bizzy Skrevet 13. desember 2009 #361 Del Skrevet 13. desember 2009 Nå syns jeg du skal ta kontakt med legen!!! Å bli så sliten i bekken, og føle at du har kynnere en hel vakt er ikke bra!! Da syns jeg virkelig du skal kaste inn håndkleet og bare slappe av å gjøre det beste ut av den tiden som er igjen av svangerskapet! Du får ingenting igjen for å slite deg helt ut, snarere tvert imot Håper du ikke sliter deg helt ut og heller gir deg før bekkenet knekker helt sammen Snakker av erfaring, og jeg betalte dyrt for å presse meg... Stoor klem fra Bizzy (også kjent som hønemor blandt venner ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #362 Del Skrevet 14. desember 2009 Nå syns jeg du skal ta kontakt med legen!!! Å bli så sliten i bekken, og føle at du har kynnere en hel vakt er ikke bra!! Da syns jeg virkelig du skal kaste inn håndkleet og bare slappe av å gjøre det beste ut av den tiden som er igjen av svangerskapet! Du får ingenting igjen for å slite deg helt ut, snarere tvert imot Håper du ikke sliter deg helt ut og heller gir deg før bekkenet knekker helt sammen Snakker av erfaring, og jeg betalte dyrt for å presse meg... Stoor klem fra Bizzy (også kjent som hønemor blandt venner ) Heisann Hønemor Jeg har jo hatt masse kynnere allerede siden uke 13 jeg da Og jeg var også inne å sjekket livmorhalsen i uke 16 (tror jeg).. Alt så bra ut da.. Men , det er slitsomt ! Og vondt. Jeg har sagt til dem i "teamet" mitt på jobb at jeg skal holde ut til over nyåret-men at jeg antagelig sier til legen på neste kontroll at jeg sliter skikkelig .. Eller, det blir vel jordmor neste gang da, men hvertfall prate med henne først og så evt. kaste inn håndkle.. For som sagt, jeg klarer nesten ikke å rydde/vaske ETT rom her hjemme uten å verke noe sinnsykt ! Nå får jeg en kjempetravel uke her så det blir spennende å se hvordan jeg er mot slutten av uka Ha en kjempefin uke Bizzy ............ Og til dere som har vært innom.- Jeg skal stikke på en runde i dagbøkene deres altså ! Litt travelt om dagen bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. desember 2009 #363 Del Skrevet 14. desember 2009 Høres lurt ut å prate med jordmor/lege om det som skjer med kroppen din. Du vet.. Smerter kommer oftest av en årsak. Stress, overbelastning etc.. Passe på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #364 Del Skrevet 15. desember 2009 Høres lurt ut å prate med jordmor/lege om det som skjer med kroppen din. Du vet.. Smerter kommer oftest av en årsak. Stress, overbelastning etc.. Passe på!! Jeg vet det kjære Melonen min , men jeg har ikke tid til å slappe av akkurat nå. Det er snart jul og jeg har masse masse som skal gjøres Nå har jeg nettopp ryddet og vasket vaskerommet , ryddet i stuen og vasker klær som aldri ser ut til å finne veien inn i skapet Har en hel haug med klær liggende på senga nå , urk... Får begynne på den senere, nå må jeg finne frem støvsugeren... I går laget vi pepperkakehus og lekte oss litt med marsipan.. trillet ut kuler og dyppet i sjokolade det var nå litt koselig !! I dag skal det lages litt mer julekaker tenker jeg.. Fikk også handlet 3 nye julegaver travelt travelt.... Får jeg tid til å ta en dusj mon tro :klø: Det kommer visst en rørlegger også her i dag.. Og elektriker`n da !!!! jeg vil ha lys i julestjerne i vinduet ! Og ikke minst i lyset over spisebordet til julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. desember 2009 #365 Del Skrevet 15. desember 2009 Må passe på så du ikke blir så sliten Sunny Blir jo bekymret for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. desember 2009 #366 Del Skrevet 15. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #367 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Må passe på så du ikke blir så sliten Sunny Blir jo bekymret for deg. Neida, jeg skal prøve å ikke slite meg helt ut, men det er litt vanskelig når man har så mye å gjøre ......................... Jormor ringte meg faktisk i dag Timen hun hadde til meg var selvfølgelig når jeg kommer hjem fra nattevakt, så da lurte hun på om jeg virkelig klarte å gå på natten nå ???? hehe, da var samtalen i gang .. Og hvis jeg hadde mye kynnere burde jeg ta det me ro.. Jaada.. Jeg skal hvertfall til henne neste uke så vi får se hva som kommer ut av det. Er nok ikke så lenge til før jeg må holde meg hjemme tenker jeg Endret 