Lucky? Skrevet 5. desember 2009 #341 Del Skrevet 5. desember 2009 Håper lørdagen har vært fin tross at du er hjemme alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. desember 2009 #342 Del Skrevet 6. desember 2009 Håper du har hatt ei bra helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 7. desember 2009 #343 Del Skrevet 7. desember 2009 NÅ var det lenge siden jeg var inne her altså!! 23 uker??? Stemmer det? oh lord kor tiden flyyyr! ble det en fin kveld alene? Jeg er alene hjemme ikveld og vettu? jeg synes det er litt deilig jeg! hatt det så hektisk i det siste og vært rundt og sosial og opp og ned så i dag var det litt godt at mannen har kveldsvakt og jeg kan sitte med pc'en i fangen mens tv surrer i bakgrunnen på AKKURAT den kanalen JEG vil! jah! hehe!! Ha en super mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #344 Del Skrevet 8. desember 2009 Håper lørdagen har vært fin tross at du er hjemme alene Lørdagen var fin Jeg hentet Vesla hjem igjen på kvelden så jeg ble ikke helt alene Håper du har hatt ei bra helg Takk takk ja jeg har hatt en fin helg Du også håper jeg ?? NÅ var det lenge siden jeg var inne her altså!! 23 uker??? Stemmer det? oh lord kor tiden flyyyr! ble det en fin kveld alene? Jeg er alene hjemme ikveld og vettu? jeg synes det er litt deilig jeg! hatt det så hektisk i det siste og vært rundt og sosial og opp og ned så i dag var det litt godt at mannen har kveldsvakt og jeg kan sitte med pc'en i fangen mens tv surrer i bakgrunnen på AKKURAT den kanalen JEG vil! jah! hehe!! Ha en super mandagskveld! Jaa, tiden flyr. 24 uker i morgen nå faktisk Begynner å kjenne på kroppen at jeg er tyngre altså verker i ryggen, sover dårlig, kynnere som kommer og går, halsbrann.. Tja, hele greia.. Mener vel ikke å si det; men er litt lei innimellom Og jeg har 16 uker igjen Jaja, humøret går litt opp og ned- men men ... Trøster meg med at jeg får verdens vakreste resultat ut av dette :rødme: ....................... Har vært på jobb i natt . Kjenner at det ikke skal mye til for at bekkenet klager, men jeg er heldigvis i den roligste etasjen Mye mer løf og styr i den andre etasjen .. En natt til så er det fri et par dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #345 Del Skrevet 8. desember 2009 uffameg, ei jeg kjenner på facebook fikk datteren sin i uke 26 Tenk om jeg skulle ha født om 2 uker !!! Det kan ikke være lett . jenta var bare 900 gram .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. desember 2009 #346 Del Skrevet 8. desember 2009 uffameg, ei jeg kjenner på facebook fikk datteren sin i uke 26 Tenk om jeg skulle ha født om 2 uker !!! Det kan ikke være lett . jenta var bare 900 gram .. usj...de er små når de blir født så tidlig ja Får håpe det går bra med den lille og at hun vokser seg stor og fin Jeg har en på jobben som var 500g når han ble født, klarer seg fint han Men helt utrolig at det går ann å redde så små barn.... Babysun skal holde seg inne lenger enn 2 uker til ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 8. desember 2009 #347 Del Skrevet 8. desember 2009 usj...de er små når de blir født så tidlig ja Får håpe det går bra med den lille og at hun vokser seg stor og fin Jeg har en på jobben som var 500g når han ble født, klarer seg fint han Men helt utrolig at det går ann å redde så små barn.... Babysun skal holde seg inne lenger enn 2 uker til ja Babysun skal holde seg inne helt til mamman vurderer en tur på trampolina for å riste h*n ut, etter å ha prøvd de fleste kjærringråd i boka Og min erfaring er at tiden går fortere jo nærmere man er termin jo fortere går tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. desember 2009 #348 Del Skrevet 8. desember 2009 Babysun skal holde seg inne helt til mamman vurderer en tur på trampolina for å riste h*n ut, etter å ha prøvd de fleste kjærringråd i boka Ingen aprilsol før april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 9. desember 2009 #349 Del Skrevet 9. desember 2009 huff.. ja uke 26 er ALT for tidlig!! jeg kjenner en som har født begge sine i uke 26, hun ble 2 barnsmor på under ett år! helt villt! den ene er født i november 08 og den andre kom nå i oktober 09... Babysun vet å klore seg fast og vokse seg stor og vakker! jah! Ha en finfin dag Sunny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #350 Del Skrevet 9. desember 2009 usj...de er små når de blir født så tidlig ja Får håpe det går bra med den lille og at hun vokser seg stor og fin Jeg har en på jobben som var 500g når han ble født, klarer seg fint han Men helt utrolig at det går ann å redde så små barn.... Babysun skal holde seg inne lenger enn 2 uker til ja uff .. 500 gram .. det er ikke mer enn en pakke kjøttdeig ! Babysun skal holde seg inne helt til mamman vurderer en tur på trampolina for å riste h*n ut, etter å ha prøvd de fleste kjærringråd i boka Og min erfaring er at tiden går fortere jo nærmere man er termin jo fortere går tiden Ja, BabySun trenger ikke å komme før om 14-15 uker hvertfall : ) En uke eller to før går vel bra Vesla kom en uke før , håper det samme skjer nå jeg , da får vi en kjekk påske !!! Ingen aprilsol før april Det er ok med slutten av mars da huff.. ja uke 26 er ALT for tidlig!! jeg kjenner en som har født begge sine i uke 26, hun ble 2 barnsmor på under ett år! helt villt! den ene er født i november 08 og den andre kom nå i oktober 09... Babysun vet å klore seg fast og vokse seg stor og vakker! jah! Ha en finfin dag Sunny! 11 mnd imellom ja. det er faktisk 10 mnd mellom meg og min bror Mamma skulle bare til legen for å få seg p-piller hun etter at min bror ble født.. Men legen sa bare ; "sorry, ingen p-piller på deg", her kommer det en til Så... i grunnen er jeg glad for at jeg er her i verden Men... å bli født i uke 26 : ( uff nei .. så trist . Ha en strålende dag du også SøsterLiten .............................. for at jeg er 24 uker i dag !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. desember 2009 #351 Del Skrevet 9. desember 2009 er med på litt for 24 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. desember 2009 #352 Del Skrevet 9. desember 2009 Det er ok med slutten av mars da Slutten av mars? Ok da, siden det er deg går det bra for 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #353 Del Skrevet 10. desember 2009 er med på litt for 24 uker Slutten av mars? Ok da, siden det er deg går det bra for 24 Takk hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #354 Del Skrevet 11. desember 2009 Har vært ute på julebord jeg og er kjempesliten.. Verker i rygg og ben uff, jeg begynner visst å bli tung i kroppen .. Jaja, glad jeg slipper bakrus i morgen Ble nesten bekymret tidligere i dag,. Har kjent lite til liv inni magen i dag.. Men så har jeg vært ute på farten i hele dag også - så kanskje jeg ikke fikk tid til å kjenne etter :klø: Når jeg kom hjem så la jeg med ned på sofaen for å kjenne etter- men ikke noe liv der nei... Meenn.. På et veldig høylytt julebord så ble det litt sprell inni der og jeg kunne puste lettet ut igjen Som jeg sa til mannen ; " jeg kommer nok aldri til å slappe av denne gangen. Ikke før BabySun er ute Vet ikke hva som feiler meg jeg... Vel, alt er bra hvetfall.. Og nå skal jeg straks krype til køys Natta til alle sammen , og goooooooo helg !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 11. desember 2009 #355 Del Skrevet 11. desember 2009 Har vært ute på julebord jeg og er kjempesliten.. Verker i rygg og ben uff, jeg begynner visst å bli tung i kroppen .. Jaja, glad jeg slipper bakrus i morgen Ble nesten bekymret tidligere i dag,. Har kjent lite til liv inni magen i dag.. Men så har jeg vært ute på farten i hele dag også - så kanskje jeg ikke fikk tid til å kjenne etter :klø: Når jeg kom hjem så la jeg med ned på sofaen for å kjenne etter- men ikke noe liv der nei... Meenn.. På et veldig høylytt julebord så ble det litt sprell inni der og jeg kunne puste lettet ut igjen Som jeg sa til mannen ; " jeg kommer nok aldri til å slappe av denne gangen. Ikke før BabySun er ute Vet ikke hva som feiler meg jeg... Vel, alt er bra hvetfall.. Og nå skal jeg straks krype til køys Natta til alle sammen , og goooooooo helg !!! Innom å hilser på igjen Godt å høre at babysun gav litt liv fra seg. Tror det er spesielt om man har mistet, da vet man at alt kan skje og at ingenting er sikkert før man har babyen i armene. Var på akkurat samme måte. Tok meg selv flere ganger i å stå å gråte mens jeg tenkte: "tenk om det går galt". Men det er jo noe med det at det like godt kan skje når de er ute av magen, så en har aldri noen garanti. Derfor må vi prøve å ikke tenke sånn, selvom det ikke er lett. Koselig med julebord, da vet man at julen nærmer seg. Har dere alt klart da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 12. desember 2009 #356 Del Skrevet 12. desember 2009 Heisann Er innom med en liten førjulshilsen....midt i kakebaking, rydding og klesvask.... I år SKAL jeg være ferdig med ALT i god tid..... (syntes jeg har hørt meg si det selv hvert år..... ) Jeg tror alltid jeg har så god tid den siste uka før jul, men så dukker det alltid opp masse uforutsett... Derfor har jeg planer om å være HELT ferdig innen neste helg...basta.... "Misunner" deg å være gravid i jula...syntes det var så spesielt... Men skjønner også godt "redselen" for at det er noe galt.. Spesielt med siste frøkna var jeg utrolig på vakt, siden tvillingen hennes forsvant... Kos deg videre med den koselige magen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #357 Del Skrevet 12. desember 2009 Innom å hilser på igjen Godt å høre at babysun gav litt liv fra seg. Tror det er spesielt om man har mistet, da vet man at alt kan skje og at ingenting er sikkert før man har babyen i armene. Var på akkurat samme måte. Tok meg selv flere ganger i å stå å gråte mens jeg tenkte: "tenk om det går galt". Men det er jo noe med det at det like godt kan skje når de er ute av magen, så en har aldri noen garanti. Derfor må vi prøve å ikke tenke sånn, selvom det ikke er lett. Koselig med julebord, da vet man at julen nærmer seg. Har dere alt klart da? Vi har laangtifra alt klart Men må bare se å bli ferdig nå neste uke ! Vi skal jo ha jul her hjemme også så mannen har lovet å vaske gulver og vinduer.. (han ser at jeg har vondt i ryggen ) .. Er helt ødelagt når jeg har hatt en ryddedag her hjemme .. BabySun har hvertfall vært i "sprellende" form siden i går :rødme: Heisann Er innom med en liten førjulshilsen....midt i kakebaking, rydding og klesvask.... I år SKAL jeg være ferdig med ALT i god tid..... (syntes jeg har hørt meg si det selv hvert år..... ) Jeg tror alltid jeg har så god tid den siste uka før jul, men så dukker det alltid opp masse uforutsett... Derfor har jeg planer om å være HELT ferdig innen neste helg...basta.... "Misunner" deg å være gravid i jula...syntes det var så spesielt... Men skjønner også godt "redselen" for at det er noe galt.. Spesielt med siste frøkna var jeg utrolig på vakt, siden tvillingen hennes forsvant... Kos deg videre med den koselige magen :rødme: Ja jeg vil også være ferdig innen neste helg ! Håper vi får bakt litt her i mrgen når Vesla kommer hjem Jeg koser meg med magen, :rødme: men synes jeg har litt mye vondter her og der skal på jobb i natt , urk.. Har ikke lyst, men det er vel bare å hoppe i det . Har lovet meg selv at jeg skal hvertfall holde ut dette året så får vi se etterpå.. Det er tungt å hjelpe gamle mennesker på jobb Kan godt skjønne du var på vakt i det siste svangerskapet !! Jeg vet ikke helt hvorfor jeg er så urolig denne gangen,. Sikkert en blanding av at jeg har lest for mye på nett og at jeg mistet sist gang , selv om det var tidlig... Og ikke minst at et søsken "mistet" i uke 30 ... for en stund tilbake.. Men, det skal nok gå bra !! Nå må jeg løpe....... Fortsatt fin helg til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. desember 2009 #358 Del Skrevet 12. desember 2009 Alt kommer til å gå så bra så.. Det MÅ gå bra! Det har KG-Tantemelona sagt! KG-kusine hilser også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. desember 2009 #359 Del Skrevet 13. desember 2009 Håper du har hatt en fin natt på jobb Er jo ikke rart du er urolig, tenk så lenge du har ventet på lille babysun da Men dette går rette veien Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #360 Del Skrevet 13. desember 2009 Alt kommer til å gå så bra så.. Det MÅ gå bra! Det har KG-Tantemelona sagt! KG-kusine hilser også! Ja det går nok fint Bare jeg som er overnervøs i perioder Håper du har hatt en fin natt på jobb Er jo ikke rart du er urolig, tenk så lenge du har ventet på lille babysun da Men dette går rette veien Ha en fin søndag Ja det ligger nok kanskje noe der også ... Ha en "finfin" søndag du også ..................... Da,, var jeg akkurat kommet meg opp etter vakten .. Uff, jeg sliter med kroppen min på jobb nå Verker i ryggen og magen.. Synes magen min er knallhard nesten hele tiden jeg .. Slitsomt ! Det føles som en blanding av bekkenløsning i skikkelig anmarsj og kynnere.. Og i natt har det vært VELDIG rolig på jobb ! Jeg holder ikke ut så mye lenger tror jeg Gikk på vekten på jobb også (den hjemme er kaputt).. Det kan da ikke stemme at jeg har lagt på meg 4 kg på 2,5 uke ???? :dåne: Heldigvis var dette med klær og sko på, men likevel !! Hjelpes .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå