Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurt med en god lade-seg-opp tur før BabySun kommer ja! :nigo:

Jeg skal det samme, jeg dumper mann og barn en helg for å reise på spa-/badeweekend på hotell med ei venninne før jeg skal i jobb igjen! :jepp:

Det høres deilig ut Anamelona :Nikke: Vi er fremdeles på planleggingsstadiet her.. Må passe både for jobben til mannen og meg , ta ut ferie - eller om jeg jobber på det tidspunktet :sjenert: Er nesten EN måned til...

:klemmer:

:klem: tilbake til deg pusilus !!

Så godt å høre at alt står bra til med deg Sunny :)

Ferie i varme strøk hadde ikke vært dumt det nei, men skjønner at mannen din blir litt engstelig ;) Men som du sier er det jo 12 uker igjen og hvis dere reiser om ikke så altfor lenge går det jo helt sikkert bra :kose:

Det går nok helt fint :)

Godt at spiren din har mer hjerneceller enn Paris og nicky ;)

Ja det er jeg VEEELDIG glad for :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydentur hørtes deilig ut!! Synes det høres ut som en god ide så lenge du er i fin form. :)

Jobber du fortsatt? Mener bestemt å huske en som skrev 2 vakter og så sykemelding... :klø: Betyr det at formen er bedre?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vel ikke så mye til :hoho:

Nei det skal ikke så mye til egentlig :fnise: Så håper den lille spiren er MYE smartere enn de to , hehe ;)

Sydentur hørtes deilig ut!! Synes det høres ut som en god ide så lenge du er i fin form. :)

Jobber du fortsatt? Mener bestemt å huske en som skrev 2 vakter og så sykemelding... :klø: Betyr det at formen er bedre?

Næ, egentlig ikke... Kjenner jeg er sliten nå, men jeg føler bare at jeg kanskje ikke strekker meg nok liksom- hvis jeg sykemelder meg for tidlig :sjenert:

Mulig jeg har litt mindre kynnere nå :klø: Eller... det kommer egentlig an på hva jeg gjør i løpet av en dag ..

Jeg får se. (det har jeg vel sagt en stund :fnise: )

Håper vi kommer oss til syden en tur !!! Hadde vært så deilig før vår lille venn kommer ut :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og synes du snakka om at du skulle sykemelde deg. Men bra at du føler deg bedre da. Veit godt korleis kynnere er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg og synes du snakka om at du skulle sykemelde deg. Men bra at du føler deg bedre da. Veit godt korleis kynnere er.

Du vet... Sunny.. :roll: Gir seg ikke før det står om livet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg snakket vel om det :sjenert: Men ettersom jeg har forstått så gir ikke legen min ut sykemeldinger uten videre heller...

Har ei venninne som sliter med kraftig bekkenløsning og hun har kranglet med ham... :roll: Hun fikk IKKE sykemelding og skal nå bytte lege..

Drømmer om sol og varme :sol::briller2:

Det gjør jeg også !!!

Du vet... Sunny.. :roll: Gir seg ikke før det står om livet! :fnise:

Hehe, jo noen ganger har jeg lyst å bare legge meg rett ned.. Er ganske lei av alt i dag :sukk:

Trøtt og sliten. Vesla skal ha overnattingsbesøk (jeg LOVET henne det), og tar jeg ikke feil så skal mannen ut på party . Dumming !

(har ikke helt humøret med meg i dag :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spor...

En lang pause fra KG, så innom så jeg får deg på mine innlegg igjen.

Hvordan står det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Ta vare på deg selv Sunny :klemmer:

Ja jeg prøver på det.. I dag gikk jeg å la meg nedpå etter at Vesla gikk på skolen. Sover ikke så bra på natten lenger :sjenert: Enten pga at jeg ikke finner behagelig stilling, lille babySun som holder meg våken eller halsbrann :roll:

:hug:

:kose: Noen dager....

sykemeld litt da om ikke du vil sykemelde deg 100%??

Jeg jobber jo bare 50 % , så jeg har i utgangspunktet masse fri. Grunnen til at jeg blir sliten på jobb er fordi vi har 10 timers vakter, og DET er litt mye...

Irriterer meg selv over at jeg ikke får noe særlig å skryte av i permisjonspenger !! Og over at jeg ikke visste at man kan sykemelde seg for ekstravakter :sjenert: Nå er det litt for sent (siden jeg ikke har hatt noen ekstravakter de siste mnd)..

Jeg og mannen må sette oss ned å se på hvilken løsning vi skal velge nå snart. Kanskje han kan få en mnd eller to mer i permisjon :klø: Han tjener jo litt bedre..

Spor...

En lang pause fra KG, så innom så jeg får deg på mine innlegg igjen.

Hvordan står det til?

Heisann spinnvill !!! Kjekt at du er innom :)

Joda her står det bra til . Jeg begynner å bli trøtt og sliten eneste. Og ikke minst tung ! Kjenner det godt i bekkenet mitt hvis jeg gjør for mye i løpet av en dag.

Kan ikke vente med å få treffe BabySun !! Og heldigvis er det UNDER 3 mnd til termin !!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne.. Se å få knipset noen bilder av kula di nå da!! :gravid::foto:

Huff :sjenert: Er det virkelig noen som har lyst å se den tjukke kula mi da :fnise:

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...