15. desember 2009 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. desember 2009 #368 Del Skrevet 15. desember 2009 Jormor ringte meg faktisk i dag Timen hun hadde til meg var selvfølgelig når jeg kommer hjem fra nattevakt, så da lurte hun på om jeg virkelig klarte å gå på natten nå ???? hehe, da var samtalen i gang .. Og hvis jeg hadde mye kynnere burde jeg ta det me ro.. Jaada.. Jeg skal hvertfall til henne neste uke så vi får se hva som kommer ut av det. Er nok ikke så lenge til før jeg må holde meg hjemme tenker jeg Jeg liker jordmoren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #369 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg liker jordmoren din! Så langt liker jeg henne også Men jeg har enda ikke truffet henne da Blir spennende å se neste uke !! 25 uker !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 16. desember 2009 #370 Del Skrevet 16. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. desember 2009 #371 Del Skrevet 16. desember 2009 Så langt liker jeg henne også Men jeg har enda ikke truffet henne da Blir spennende å se neste uke !! 25 uker !!! 25 uker?? :dåne: Jammen suser tida avgårde! Jeg skal jo snart ut i jobb igjen! Men så bærer det rett i permisjon noen mnd senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #372 Del Skrevet 17. desember 2009 25 uker?? :dåne: Jammen suser tida avgårde! Jeg skal jo snart ut i jobb igjen! Men så bærer det rett i permisjon noen mnd senere! Tiden fyker ! Nå kan jeg nesten ikke vente med å ta fatt på et nytt år Du får ikke lange jobb-perioden du nei Men... kjekkere å være hjemme med sine små gull vel ................. Da er jeg tidlig oppe selv om Vesla sover borte Burde ha sovet ut i dag siden jeg skal på jobb i natt, men det kommer elektriker om en time så jeg må få bort litt rot .. Sorterte i klesskapet mitt i går så nå har jeg flere sekker med klær som skal ut.. Ellers har jeg ventet med den største julepyntingen fordi mannen sa han skulle vaske gulver og vinduer for meg, men han har det jo så travelt at Får se hva jeg klarer å få gjort selv i dag. Skulle absolutt vært å handlet de siste julegavene også Og HVA i all verden skal eg finne på til Vesla ???Jeg fikk tak i et Pet Shop hus til henne , men pappa spurte om ikke han kunne få lov å gi det til henne- så han gav meg penger.. Nå aner jeg ikke hva VI skal gi henne... det er kun Pet Shop hun ønsker seg, men hun kan ikke BARE få Pet Shop til jul heller Jeg er litt småstresset om dagen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. desember 2009 #373 Del Skrevet 17. desember 2009 25 uker Ikke lett å finne på gaver til vesla nei... pet shop er jo stas det, men ikke bare det liksom Håper du finner ut av hva du gjør med jobben fremover Skal ikke gå rundt å ha vondt å være veldig sliten vet du! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 18. desember 2009 #374 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) . Endret 25. oktober 2010 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 18. desember 2009 #375 Del Skrevet 18. desember 2009 du må DELEGERE!!! D E L E G E R E!!! Mannen: vaske gulv og vinduer OG shoppe de siste gavene. Sunny: ligge på sofaen Elektrikeren :overse rot og fikse julelys Sunny: legge seg litt nedpå sengen Rørleggern: fikse vanngreier og overse alt annet Sunny: lage seg en kopp kakao Jobben: hyre inn vikar for deg Sunny: lage julekaker hvis du ikke skal se på en fin film og SLAPPE AV!! Sunny du MÅ ikke stresse!! Jula går uten at huset er perfekt! ALLE skjønner om ikke du har fikset alt! du er gravid med verdes mest perfekte mirakel og man MÅ slappe av når slike ting lages! Jeg blir engstelig for deg når jeg leser at du har kynnere i hytt og gevær og at du istedet for å slappe av begynner å rydde i kleskapet, støvsuger, jobber mye og og og... Lov meg at du stresser ned! god-men litt streng -klem fra SøsterLiten som vil at du og babysun skal ha det BRA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #376 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) 25 uker Ikke lett å finne på gaver til vesla nei... pet shop er jo stas det, men ikke bare det liksom Håper du finner ut av hva du gjør med jobben fremover Skal ikke gå rundt å ha vondt å være veldig sliten vet du! Ha en fin kveld Tror det får bli klær fra oss her hjemme i år Jeg tar ikke noen ekstravakter nå hvertfall, selv om det er trist at det går utover permisjonspengene mine Gratulerer så masse med 25 uker!! Tenk så fort tiden går!! Håper du snart slipper nattevaktene. Ja det er nok ikke så lenge til før jeg gir meg.. Om jeg stikker innom å tar noe dagvakter ??? Kan jo servere kaffe eller noe hehe... du må DELEGERE!!! D E L E G E R E!!! Mannen: vaske gulv og vinduer OG shoppe de siste gavene. Sunny: ligge på sofaen Elektrikeren :overse rot og fikse julelys Sunny: legge seg litt nedpå sengen Rørleggern: fikse vanngreier og overse alt annet Sunny: lage seg en kopp kakao Jobben: hyre inn vikar for deg Sunny: lage julekaker hvis du ikke skal se på en fin film og SLAPPE AV!! Sunny du MÅ ikke stresse!! Jula går uten at huset er perfekt! ALLE skjønner om ikke du har fikset alt! du er gravid med verdes mest perfekte mirakel og man MÅ slappe av når slike ting lages! Jeg blir engstelig for deg når jeg leser at du har kynnere i hytt og gevær og at du istedet for å slappe av begynner å rydde i kleskapet, støvsuger, jobber mye og og og... Lov meg at du stresser ned! god-men litt streng -klem fra SøsterLiten som vil at du og babysun skal ha det BRA!!!! Uff Ja men mannen har det ganske travelt selv nå. Han vil gjerne ha fri hele neste uke og da blir han opptatt denne uken .. Jeg må jo jobbe natt til mandag og tirsdag så vi får ikke så god tid til å handle sammen da Har vært på jobb nå i natt og heldigvis var det rolig på heimen !! Det ordner seg nok. Jeg skal som sagt kun ha 2 netter til på jobb - SÅ er det ferie i en uke Jordmortime på tirsdag så vi får se hva hun sier om jobbingen min I kvel er det kos med mannen hvertfall Pakke inn litt gaver, lage kakemenn med Vesla (før hun stikker en tur til pappaen sin). Endret 18. desember 2009 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 18. desember 2009 #377 Del Skrevet 18. desember 2009 Stakkar du må ta livet med ro. Nattevakter virker ikkje kjekt no nei. Eg ville ha sjekka kynnerene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 18. desember 2009 #378 Del Skrevet 18. desember 2009 Uff Ja men mannen har det ganske travelt selv nå. Han vil gjerne ha fri hele neste uke og da blir han opptatt denne uken .. Jeg må jo jobbe natt til mandag og tirsdag så vi får ikke så god tid til å handle sammen da Har vært på jobb nå i natt og heldigvis var det rolig på heimen !! Det ordner seg nok. Jeg skal som sagt kun ha 2 netter til på jobb - SÅ er det ferie i en uke Jordmortime på tirsdag så vi får se hva hun sier om jobbingen min I kvel er det kos med mannen hvertfall Pakke inn litt gaver, lage kakemenn med Vesla (før hun stikker en tur til pappaen sin). Høres ut som kvelden blir bra hvertfall! Håper jordmor anbefaler deg å bli hjemme resten av tiden! Kynnere er ikke til å tulle med vettu! Kos deg ikveld og ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #379 Del Skrevet 19. desember 2009 :strix: SNØØØØØØØØØ :strix: Åh, jeg følte meg som en unge i dag når jeg kikket ut vinduet Fikk plutselig julestemning !! Masse masse snø ute Det blir litt vanskeligere å farte rundt på jakt etter julegaver, men pyttsann... Så kom jeg også på at jeg må jo pakke meg inn i masse klær i dette været, og tenk hvor BOLLE jeg kommer til å se ut Stakkar du må ta livet med ro. Nattevakter virker ikkje kjekt no nei. Eg ville ha sjekka kynnerene. Jeg synes faktisk at kynnerne har roet seg. De kommer og går, men ikke like mye som tidligere. Det er ikk så kekt med nattevakter nå kjenner jeg, men Skal hvertfall til jordmor om få dager Høres ut som kvelden blir bra hvertfall! Håper jordmor anbefaler deg å bli hjemme resten av tiden! Kynnere er ikke til å tulle med vettu! Kos deg ikveld og ha en super helg! Jaja, Vesla fartet avgårde med venninner på shopping -så det ble ikke noen baking.. Og mannen stakk på fest Ble litt oppgitt da. Når han har lovet meg i to uker å hjelpe med å vaske vindue og gulver, men håper han hjelper til i dag Han var hertfall tidlig hjemme og sa at han var SÅÅÅÅÅ glad for å komme seg hjem til meg Han stakk fra de andre gutta på fest midt oppi det hele.. Dette blir hvertfall en fin dag Det er jeg sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 19. desember 2009 #380 Del Skrevet 19. desember 2009 :srtix: så bra han kom tilbake tidlig! :rødme: Ha en super lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå