Nótt Skrevet 5. mars 2010 #541 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg tror du får en liten jente den 25 mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 5. mars 2010 #542 Del Skrevet 5. mars 2010 30. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. mars 2010 #543 Del Skrevet 5. mars 2010 Ikke lenge igjen nå Jeg tror BabySun ser dagens lys 23. mars God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #544 Del Skrevet 5. mars 2010 Notert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 5. mars 2010 #545 Del Skrevet 5. mars 2010 neimen, har ikke jeg tippet liksom? Men det blir jo en gutt den 30 mars ;-) Trodde jente tidligere, men virker som det blir gutt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 5. mars 2010 #546 Del Skrevet 5. mars 2010 Tipper på en liten aprilsnarr jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. mars 2010 #547 Del Skrevet 6. mars 2010 Skjærtorsdag 1 april tipper jeg, da har dere hele påsken til å kose dere sammen Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #548 Del Skrevet 6. mars 2010 Da har jeg oppdatert tippelisten og det ser ut som ligger litt foran Så spent jeg er på om det er en fant der eller ikke At jeg har klart å holde meg er jo helt utrolig !!! Jeg er nysgjerrigheten sjøl Kjenner at kroppen forbereder seg nå altså.. En del murringer i ryggen, oftere kynnere, litt stikkninger i skjeden av og til også.. Var på besøk i går kveld og jeg hadde noen kynnere mens jeg var der. Han ene ; hva ?? skjer det noe nå ??? Neeeeida, Det er helt normalt sa jeg Har vel hatt 6 kynnere etter vi kom hit.. Da ble han helt rar stakkars Men jeg er jo rimelig vant med disse kynnerne etterhvert.. Håper bare de gjør jobben sin og modner godt på livmorhalsen inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #549 Del Skrevet 8. mars 2010 Våknet i dag med brunt slimete utflod.. Jeg hadde ikke regnet med det nå så ble ganske satt ut Nå får jeg bare vente å se om det skjer noe mer her.. Og kanskje jeg etterhvert skal ringe til mannen Jeg bare ser for meg at han blir så stresset ! Er jo ikke sikkert det skjer noe her nå med en gang liksom. Jaja, vi får se.. BabySun er våken inni der så h*n har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad tante Skrevet 8. mars 2010 #550 Del Skrevet 8. mars 2010 Våknet i dag med brunt slimete utflod.. Jeg hadde ikke regnet med det nå så ble ganske satt ut Nå får jeg bare vente å se om det skjer noe mer her.. Og kanskje jeg etterhvert skal ringe til mannen Jeg bare ser for meg at han blir så stresset ! Er jo ikke sikkert det skjer noe her nå med en gang liksom. Jaja, vi får se.. BabySun er våken inni der så h*n har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad tante Skrevet 8. mars 2010 #551 Del Skrevet 8. mars 2010 Åååååå dette er sååååå spennende Ha en fin dag videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #552 Del Skrevet 8. mars 2010 Åååååå dette er sååååå spennende Ha en fin dag videre. Spennende ja men jeg tror ikke det skjer noe her med det første jeg altså.. Har ikke ringt til mannen heller. jeg har ikke lyst å stresse ham opp for ingenting. han har en ganske viktig dag med jobb-greier så jeg venter med det. Det har ikke kommet noe mer enn littegranne gammelt blodspor liksom.. Neida, må nok vente en stund før det er action her inne Nå skal jeg rydde videre her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. mars 2010 #553 Del Skrevet 8. mars 2010 Tipper vesle BabySun-GUTTEN (er sikker på det må være en gutt) kommer 29. mars. Så magebildene i bloggen. Kjempefin babymage, har du. Og tenk, inni der er det lille mirakelet ditt. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. mars 2010 #554 Del Skrevet 8. mars 2010 Tror kanskje jeg ville tatt en prat med noen som har vett på det før du tar fatt på rydding og vasking.. Ihvertfall hvis du har såpass ømme kynnere, og nå som du har fått litt blodfarget utflod.. Men spennende, ja det er det. Er vel ikke prematur om BabySun ankommer i disse dager vel? Jeg ser tickeren, men gjennom mobil ser jeg ikke str på skriften stor nok til å lese den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #555 Del Skrevet 8. mars 2010 Tipper vesle BabySun-GUTTEN (er sikker på det må være en gutt) kommer 29. mars. Så magebildene i bloggen. Kjempefin babymage, har du. Og tenk, inni der er det lille mirakelet ditt. ^^ Skal føre det opp Ja tenk :rødme: Ikke lenge før vi får møte vårt mirakel !! Tror kanskje jeg ville tatt en prat med noen som har vett på det før du tar fatt på rydding og vasking.. Ihvertfall hvis du har såpass ømme kynnere, og nå som du har fått litt blodfarget utflod.. Men spennende, ja det er det. Er vel ikke prematur om BabySun ankommer i disse dager vel? Jeg ser tickeren, men gjennom mobil ser jeg ikke str på skriften stor nok til å lese den. Jeg har ikke gjort så mye her hjemme, ryddet litt bare. Prøvde å sove litt men det fikk jeg ikke til Det har ikke kommet noe særlig mer og ikke var det mengde med blod, kun brunt slim liksom.. Mannen ville jeg skulle ringe jordmor eller noe, men jeg ser ikke helt vitsen jeg da.. Om det er slimproppen som har gått kan det fremdeles gå lang tid før det skjer noe mer .. Har noen kynnere men ikke vonde, og Babyen gir godt med livstegn fra seg inni der .. Jeg er 37 uker om 2 dager så da er det ikke prematur(t) lenger.. Noe tidlig .. Ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. mars 2010 #556 Del Skrevet 8. mars 2010 Herregud! Slimproppen ja. :dåne: enkelte ganger kobler jeg bare ikke. Ja, det er vel ganske sikkert den, og da er det ikke noe å stresse med. Bare å lytte til kroppen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. mars 2010 #557 Del Skrevet 8. mars 2010 Så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #558 Del Skrevet 8. mars 2010 Herregud! Slimproppen ja. :dåne: enkelte ganger kobler jeg bare ikke. Ja, det er vel ganske sikkert den, og da er det ikke noe å stresse med. Bare å lytte til kroppen... Så spennende Ja det er nok sikkert den.. Har hatt en del kynnere her nå, men ikke mer enn ubehagelige. Varer ikke særlig lenge heller. Kan være noe er på gang, men i tilfelle vil det ta god tid enda.. Mannen spør og graver her om det skjer noe, men ... jeg kan jo ikke vite noe jeg Jeg er IKKE i fødsel for å si det sånn, men det er noe som skjer... Bare å vente å se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #559 Del Skrevet 8. mars 2010 Klageinnlegg... Ååååårgggg.. Nå er jeg lei !!! Må bare få ut litt frustrasjon. Kan søren ikke huske at jeg hadde så mange småplager når jeg var gravid sist ! Disse krampene i bena tar knekken på meg snart Legger meg og står opp igjen 5-6-7 ? ganger hver natt, enten pga kramper, kynnere, dobesøk eller halsbrann.. Jeg vet at det blir maaaange måneder før jeg kan få en god natts søvn igjen. Når BabySun har kommet ut er det greit. Da har jeg hvertfall en GOD grunn til å stå opp med vårt herlige mirakel men NÅ.... Why ??? Forbaskede greier... Håper ikke jeg blir misforstått her nå. Jeg/ vi ønsket dette selv og vi gleder oss ihjel, men jeg er bare så trøtt og lei av kroppen min nå. Skal jeg prøve å gå å legge meg igjen ? Noen vits :klø: Er jo stuptrøtt .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. mars 2010 #560 Del Skrevet 9. mars 2010 Det er dessverre mer enn normalt å ikke få sove skikkelig mot slutten av et svangerskap. Enten av 1 plage, eller 10.. Vekt som presser på det indre, kramper, tett nese, tungpustet, dårlig blærekapasitet osv.. Alle disse gledene ved å være gravid. Hehe. Jeg er midt i en fase der jeg fortsatt kan sove godt, men igjen har jeg et troll på naborommet som skal holde sin vante nattetimes helvete. Du får bare hvile litt da vettu, og prøve å få deg en blund eller to på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå