Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Jeg har forstått det sånn :jepp: Vanskelig å sette seg inn i altså :fnise:

Eller bare jeg om ikke har "giddet" før nå :sjenert:

Stemmer stemmer. Ja, deilig å ha fri i julen da. Men dere kan jo ha fri begge to om dere vil det :)

Permisjonen blir forlenget når du tar ut ferie ja, kjempegreit å ha noen uker ekstra der altså :)

Du får dra ned på nav å høre om et skjema so du kan få se på. Greit å se igjennom flere ganger før en leverer, for det er jammen meg lett å gjøre feil.

Ja jeg må ta meg en tur ned på NAV en dag , få ordnet dette her :)

.....................

Vel.... Tidlig oppe jeg i dag. Orker ikke å ligge å vri meg lenger :sukk: Håpet jeg skulle få sove godt "litt" lenger liksom, men jeg begynner vel å bli for stor :ler:

Uansett .. 30 uker i dag :strix: Må feire meg selv litt ;)

Håper ukene ikke går så altfor tregt fremver nå for jeg begynner å bli litt trøtt og lei av kroppen min :sjenert:

Har begynt å grue meg til fødselen eneste .. huff.. Håper av hele mitt hjerte at kroppen min er litt snillere med meg denne gang :pls: Har allerede advart mannen om at jeg sikkert kommer til å sette med ned å :cry: når jeg kjenner igjen smertene- og skjønner at fødselen er begynt..

Jaja..

Skal til jordmor i morgen. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: Tenk at du er 30 uker allerede :strix:

3/4 av svangerskapet er ferdig! Skjønner godt at du begynner å bli lei da....ikke noe moro å ikke være 100% hele tiden :(

Fødselen ja :sjenert: Går nok så bra skal du se :Nikke: Hvordan var fødselen med vesla da?

Ha en fin kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Tenk at du er 30 uker allerede :strix:

3/4 av svangerskapet er ferdig! Skjønner godt at du begynner å bli lei da....ikke noe moro å ikke være 100% hele tiden :(

Fødselen ja :sjenert: Går nok så bra skal du se :Nikke: Hvordan var fødselen med vesla da?

Ha en fin kveld :kose:

Den var fæææl... Uff :sukk: Men denne gangen vet jeg mer hva jeg går til. Med Vesla så startet riene på morgenen den 31 oktober, og hun kom til verden kl. 01.30 den 2 november :sjenert: Jeg var totalt utslitt !

Håper det går bedre denne gangen :jepp:

:klem: Ha en fin kveld du og Lucky !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 30 veker allerede?! :skya:

1/4 igjen nå berre. Får håpa du får ein bedre fødselsopplevelse denne gongen. Andre fødsel pleier jo ofte å ta kortare tid enn den første, om ikkje anna. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være "den grusomme" her, men jeg har hørt at om det går 6(?) år mellom to fødseler, så er det å regne som førstegangsfødsel. :vetikke: kan være noen har satt ut et skremmende rykte da.. :fnise: Man vet uansett aldri. Venninna mi ploppet ut sin førstefødte på 5 timer og rakk knapt å ha vondt så... Det finnes håp! :nigo:

Melder meg frivillig til å føde for deg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 30 veker allerede?! :skya:

1/4 igjen nå berre. Får håpa du får ein bedre fødselsopplevelse denne gongen. Andre fødsel pleier jo ofte å ta kortare tid enn den første, om ikkje anna. :kose:

Det er det jeg satser på dreia :)

:klem:

Ikke for å være "den grusomme" her, men jeg har hørt at om det går 6(?) år mellom to fødseler, så er det å regne som førstegangsfødsel. :vetikke: kan være noen har satt ut et skremmende rykte da.. :fnise: Man vet uansett aldri. Venninna mi ploppet ut sin førstefødte på 5 timer og rakk knapt å ha vondt så... Det finnes håp! :nigo:

Melder meg frivillig til å føde for deg.. :sjenert:

Jordmoren min avkreftet de dumme ryktene.. :lur: Heldigvis !!

....................

Her har Vesla og MrSunny gått å lagt seg. Det hadde forøvrig jeg også- helt til leggkrampene inntok meg ... æsj..

Har visst glemt å ta magnesium tilskuddet mitt et par dager og det har jeg merket på en god del kynnere også i dag . NÅ har jeg tatt dem :) Fantastisk at det faktisk hjelper mot begge deler !! Men har bare lov å ta dem i 4 uker til ...

Nå... går jeg tilbake til senga :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jordmoren min avkreftet de dumme ryktene.. :lur: Heldigvis !!

Godt å høre! :) Sånn mellom oss var jeg litt skeptisk til denne påstanden, selv om jeg vanligvis biter på alt. :ler: Hoftene blir jo utvidet ved fødsel f.eks, og de glir da vel ikke bare inn igjen etter noen år?? :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! :) Sånn mellom oss var jeg litt skeptisk til denne påstanden, selv om jeg vanligvis biter på alt. :ler: Hoftene blir jo utvidet ved fødsel f.eks, og de glir da vel ikke bare inn igjen etter noen år?? :eeeh:

Nei, jeg tror nok ikke hoftene noengang blir helt de samme etter man har født .. Men jeg skal ikke påstå, for har ikke peiling :fnise:

Var hos jormor igjen i går og alt ser bra ut :)

Vekt : 72 kg, Magemål : 29 cm, og lillebebiss hadde hj.frekv på: 130

:babysmokk: Lå med hodet dypt nede i bekkenet men når hun kjente så flytta h*n seg litt opp igjen da (jeg syntes jo ikke akkurat DET var nødvendig da :sjenert: ) :ler: kunne vel fått lov å grave seg dypt ned og til rette :fnise: Og bena helt opp under ribbeina..

Jeg sover fryktelig dårlig om nettene nå :( Har ikke tall på hvor mange ganger jeg må opp for å gå på do, eller hvor mange ganger jeg må snu meg fordi jeg ligger ubehagelig :sukk:

Har hvertfall fått meg et par timer på puta nå- siden jeg skal på jobb 30 timer i helgen :sjokkert: Gleder meg ikke, men jeg får ta hver vakt som den kommer.. Klarer jeg ikke å gå alle sammen så får jeg bli hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go helg :klemmer:

Håper vaktene går greit, og husk at det er lov å være hjemme om kroppen protesterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og titter litt, og kan ikke fatte at du har passert 30 uker allerede! Gratulerer :) Håper formen er bra og at de siste månedene går fort! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du kommer deg gjennom jobbe helgen uten å bli helt utslitt sunny!!

Mange klemmer herfra!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sunny... åh så lenge siden.. nå er du jo laaangt på vei :rødme:

Håper alt står bra til med deg og magen! Satser på å følge deg i siste del av svangerskapet.. det er så spennende å lese om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du får en fin helg tross mye jobb! :klemmer:

Takk takk faerytale :klemmer:

Det var en veldig travel helg , puh...

Go helg :klemmer:

Håper vaktene går greit, og husk at det er lov å være hjemme om kroppen protesterer.

Jada, jeg vet det er lov, men jeg er visst ikke så flink til det der jeg :sjenert: Føler meg jo ikke syk, men bare utroooolig sliten etterhvert..

God helg Sunny!

Ikke slit deg ut på jobb i helga :)

Det gjorde jeg visst :sukk: Men, men.. Kjenner kroppen ikke liker fullt så mye arbeid så vi får se hva legen min sier..Skal ned dit på mandag. Pratet litt med sjefen før jeg gikk hjem på mandags morgen og hun viser full forståelse- så vi ble enige om at dersom legen er vanskelig med sykemelding at jeg tar ut egenmelding for de neste vaktene mine..

(skjønner ikke at noen leger er så vanskelige når man er kommet såpass langt ut i svangerskapet.. Dessuten er det jo forskjell på en jobb der man sitter i ro og en jobb der man har en del løping frem og tilbake og tunge løft)..

