Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Så godt at du er sykemeldt og at du får behandlig for bekkenet ditt :)

Nå skal du bare slappe av og nyte den voksende magen :strix:

Håper mannen får tid til litt kos før babysun kommer også da, må ikke jobbe seg helt ihjel :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeej! :strix: Passe på magen, Sunny og BabySun-tid!! :hoppe: Nå skal du bare kose deg, slapep av og drive redebygging! :lur:

Ja jeg synes bare tanken på å slippe de 10 timers vaktene er herlig !!! Skal prøve å kose meg den siste tiden nå, selv om jeg er litt utålmodig og savner kroppen min :sjenert:

:klem:

Så godt at du er sykemeldt og at du får behandlig for bekkenet ditt :)

Nå skal du bare slappe av og nyte den voksende magen :strix:

Håper mannen får tid til litt kos før babysun kommer også da, må ikke jobbe seg helt ihjel :ler:

Ja får håpe det ! I morgen skulle han visst komme hjemom på formiddagen å måke hvertfall (ikke at jeg ser ham så mye for det da :sjenert: ) :ler:

.....................

Får ikke sove jeg :sukk: Halsbrann til tusen !!!! Har drukket melk og tatt en Link tablett, kjenner den hjelper litt.. BabySun er våken også.... tror at blæren min er en slags trampoline inni der :roll:

jaja... jeg får vel... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at det er lenge siden jeg har skrevet her inne hos deg.... :sjenert: men jeg har fulgt med fordet da.... :jepp:

Dagene raser, og de gangene jeg sitter foran pc`n - så holder jeg alltid på med noe annet også...som å spise, se på tv, gre håret mitt eller til noen av jentene :ler: eller strikke... og da er det ikke så lett å skrive itillegg :ler:

Formiddagene går med til vanlig husarbeid og kos med vesla. Hun er utrolig opptatt av tall og bokstaver nå - og har såvidt begynt å sette sammen noen bokstaver til ord. Det er jo derfor ekstra gøy å ta seg tid til å sitte med henne og øve...

Eldstefrøkna skal begynne på ungdomsskolen til høsten, og har virkelig satt lekser høyt dette året. Og siden hun (kjempeglad for det altså...) er så ivrig - så kreves det jo at jeg stiller mye opp og hører henne i alt mulig også...

Itillegg skal mellomstefrøkna høres i lekser....

Så trener alle jentene flere ganger i uka, og det medfører masse kjøring og henting. Dugnader, kakebaking, oppvisninger og konkurranser....så det er vel ikke så rart at jeg føler tiden flyr litt for fort...

Jeg trives utrolig godt i livet mitt, men det eneste jeg skulle ønske meg mer av var TID.... :jepp:

Godt å høre at legen din sykemeldte deg. Har følt lenge at du har slitt litt vel mye, og det burde du ikke gjøre... Husk du bærer på en dyrbar skatt.... :rødme:

Det er så utrolig rart å tenke på at du snart har gått et HELT svangerskap... Det er så kort tid siden jeg tulla med at jeg ville slå følge med deg... og nå er du snart fødeklar...

Kos deg fremover nå, virkelig.... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt for deg at du ble sykmeldt nå, det høres ut som det var på tide. Nå kan du bare slappe av, og gjøre akkurat det du føler for i tiden frem mot ankomsten til lille Babysun :kose: Men.. om du er utålmodig nå så er det sikkert ingenting mot hva du kommer til å være om ca 3-4 uker :fnise: Har hatt 'fri' lenge da, og så er det fortsatt en stund igjen til termin. Du får prøve å nyte å kjede deg litt, som du sikkert vet så blir det tidsnok travelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du er sjukmeld. Nå kan du ta det med ro framover, og bruka tida di og kreftene dine på deg sjølv, Vesla, Mr Sunny og BabySun. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at det er lenge siden jeg har skrevet her inne hos deg.... :sjenert: men jeg har fulgt med fordet da.... :jepp:

Dagene raser, og de gangene jeg sitter foran pc`n - så holder jeg alltid på med noe annet også...som å spise, se på tv, gre håret mitt eller til noen av jentene :ler: eller strikke... og da er det ikke så lett å skrive itillegg :ler:

Formiddagene går med til vanlig husarbeid og kos med vesla. Hun er utrolig opptatt av tall og bokstaver nå - og har såvidt begynt å sette sammen noen bokstaver til ord. Det er jo derfor ekstra gøy å ta seg tid til å sitte med henne og øve...

Eldstefrøkna skal begynne på ungdomsskolen til høsten, og har virkelig satt lekser høyt dette året. Og siden hun (kjempeglad for det altså...) er så ivrig - så kreves det jo at jeg stiller mye opp og hører henne i alt mulig også...

Itillegg skal mellomstefrøkna høres i lekser....

Så trener alle jentene flere ganger i uka, og det medfører masse kjøring og henting. Dugnader, kakebaking, oppvisninger og konkurranser....så det er vel ikke så rart at jeg føler tiden flyr litt for fort...

Jeg trives utrolig godt i livet mitt, men det eneste jeg skulle ønske meg mer av var TID.... :jepp:

Godt å høre at legen din sykemeldte deg. Har følt lenge at du har slitt litt vel mye, og det burde du ikke gjøre... Husk du bærer på en dyrbar skatt.... :rødme:

Det er så utrolig rart å tenke på at du snart har gått et HELT svangerskap... Det er så kort tid siden jeg tulla med at jeg ville slå følge med deg... og nå er du snart fødeklar...

Kos deg fremover nå, virkelig.... :klemmer:

Kan tenke meg du har travle dager med 3 jenter som er med på alleslags aktiviteter ! Jeg tenker at det blir travelt med en til :fnise: Heldigvis er Vesla så stor at hun kan hjelpe til med babyen :-)

Hun har forøvrig bestilt at neste baby skal komme når BabySun er 2 år (lurer på om hun sier det samme etter å ha blitt vekket flere netter av gråt fra babyen )hehe...

Ja.. tiden har faktisk gått veldig fort !! Synes jeg nettopp satt og var spent på hvor mange EGG vi fikk denne gang :roll:

Det blir ikke flere på dere da ? ; ) hehe...

Så godt for deg at du ble sykmeldt nå, det høres ut som det var på tide. Nå kan du bare slappe av, og gjøre akkurat det du føler for i tiden frem mot ankomsten til lille Babysun :kose: Men.. om du er utålmodig nå så er det sikkert ingenting mot hva du kommer til å være om ca 3-4 uker :fnise: Har hatt 'fri' lenge da, og så er det fortsatt en stund igjen til termin. Du får prøve å nyte å kjede deg litt, som du sikkert vet så blir det tidsnok travelt : )

Ja jeg vet at det er tidlig å bli utålmodig og BabySun må jo vokse masse før h*n kan komme ut !! Hadde jeg bare vært i litt bedre form :sjenert: Jeg bør ikke klage, men... Magen gjør meg ikke noe, det er bare koselig ! Men alt utenom.. vond rygg, halsbrann, kramper i bena, kynnere, dårlig nattesøvn, trøtt, lite energi, tissingen i ett sett.. For å nevne noe...

MEN... FY PÅ MEG !! Vi har ventet SÅ lenge på dette ! Jeg bærer tross alt på et mirakel :rødme:

Skal prøve å nyte tiden litt mer !

Så godt at du er sjukmeld. Nå kan du ta det med ro framover, og bruka tida di og kreftene dine på deg sjølv, Vesla, Mr Sunny og BabySun. :nigo:

Ja jeg er glad jeg slipper travle netter på jobb nå. Er bare sykemeldt 2 uker frem i tid, men tviler på at jeg kommer meg tilbake.. Er så tung og stor nå at jeg bare er i veien på jobb uansett !

Lurer på om jeg skal dra mannen med ut å spise i helgen :hjerte: Jeg har ikke vist meg på byn på evigheter.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og litt :strix: for meg selv som er 32 uker i dag :strix:

Om 8 uker er jeg tobarnsmamma :rødme: (tviler sterkt på at jeg går over tiden , men man vet aldri....)- en venninne gikk overtid nå nylig etter å ha fått sine andre barn FØR termin.. Hun fikk en gutt for to dager siden på nesten 5 kg :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sykt, tank det bare er 8 uker igjen :sjokk:

Ja :sjokkert: Det er både en deilig og en skummel tanke ! Vi har enda ikke kjøpt vogn, bilsete og stellekommode :sjenert: Har vel ikke hastverk vi ???? :ler: Når jeg tenker meg om :klø: Hva har jeg kjøpt da ???

Noen kluter og sånn eneste :fnise:

Jaja, jeg skal få fart på meg snart ... Vi har hvertfall seng, vugge til å ha i stuen, vippestol og litt klær.. Jeg har en gammel vogn også stående hos min bror men jeg vet ikke om jeg vil ha den tilbake :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :sjokkert: Det er både en deilig og en skummel tanke ! Vi har enda ikke kjøpt vogn, bilsete og stellekommode :sjenert: Har vel ikke hastverk vi ???? :ler: Når jeg tenker meg om :klø: Hva har jeg kjøpt da ???

Noen kluter og sånn eneste :fnise:

Jaja, jeg skal få fart på meg snart ... Vi har hvertfall seng, vugge til å ha i stuen, vippestol og litt klær.. Jeg har en gammel vogn også stående hos min bror men jeg vet ikke om jeg vil ha den tilbake :roll:

:fnise: Godt det ikke bare er vi som er trege med å få ting i hus ;) Har ikke kjøpt en eneste ting enda, men nå er jeg endel kortere på vei enn deg da! Men til tvillingene kjøpte vi endel etter at vi kom hjem.. Og klær hjem fra sykehuset hadde vi glemt å handle :fnise: Godt vi fikk en treningsdress i str 44 til hver av de i barselsgave, hvis ikke måtte mannen reist ut å handlet! Alt annet vi fikk i barselgaver var fra str. 68 og oppover. Det passet da de nærmet seg året :klaske:

Kos deg og plei bekkenet godt de siste ukene!!!

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du endelig har fått sykemelding. Det har nok både du og BabySun godt av. Får håpe du ikke går på veggene fram til BabySun kommer, at du klarer og kose deg og finne på noe for og få dagene til å gå ;)

Også 32 uker allerde, er ikke så lenge siden du ble gravid da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare åtte uker igjen :sjokk: Synes virkelig ikke det er lenge siden du kom med denne fantastiske nyheten jeg :)

Håper du slipper overtid denne gangen og i allefall slipper en baby på 5kg :ler:

Ha en super helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Godt det ikke bare er vi som er trege med å få ting i hus ;) Har ikke kjøpt en eneste ting enda, men nå er jeg endel kortere på vei enn deg da! Men til tvillingene kjøpte vi endel etter at vi kom hjem.. Og klær hjem fra sykehuset hadde vi glemt å handle :fnise: Godt vi fikk en treningsdress i str 44 til hver av de i barselsgave, hvis ikke måtte mannen reist ut å handlet! Alt annet vi fikk i barselgaver var fra str. 68 og oppover. Det passet da de nærmet seg året :klaske:

Kos deg og plei bekkenet godt de siste ukene!!!

*klemmer*

Godt å høre :fnise: Men nå har dere sikkert en del fra før : ) Det lille vi har i hus er liksom 10 år gammelt :ler: Men nå fikk jeg bilsete i boks i dag hvertfall ! Svigerinnen min skal jo ikke bruke sitt lenger så vi kunne få det. Jeg insisterte på å betale litt for det da : ) Og på tirsdag skal jeg og mannen se på vogn !

Jeg prøver å ta det rolig, men blir sliten bare av å gå opp trappene her hjemme :roll: Og får ikke puste i perioder ! Skikkelig ekkelt ! Skal bli godt når h*n beveger seg litt ned i bekkenet .

Ha en finfin helg Bizzy :klem:

Så godt at du endelig har fått sykemelding. Det har nok både du og BabySun godt av. Får håpe du ikke går på veggene fram til BabySun kommer, at du klarer og kose deg og finne på noe for og få dagene til å gå ;)

Også 32 uker allerde, er ikke så lenge siden du ble gravid da :sjenert:

Ja det er sant. Tiden har gått raskt !!!

Kjenner kroppen trenger å slappe av nå.. Jeg tar meg en blund nesten hver dag,. For jeg blir så utrooolig trøtt på ettermiddagen..

Bare åtte uker igjen :sjokk: Synes virkelig ikke det er lenge siden du kom med denne fantastiske nyheten jeg :)

Håper du slipper overtid denne gangen og i allefall slipper en baby på 5kg :ler:

Ha en super helg :kose:

Tror ikke det er noen fare for en 5 kilos baby her. Vesla var ikke stor, ikke jeg og mannen heller når vi ble født. Mannen er tynn som en pinne (som vesla sier) og jeg er heller ikke stor..

Gooooo helg til deg og Lucky !!! :hug:

Åtte uker igjen, tenk det da. Snart blir vesla storesøster :rødme:

God helg til dere :hug:

Jaaaa tenk :rødme: Hun gleder seg kjempemasse !! Det gjør jeg også da, selv om jeg klager og syter litt masse innimellom. Er bare sliten, og hormonene gjør meg litt sur og grinete..

God helg pusilus :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooooo helg til deg og Lucky !!! :hug:

Jaaaa tenk :rødme: Hun gleder seg kjempemasse !! Det gjør jeg også da, selv om jeg klager og syter litt masse innimellom. Er bare sliten, og hormonene gjør meg litt sur og grinete..

Du er ikke den eneste som er sur og grinete! :riste: Fytterakkern så sint og sur jeg er for tiden. Med Babymelona i magen var jeg snill som et lam, aldri hatt mer tålmodighet og var igrunn helt grei å være med. Nå blir jeg provosert av alt. Farer opp av den minste ting, klager og syter og blir irritert på ting(!) som ikke samarbeider. Seinest istad rev jeg av en snor på en leke hvor knuten ikke ville opp på første forsøk! :dåne: Pappamelona har måttet irettesette meg et par ganger også. :roll:

Herrejesus, hvor skal dette ende?? :vetikke: Tror jeg kommer til å ha godt av neste helg iallefall. TUUUUR! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her held isbergsalaten på å gå veggimellom når dei har klista den igjen med så mykje teip at den er umulig å opna. Og så blir eg sur på mannen fordi han ikkje forstår av seg sjølv at han må finna fram ei saks til meg, slik at det er mulig å opna f**nskapet. :plystre:

Nå er det (antagelig) under 2 månader til BabySun er her. Enn det då! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Her held isbergsalaten på å gå veggimellom når dei har klista den igjen med så mykje teip at den er umulig å opna. Og så blir eg sur på mannen fordi han ikkje forstår av seg sjølv at han må finna fram ei saks til meg, slik at det er mulig å opna f**nskapet. :plystre:

Nå er det (antagelig) under 2 månader til BabySun er her. Enn det då! :rødme:

:skratte:

Jeg skar gjennom plasthelvete jeg. :fnise: Ellers hadde det nok blitt salatmos. Inatt ga Babymelona meg totalt 4 timer søvn, så denne dagen blir lite morsom! :kjefte:

Kanskje det er gutter i magen på oss alle tre?? Hørt at irritasjon er guttetegn. Men det varierer jo fra hvem som ser det. Hehe. Hørte noen sa at kvalme er tegn på gutt, mens andre sa det er tegn på jente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er gutter i magen på oss alle tre?? Hørt at irritasjon er guttetegn.

:popcorn:

Eg har iallfall vore :frustrert::sinna::sur: sidan før positiv test. Og eg testa positivt allerede 3+4. :ler:

Nei, eg tippar fremdeles at både du og Sunny har jenter i magen, altså. Så kanskje det er jentesymptom? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Eg har iallfall vore :frustrert::sinna::sur: sidan før positiv test. Og eg testa positivt allerede 3+4. :ler:

Nei, eg tippar fremdeles at både du og Sunny har jenter i magen, altså. Så kanskje det er jentesymptom? :jepp:

Vel, form, humør og tilstand er SÅ forskjellig fra sist, og jeg mener bestemt at jeg endte opp med jente. :fnise: Men endelig en til som tester positivt tidlig. Hehe. Jeg trodde jeg var over 4 uker begge gangene, men i følge UL'er var jeg 3+1 og 3+3 ved mine påviste graviditeter. :)

Sorry kupping, vi er bare så godt igang. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet at vi får en gutt denne gangen, og jeg har også vært mye mere :kjefte: hissig i dette svangerskapet enn sist da vi fikk en jente... :sjenert:

Jeg er sikker på at du har en gutt i magen Sunny. :jepp:

Men nå har vi ikke lenge igjen du.....tiden raser avgårde. :rødme:

Vi har heller ikke kommet igang med så mye shopping enda. Har bestillt ny vogn da, men ellers har vi mye fra førstemann. :enig:

Kos deg videre.... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...