )

Jeg har forstått det sånn :jepp: Vanskelig å sette seg inn i altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut :tommelopp:

Føler det er vanlig at far tar de siste 10 ukene.. Men jeg har lyst å unngå å jobbe i julen ! En annen sak,. når jeg tar ut ferie i 4 uker så blir vel permisjonen utsatt den måneden- altså forlenget ?..

Stemmer stemmer. Ja, deilig å ha fri i julen da. Men dere kan jo ha fri begge to om dere vil det :)

Permisjonen blir forlenget når du tar ut ferie ja, kjempegreit å ha noen uker ekstra der altså :)

Du får dra ned på nav å høre om et skjema so du kan få se på. Greit å se igjennom flere ganger før en leverer, for det er jammen meg lett å gjøre feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...