^^Sunny^^ Skrevet 29. november 2009 Forfatter #321 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Jeg må bare komme med en oppfordring til alle sammen Link til dagboken i signaturen ? da er det så mye enklere å følge opp synes jeg.. Ellers går jeg meg kanskje vill på leiting , og mister folk Så... Link Endret 29. november 2009 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. november 2009 Forfatter #322 Del Skrevet 29. november 2009 Klart mye koseligere å pynte til jul når mannen og vesla er hjemme ja Nå har du jo snart langfri og god tid til å kose deg med pynting og annet som trengs Ha en super kveld Nettopp gleder meg allerede til neste uke , med grøt på skolen til Vesla, julepynting, overnattingsbesøk i helgen og jule-kake-baking Og besøk av familie fra sør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 29. november 2009 #323 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg må bare komme med en oppfordring til alle sammen Link til dagboken i signaturen ? da er det så mye enklere å følge opp synes jeg.. Ellers går jeg meg kanskje vill på leiting , og mister folk Så... Link Mine innlegg er også en fin funksjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 29. november 2009 #324 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg har link jeg! *--> O'hara er veeeeeldig flink...* Kos dere med pynting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 30. november 2009 Forfatter #325 Del Skrevet 30. november 2009 Mine innlegg er også en fin funksjon Ja men det er langt i fra alt som kommer med på Mine innlegg.. Men sånne gamle innlegg som jeg ha hatt for over 1 år siden på forskjellige diskusjoner- DE er der.. Så har jeg begynt med en liten regel- og det er at alle som er innom og skriver hos meg- de skal jeg besøke i nærmeste fremtid Som nå.. Når jeg har skrevet ferdig så trykker jeg på linken din Myyyye enklere synes jeg da Jeg har link jeg! *--> O'hara er veeeeeldig flink...* Kos dere med pynting! Kjempeflink takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. november 2009 #326 Del Skrevet 30. november 2009 Går an å slette tråder man har rotet seg bort i da! Og så kan man sette en grense på 1 mnd, 4 mnd eller noe i den dur. Da frsvinner trådene fra mine innlegg om du ikke har deltatt i dem på 1 mnd, 4 mnd etc.. Men skjønner at det du er vant til er lettest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #327 Del Skrevet 1. desember 2009 Går an å slette tråder man har rotet seg bort i da! Og så kan man sette en grense på 1 mnd, 4 mnd eller noe i den dur. Da frsvinner trådene fra mine innlegg om du ikke har deltatt i dem på 1 mnd, 4 mnd etc.. Men skjønner at det du er vant til er lettest! Jaja Synes likevel det er lettest på min måte jeg .............. Må ut å kjøpe gave til læreren til Vesla i dag, fra hele klassen .. Hva skal jeg kjøpe ??? Vi klassekontaktene ble enige om ca. 200 kr .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 1. desember 2009 #328 Del Skrevet 1. desember 2009 Med fare for å gjenta dette, men OI som tida flyr her inne! 23 uker i morgen jo! Så koselig med masse liv og røre i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #329 Del Skrevet 2. desember 2009 Med fare for å gjenta dette, men OI som tida flyr her inne! 23 uker i morgen jo! Så koselig med masse liv og røre i magen! Ja her går det unna for 23 uker Nytt bilde i bloggen .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. desember 2009 #330 Del Skrevet 2. desember 2009 23uker Løper inn i bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 2. desember 2009 #331 Del Skrevet 2. desember 2009 Bare innom og jubler litt jeg!! 23 uker altså?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #332 Del Skrevet 2. desember 2009 23uker Løper inn i bloggen Bare innom og jubler litt jeg!! 23 uker altså?! Ja, jeg tror da det hehe... Eller har jeg telt feil :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 2. desember 2009 #333 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) 23 UKER!!! Det nærmer seg med stormskritt! Endret 2. desember 2009 av Raven Emerald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 2. desember 2009 #334 Del Skrevet 2. desember 2009 Må ut å kjøpe gave til læreren til Vesla i dag, fra hele klassen .. Hva skal jeg kjøpe ??? Vi klassekontaktene ble enige om ca. 200 kr .. Noe som kan brukes opp - det blir en del til slutt når man jobber som lærer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #335 Del Skrevet 2. desember 2009 23 UKER!!! Det nærmer seg med stormskritt! JEPP Ja det gjør det !!! Noe som kan brukes opp - det blir en del til slutt når man jobber som lærer Jeg kjøpte en juleoppsats til henne. Men den står nok ganske lenge Syntes den var ganske fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. desember 2009 #336 Del Skrevet 2. desember 2009 23 uker allerede?!? Du ble jo nettopp gravid jo Tida flyr virkelig.. Veldig koselig at det ser ut til å gå så bra med deg, Sunny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #337 Del Skrevet 3. desember 2009 23 uker allerede?!? Du ble jo nettopp gravid jo Tida flyr virkelig.. Veldig koselig at det ser ut til å gå så bra med deg, Sunny! Ja noen ganger føles det ut som jeg satt å ventet på egguttak for et par uker siden, så tiden går (heldigvis) ganske raskt Gleder meg masse til å få treffe BabySun nå altså ! Men ... 17 uker igjen,. Og jeg føler meg som en ballong allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 4. desember 2009 #338 Del Skrevet 4. desember 2009 *har tatt seg selv i nakken og stikker innom på besøk* Blir helt rørt jeg, bare av å stikke innom her, etter å mange år, tippeliste og magebilder(ryktes det om), har ikke tilgang til bloggen din Og over halvveis, jeg vil tippe jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #339 Del Skrevet 4. desember 2009 *har tatt seg selv i nakken og stikker innom på besøk* Blir helt rørt jeg, bare av å stikke innom her, etter å mange år, tippeliste og magebilder(ryktes det om), har ikke tilgang til bloggen din Og over halvveis, jeg vil tippe jente Så gøy at du er innom What ??? har du ikke tilgang ?? Skal se om jeg kan fikse på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #340 Del Skrevet 5. desember 2009 Sitter her å kjeder meg jeg Mannen er borte til i morgen og Vesla er hos pappaen sin. Det er mulig hun kommer hjem i dag, men jeg vet ikke enda.. Jeg burde legge sammen klær, rydde, vaske , men ...blææh... Det er jo lørdag ! Jeg skal gjerne ut på besøk om litt hvertfall Ellers får jeg se om jeg blir alene ikveld også. Sulten er jeg også, men å lage mat bare til seg sev :klø: nei det er jo ikke gøy ! Kanskje jeg skal komme meg ut å handle litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå