Nótt Skrevet 1. mars 2010 #521 Del Skrevet 1. mars 2010 Du er høygravid nå ja, det ble du da du hadde 40 dager igjen av svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #522 Del Skrevet 1. mars 2010 Du er høygravid nå ja, det ble du da du hadde 40 dager igjen av svangerskapet. Det var godt å høre H*n begynner hvertfall å ta plass inni der. Var nettopp i butikken og jeg var sikker på jeg skulle tisse på meg Hadde nettopp vært på do før jeg gikk, men det kjennes ut som jeg må tisse hele tiden.. Og sparkene begynner å bli ubehagelige.. De er ikke like små lenger .. Satt meg nedpå her nå.. Verker i bena .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #523 Del Skrevet 2. mars 2010 Solen skinner og jeg er i godt humør i dag kan vel bli litt lei av å være sur også ? Kanskje det har sammenheng med at jeg har sovet relativt godt i natt.. Og at jeg skal ut å handle noe greier til BabySun Har hatt en liten ekstra blund etter at Vesla gikk på skolen. kanskje ikke så smart, men det var ikke lenge..håper det ikke påvirker neste natt Føler meg litt lettere. Gjerne babyen er i ferd med å synke litt Nyyydelig vær ute, og jeg gleder meg til å trille tur med babyen, mannen og Vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mars 2010 #524 Del Skrevet 2. mars 2010 Så godt å se at du har en så flott dag i dag. Jeg gleder meg også til trilleturer, men med de brøytekantene som er ute nå blir det en stund til ennå dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 2. mars 2010 #525 Del Skrevet 2. mars 2010 En liten solskinnshilsen fra meg Selvom det ser ut til å være utømmelige mengder med snø her nå, har det uansett smeltet masse et par dager. Jeg har måkt, måkt og måkt terassen(e)... og nå er det faktisk bart og tørt på store deler... DET er deilig det... Kos deg med innspurten av sv.skapet...Nå er det ikke lenge igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #526 Del Skrevet 2. mars 2010 Så godt å se at du har en så flott dag i dag. Jeg gleder meg også til trilleturer, men med de brøytekantene som er ute nå blir det en stund til ennå dessverre. Ja det kan du si.. Ganske høye brøtekanter her også, men tror det er mulig å trille en liten tur da Men nå kommer ikke babySun helt med en gang da .. tror jeg En liten solskinnshilsen fra meg Selvom det ser ut til å være utømmelige mengder med snø her nå, har det uansett smeltet masse et par dager. Jeg har måkt, måkt og måkt terassen(e)... og nå er det faktisk bart og tørt på store deler... DET er deilig det... Kos deg med innspurten av sv.skapet...Nå er det ikke lenge igjen.... Du det tenkte jeg faktisk på selv i dag.. At jeg burde måke av terrassen- så jeg kan sitte ute littegrann ! kanskje jeg skal fikse det i morgen .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. mars 2010 #527 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg regner med at babyen virkelig skal hete BabySun?! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. mars 2010 #528 Del Skrevet 3. mars 2010 Så koselig å oppdatere seg her inne!!! Syns det hørtes ut som en god plan å måke litt plass i solveggen Tror kanskje jeg skal hinte litt til mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #529 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg regner med at babyen virkelig skal hete BabySun?! Ha en fin kveld Ja self hehe.. Neida, det må nok bli noe annet- men er blitt litt glad i BabySun og da :rødme: ' Så koselig å oppdatere seg her inne!!! Syns det hørtes ut som en god plan å måke litt plass i solveggen Tror kanskje jeg skal hinte litt til mannen Ja jeg burde gjøre det jeg også. har ikke begynt med noe slikt selv, burde ikke det heller Nå skal jeg legge ut et nytt bilde i bloggen og for at jeg er 36 uker i dag !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. mars 2010 #530 Del Skrevet 3. mars 2010 Gratulerer med 36 fullgåtte uker!!! Ikke lenge igjen nå altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #531 Del Skrevet 3. mars 2010 Gratulerer med 36 fullgåtte uker!!! Ikke lenge igjen nå altså. Takk Nå begynner jeg å kjenne på kroppen at det nærmer seg Ikke sånn at det er noen tegn til fødsel altså, men... Vi skal faktisk få en baby om en måned !!! +/- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 3. mars 2010 #532 Del Skrevet 3. mars 2010 Må le litt av at du kanskje prøver å ha sex for å få an ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. mars 2010 #533 Del Skrevet 3. mars 2010 36 veker! Under ein månad igjen til termin, jo. Det var jo ikkje lenge sidan du stakk deg med sprøyter og hadde kvitløk i eit glas i måneskinet (eller kva det nå var). :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #534 Del Skrevet 4. mars 2010 Må le litt av at du kanskje prøver å ha sex for å få an ut Ja jeg har prøvd å lure mannen , men han tør ikke .. Han bare ser på magen min og så blir han helt rar.. Føler meg ikke akkurat sexy om dagen nei 36 veker! Under ein månad igjen til termin, jo. Det var jo ikkje lenge sidan du stakk deg med sprøyter og hadde kvitløk i eit glas i måneskinet (eller kva det nå var). :dåne: Hahaha Jo jeg puttet hvitløk i en bolle med jordnøttolje som skulle stå i lyset et par dager, men jeg klarte jo ikke å gjennomføre det jeg skulle gjøre etterpå- av frykt for å få hvitløksmus... :ler: Tror ikke mannen tenner på den lukten heller da... skikkelig "turn off" hihihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 4. mars 2010 #535 Del Skrevet 4. mars 2010 Har du tippelista en lur plass? Fant den ikke i linken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #536 Del Skrevet 4. mars 2010 Har du tippelista en lur plass? Fant den ikke i linken din Første side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 4. mars 2010 #537 Del Skrevet 4. mars 2010 Hva? Har ikke jeg tippet?? Da må jeg jo skynde meg å legge inn en tipping, før det er for sent Jeg tippet rett for alle første gang på dreia, så da satser jeg på at jeg er i en god steam, og tipper på deg også. Det kan defintivt anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #538 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Hva? Har ikke jeg tippet?? Da må jeg jo skynde meg å legge inn en tipping, før det er for sent Jeg tippet rett for alle første gang på dreia, så da satser jeg på at jeg er i en god steam, og tipper på deg også. Det kan defintivt anbefales er notert Så kan dere tippe på dato jenter Endret 5. mars 2010 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #539 Del Skrevet 5. mars 2010 Må le litt av at du kanskje prøver å ha sex for å få an ut Ja jeg har prøvd å lure mannen , men han tør ikke .. Han bare ser på magen min og så blir han helt rar.. Føler meg ikke akkurat sexy om dagen nei Kanskje mannen begynner å bli klar for baby. Når jeg fortalte i går at det kanskje kunne fremskynde ting litt så sa han bare ; jaja, det er jo helg i morgen hehe.. Herregud, jeg har jo glemt ut hvordan det er snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. mars 2010 #540 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg vil tippe 22 mars jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå