Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Vi vet at vi får en gutt denne gangen, og jeg har også vært mye mere :kjefte: hissig i dette svangerskapet enn sist da vi fikk en jente... :sjenert:

Jeg er sikker på at du har en gutt i magen Sunny. :jepp:

Men nå har vi ikke lenge igjen du.....tiden raser avgårde. :rødme:

Vi har heller ikke kommet igang med så mye shopping enda. Har bestillt ny vogn da, men ellers har vi mye fra førstemann. :enig:

Kos deg videre.... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare kjekt at dere holder liv i dagboka mi :) I mellomtiden har jeg sittet på do med diare`og oppkast :( fytti rakkern så dårlig jeg har vært !!! Jeg er enda ikke god, men magen har roet seg litt hvertfall,. det er kanskje ikke så rart for det er jo helt tomt inni der :roll:

Har klart å spise littegranne i dag da, håper bare magen vil holde på det !!

Mannen kom hjemom fra jobben i dag for å rydde litt her hjemme. Så sendte jeg ham ut for å kjøpe stekt ris til meg.. Jooda, han kjørte men de hadde jo ikke åpnet enda- så han kom hjem med "dagens middag" fra meny, rundstykker og en hel kylling :ler: Jeg hadde jo ikke lyst på noe av det !! Kokte hvertfall opp litt ris og tok små kyllingbiter uten skinn oppi.. smakte lite og ingenting, men sålangt er magen grei.. (spiste jo bare 15 gafler da :sjenert: )

NÅ... skal jeg prøve å komme meg i dusjen. jeg lukter en blanding av oppkast, diare`og gammel svette :dåne: Våknet i natt av at hele dynen og lakenet var vått !! Svetten bare rant av meg :sukk:

Nei .. fy, dette var ikke noe kjekt :( men, er på bedringens vei tror jeg !!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og beklager at jeg ikke svarer på det dere skriver, men nå makter jeg bare å sitte foran datan en liten stund- så det er alt dere får herfra.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du slipper mer oppkast nå og at magen forholder seg rolig. :klem:

Takk :klemmer:

Det ser ut til å gå bra nå, selv om formen er dårlig enda.. Svetten siler og er ganske uggen og slapp.. Det henger nok litt i dette her !

Nå må det vel snart skje noe hos deg :sjenert: stakkars, det må være slitsomt å måtte vente så lenge .. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klemmer:

Det ser ut til å gå bra nå, selv om formen er dårlig enda.. Svetten siler og er ganske uggen og slapp.. Det henger nok litt i dette her !

Nå må det vel snart skje noe hos deg :sjenert: stakkars, det må være slitsomt å måtte vente så lenge .. :kose:

Slitsomt for deg å bli spysyk nå da. :klem:

Er litt lei av å vente, men i dag har vært en veldig grei dag faktisk. Har fått gjort mye, hatt mye energi og har fortsatt en del energi. Deilig, for det er en god stund siden sist for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slitsomt for deg å bli spysyk nå da. :klem:

Er litt lei av å vente, men i dag har vært en veldig grei dag faktisk. Har fått gjort mye, hatt mye energi og har fortsatt en del energi. Deilig, for det er en god stund siden sist for å si det sånn.

Det er godt å høre :klemmer:

Omgangssjuka i heimen? :(:troest:

God bedring! :hug:

uff ja :sukk:

Men er myyyye bedre i dag :jepp:

Stakkars deg :klem:

:klemmer:

Er som sagt bedre i dag, så nå kjenner jeg energien kommer sakte tilbake igjen :Nikke: Ikke at den var helt på topp før jeg ble syk, men da klarte jeg sånn noenlunde å gå opp trappene hjemme uten å ta pause hvertfall !

..............

I dag har vi vært å kjøpt vogn og stellebord :nigo: og jeg er strålende fornøyd !! I morgen kommer søsteren min på besøk og hun har med seg sengen hun lånte etter Vesla. Da kan jeg få kjøpt ny madrass og ordne den til så fint at :rødme:

Tror mannen begynner å skjønne at det snart skal komme en :babysmokk: her .. :hjerte:

Må bare fortelle.. Mannen er så fæl med å prate i søvne ! Man kan faktisk føre en hel samtale med ham, (uten at han husker noe som helst etterpå)..

I går kveld :fnise: Gikk vi å la oss tidlig, kikket på tv i sengen, men han sovnet som vanlig da.. Akkurat når Frustrerte Fruer er ferdig så ser jeg at han ligger å ruller med øynene :roll:

Hva ER det du holder på med ? ; sa jeg ...

Han sover, men svarer ... "jeg leser i boka"...

Hvilken bok ? -

Han ; Frustrerte Fruer vel !

Ja men, det er jo ikke en bok (jeg ler ... )

Han : Joda... Det har kommet til uke 26 og uke 28 nå !

:fnise:

Det sier kanskje litt om hva han tenker på om dagen :skratte:

Nei, nå må jeg farte avgårde til butikken og handle litt mer spaghetti.. Vesla har bestemt middag her i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: De er jo søte disse vorende fedrene.....

Hvilken vogn endte du opp med å kjøpe?

Ellers er det godt å høre at du er på bedringens vei. Ingenting er værre enn å ha omgangssyke når man er gravid.....been there, done that.. :jepp:

:klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle.. Mannen er så fæl med å prate i søvne ! Man kan faktisk føre en hel samtale med ham, (uten at han husker noe som helst etterpå)..

I går kveld :fnise: Gikk vi å la oss tidlig, kikket på tv i sengen, men han sovnet som vanlig da.. Akkurat når Frustrerte Fruer er ferdig så ser jeg at han ligger å ruller med øynene :roll:

Hva ER det du holder på med ? ; sa jeg ...

Han sover, men svarer ... "jeg leser i boka"...

Hvilken bok ? -

Han ; Frustrerte Fruer vel !

Ja men, det er jo ikke en bok (jeg ler ... )

Han : Joda... Det har kommet til uke 26 og uke 28 nå !

Det sier kanskje litt om hva han tenker på om dagen :skratte:

:skratte: Sier litt om hva som foregår i hodet på mannen om dagen ja ;)

Moro med kjøp av stellebord og vogn da :) Hvilken vogn ble det?

Deilig å begynne å få ting på plass da :) Har dere handlet mye annet også eller?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

:ler:

;) Han er jo herlig da !!

:ler: De er jo søte disse vorende fedrene.....

Hvilken vogn endte du opp med å kjøpe?

Ellers er det godt å høre at du er på bedringens vei. Ingenting er værre enn å ha omgangssyke når man er gravid.....been there, done that.. :jepp:

:klemmer: til deg!

Vi endte med en klassisk svart Emmaljunga Duo Edge. Mannen likte også en kremhvit Mondual eller hva den het, kjempefin den også, men litt mindre praktisk liksom..

Tror vi blir fornøyd med denne jeg :jepp:

Nå var nettopp svigers innom også , for jeg sendte en mms til svigermor -så hun MÅTTE innom å se det nye kjøretøyet :fnise: Kan tro hun gleder seg til å bli bestemor !!

:skratte: Sier litt om hva som foregår i hodet på mannen om dagen ja ;)

Moro med kjøp av stellebord og vogn da :) Hvilken vogn ble det?

Deilig å begynne å få ting på plass da :) Har dere handlet mye annet også eller?

:kose:

Ja det er godt å få ting på plass. Nå har vi seng, vugge (som må pusses og lakkeres av mannen - den sov han selv i for 38 år siden :rødme: Skal få en fin plass i stuen :Nikke:

Stellebord, bilsete, dyner og kluter og diverse.. Litt nye klær og litt fra Vesla, men må nok handle inn littegranne ekstra :)

Så sa svigermor at de pleide å kjøpe noe, men jeg kom ikke helt på hva vi trengte i farten.. NÅ ser jeg at vi trenger stelleveske til vogna :)Vet ikke hvor mye de har tenkt å legge i det heller liksom :sjenert: Får se ..

Rart å gå inn på badet og se rett på et stellebord :fnise: Her skal det visst komme en baby !! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: litt av samtalen med mannen.

Så koselig med så engasjert kommande bestemor. :hjerte:

Rart å gå inn på badet og se rett på et stellebord :fnise: Her skal det visst komme en baby !! :sjokkert:

:Nikke::nigo:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid så koselig å titte innom deg, vennen :rødme:

Godt du kom greit igjennom omgangssyken - det er jo noe av det værste som finnes...

Koselig å høre om innkjøp til babisen.... :rødme: Tenk så kort tid det er igjen til du møter mageboeren nå... Legger du ut bilder på bloggen? Må jo få se..... :jepp:

Ha en fin fredagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: litt av samtalen med mannen.

Så koselig med så engasjert kommande bestemor. :hjerte:

:Nikke::nigo:

:strix:

Ja kjekt når dem engasjere seg :)

Det er alltid så koselig å titte innom deg, vennen :rødme:

Godt du kom greit igjennom omgangssyken - det er jo noe av det værste som finnes...

Koselig å høre om innkjøp til babisen.... :rødme: Tenk så kort tid det er igjen til du møter mageboeren nå... Legger du ut bilder på bloggen? Må jo få se..... :jepp:

Ha en fin fredagskveld :klemmer:

Ja det blir nok bilder av BabySun i bloggen når den tid kommer :) Kanskje jeg skal finne frem et bilde av Vesla som nyfødt også ;)

Ha en strålende helg Myrthel :klemmer:

...........

Her har vi en veldig rolig helg. Har kun vært ute å handlet ny madrass til babysengen.. handlet mat også da..

Det blir fastfood på oss her i dag og i morgen skal mannen ta meg med ut på middag :hjerte: Kan være romantisk selv om Vesla er med ;)

Vesla venter overnattingsgjester nå. Like greit å si ja å før det kommer en liten :babysmokk: og jeg er trøtt og sliten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra underholdning du har når mannen din sover :skratte:

Herlig å høre hva han tenker på da.

Bra du er ferdig med omgangssyka nå. Den er noe dritt - bokstavelig talt. Koselig å lese om innkjøp til den lille nå da. Nærmer seg veldig at det kommer en liten baby i hjemmet nå :rødme:

Kos dere ute på middag i morgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra underholdning du har når mannen din sover :skratte:

Herlig å høre hva han tenker på da.

Bra du er ferdig med omgangssyka nå. Den er noe dritt - bokstavelig talt. Koselig å lese om innkjøp til den lille nå da. Nærmer seg veldig at det kommer en liten baby i hjemmet nå :rødme:

Kos dere ute på middag i morgen :klemmer:

Takk honning :klem:

Nå skal vi først ut på middag og så i selskap :) Koselig !! Da får jeg stappa i meg nok mat i dag også..

Hadde McDonalds i går . jeg skulle ha en stor kyllingmeny, men dem gjorde feil så jeg fikk en Kyllingburger + en Big mac.. Tror dere jammen ikke jeg klarte å trykke i meg alt sammen :sjokkert:

Gikk gjennom litt mer babytøy i dag og innser at jeg må ut å handle litt..

Gratulere til alle mammer i dag :) Og Happy valentine :hjerte:

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde McDonalds i går . jeg skulle ha en stor kyllingmeny, men dem gjorde feil så jeg fikk en Kyllingburger + en Big mac.. Tror dere jammen ikke jeg klarte å trykke i meg alt sammen :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...