Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Jeg må bare komme med en oppfordring til alle sammen :sjenert: Link til dagboken i signaturen ? :jepp: da er det så mye enklere å følge opp synes jeg.. Ellers går jeg meg kanskje vill på leiting , og mister folk :sukk:

Så... Link :tommelopp:

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart mye koseligere å pynte til jul når mannen og vesla er hjemme ja :) Nå har du jo snart langfri og god tid til å kose deg med pynting og annet som trengs ;)

Ha en super kveld :kose:

Nettopp :jepp: gleder meg allerede til neste uke , med grøt på skolen til Vesla, julepynting, overnattingsbesøk i helgen og jule-kake-baking :hjerte: Og besøk av familie fra sør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare komme med en oppfordring til alle sammen :sjenert: Link til dagboken i signaturen ? :jepp: da er det så mye enklere å følge opp synes jeg.. Ellers går jeg meg kanskje vill på leiting , og mister folk :sukk:

Så... Link :tommelopp:

Mine innlegg er også en fin funksjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine innlegg er også en fin funksjon ;)

Ja men det er langt i fra alt som kommer med på Mine innlegg.. Men sånne gamle innlegg som jeg ha hatt for over 1 år siden på forskjellige diskusjoner- DE er der..

Så har jeg begynt med en liten regel- og det er at alle som er innom og skriver hos meg- de skal jeg besøke i nærmeste fremtid :) Som nå.. Når jeg har skrevet ferdig så trykker jeg på linken din :Nikke:

Myyyye enklere :) synes jeg da :sjenert:

Jeg har link jeg! :nigo:

*--> O'hara er veeeeeldig flink...*

:fnise:

Kos dere med pynting!

Kjempeflink :tommelopp:

takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går an å slette tråder man har rotet seg bort i da! :fnise: Og så kan man sette en grense på 1 mnd, 4 mnd eller noe i den dur. Da frsvinner trådene fra mine innlegg om du ikke har deltatt i dem på 1 mnd, 4 mnd etc.. :tommelopp: Men skjønner at det du er vant til er lettest! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går an å slette tråder man har rotet seg bort i da! :fnise: Og så kan man sette en grense på 1 mnd, 4 mnd eller noe i den dur. Da frsvinner trådene fra mine innlegg om du ikke har deltatt i dem på 1 mnd, 4 mnd etc.. :tommelopp: Men skjønner at det du er vant til er lettest! :ler:

Jaja :sjenert: Synes likevel det er lettest på min måte jeg :fnise:

..............

Må ut å kjøpe gave til læreren til Vesla i dag, fra hele klassen .. Hva skal jeg kjøpe ??? Vi klassekontaktene ble enige om ca. 200 kr ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å gjenta dette, men OI som tida flyr her inne! 23 uker i morgen jo! Så koselig med masse liv og røre i magen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å gjenta dette, men OI som tida flyr her inne! 23 uker i morgen jo! Så koselig med masse liv og røre i magen! :)

Ja her går det unna :lur:

:strix: for 23 uker :strix:

Nytt bilde i bloggen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: 23uker :bolledeig:

Løper inn i bloggen :hjerte:

:nigo:

:bolledeig:

Bare innom og jubler litt jeg!!

23 uker altså?! :bolledeig:

Ja, jeg tror da det :fnise: hehe... Eller har jeg telt feil :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame::danser::duskedame: 23 UKER!!! :duskedame::danser::duskedame:

Det nærmer seg med stormskritt!

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest faerytale
Må ut å kjøpe gave til læreren til Vesla i dag, fra hele klassen .. Hva skal jeg kjøpe ??? Vi klassekontaktene ble enige om ca. 200 kr ..

Noe som kan brukes opp - det blir en del til slutt når man jobber som lærer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame::danser::duskedame: 23 UKER!!! :duskedame::danser::duskedame:

Det nærmer seg med stormskritt!

JEPP :jepp: Ja det gjør det !!!

Noe som kan brukes opp - det blir en del til slutt når man jobber som lærer ;)

Jeg kjøpte en juleoppsats til henne. Men den står nok ganske lenge :) Syntes den var ganske fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 uker allerede?!? Du ble jo nettopp gravid jo ;) Tida flyr virkelig..

Veldig koselig at det ser ut til å gå så bra med deg, Sunny! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 uker allerede?!? Du ble jo nettopp gravid jo ;) Tida flyr virkelig..

Veldig koselig at det ser ut til å gå så bra med deg, Sunny! :)

Ja noen ganger føles det ut som jeg satt å ventet på egguttak for et par uker siden, så tiden går (heldigvis) ganske raskt :)

Gleder meg masse til å få treffe BabySun nå altså ! Men ... 17 uker igjen,. Og jeg føler meg som en ballong allerede :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*har tatt seg selv i nakken og stikker innom på besøk*

Blir helt rørt jeg, bare av å stikke innom her, etter å mange år, tippeliste og magebilder(ryktes det om), har ikke tilgang til bloggen din :sjenert:

Og over halvveis, jeg vil tippe jente :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*har tatt seg selv i nakken og stikker innom på besøk*

Blir helt rørt jeg, bare av å stikke innom her, etter å mange år, tippeliste og magebilder(ryktes det om), har ikke tilgang til bloggen din :sjenert:

Og over halvveis, jeg vil tippe jente :klem:

:goodbye: Så gøy at du er innom :hoppe:

What ??? har du ikke tilgang ?? Skal se om jeg kan fikse på det :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her å kjeder meg jeg :sjenert:

Mannen er borte til i morgen og Vesla er hos pappaen sin. Det er mulig hun kommer hjem i dag, men jeg vet ikke enda..

Jeg burde legge sammen klær, rydde, vaske , men ...blææh...

Det er jo lørdag ! Jeg skal gjerne ut på besøk om litt hvertfall :)

Ellers får jeg se om jeg blir alene ikveld også. Sulten er jeg også, men å lage mat bare til seg sev :klø: nei det er jo ikke gøy !

Kanskje jeg skal komme meg ut å handle litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...