Håper du får ei bra jobbehelg :klemmer:

Takk :hug: Som jeg skriver her oppe så ble den tøffere enn jeg hadde regnet med ..

Innom og titter litt, og kan ikke fatte at du har passert 30 uker allerede! Gratulerer :) Håper formen er bra og at de siste månedene går fort! :klem:

Takk :klem: Formen er ikke helt 100 % lenger, men nå nærmer det seg heldigvis da !!!

Håper du kommer deg gjennom jobbe helgen uten å bli helt utslitt sunny!!

Mange klemmer herfra!

30 timer jobb i helga? Det var da voldsomt... Må ikke slite deg helt ut...

Ja det er en vanlig jobbehelg hos oss ..

Hei Sunny... åh så lenge siden.. nå er du jo laaangt på vei :rødme:

Håper alt står bra til med deg og magen! Satser på å følge deg i siste del av svangerskapet.. det er så spennende å lese om :)

Kjekt at du er innom Aurelia !! :) Nå gleder jeg meg bare til å få treffe den lille inni der. Tickeren min stemmer hvertfall. Innimellom lurer jeg på om alt er normalt fordi h*n er så aktiv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare innom med en klem før jeg reiser meg en tur bort! :klem:

Håper legen din er forståelses full!! Som regel er de vel det når det kommer til graviditet? :klø:

oppskrift til videre:

Slappe av :sove:

Kose deg med din voksende mage :gravid:

Kose deg med vesla før mini'n din kommer :strix:

Kose deg med mannen før mini'n din kommer.. :lur:

Jah!! :jepp:

mange :klem: :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare innom med en klem før jeg reiser meg en tur bort! :klem:

Håper legen din er forståelses full!! Som regel er de vel det når det kommer til graviditet? :klø:

oppskrift til videre:

Slappe av :sove:

Kose deg med din voksende mage :gravid:

Kose deg med vesla før mini'n din kommer :strix:

Kose deg med mannen før mini'n din kommer.. :lur:

Jah!! :jepp:

mange :klem: :klem: fra meg!

Åååh.. Så deilig med ferie da !!! Blir visst ikke noen ferie på oss før :babysmokk: kommer.. Vi får heller bruke pengene på noe nyttig til den lille :Nikke:

Ja du sier noe der :klø: Bør kose meg litt ekstra med Vesla og mannen før BabySun kommer ! Hvis bare mannen hadde hatt tid :sukk: Det er jobb jobb jobb, og jobb ... Håper bare han kan ta seg mer fri når bebissen kommer :sjenert:

Har vært hos legen i dag og nå er jeg sykemeldt jenter ! Er vel flere her ute som har ventet på å høre det :ler: Skal begynne med litt fysioterapi også pga bekkenet mitt.. Så nå tviler jeg på at det blir mer arbeid på meg før BabySun melder sin ankomst..

Jeg krysser enda fingre for deg SøsterLiten !!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh.. Så deilig med ferie da !!! Blir visst ikke noen ferie på oss før :babysmokk: kommer.. Vi får heller bruke pengene på noe nyttig til den lille :Nikke:

Ja du sier noe der :klø: Bør kose meg litt ekstra med Vesla og mannen før BabySun kommer ! Hvis bare mannen hadde hatt tid :sukk: Det er jobb jobb jobb, og jobb ... Håper bare han kan ta seg mer fri når bebissen kommer :sjenert:

Har vært hos legen i dag og nå er jeg sykemeldt jenter ! Er vel flere her ute som har ventet på å høre det :ler: Skal begynne med litt fysioterapi også pga bekkenet mitt.. Så nå tviler jeg på at det blir mer arbeid på meg før BabySun melder sin ankomst..

Jeg krysser enda fingre for deg SøsterLiten !!!!!!

Jeej! :strix: Passe på magen, Sunny og BabySun-tid!! :hoppe: Nå skal du bare kose deg, slapep av og drive redebygging! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...