^^Sunny^^ Skrevet 25. november 2009 Forfatter #301 Del Skrevet 25. november 2009 Ferdig med dagens kontroll Alt ser bra ut Magemålet var 21 cm og hjertefrekvens på 144 .. Ellers 22 uker i dag Må juble litt for meg selv her Har nettopp spist en sen frokost ; 2 brødskiver med ost, skinke, egg, majones og cherrytomater :gjeiper: Hadde tenkt å legge ut nytt magebilde i bloggen også, men det blir så innmari dårlig kvalitet på bildet når jeg må ta av meg selv i speilet Tror jeg skal få mannen til å av meg senere heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KlarFor2ern Skrevet 25. november 2009 #302 Del Skrevet 25. november 2009 :hoppe: for 22 uker. Ukene flyr jammen meg av sted, synes ikke det er lenge siden vi testet positivt.. Spennende med nytt magebilde, skal bli gøy å se.... til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 25. november 2009 #303 Del Skrevet 25. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 25. november 2009 Forfatter #304 Del Skrevet 25. november 2009 :hoppe: for 22 uker. Ukene flyr jammen meg av sted, synes ikke det er lenge siden vi testet positivt.. Spennende med nytt magebilde, skal bli gøy å se.... til deg. Sant Masse tilbake til deg ... ............................. Må se om jeg kan få mannen til å knipse et bilde av meg her Hvis han klarer å ta pause i fra nedlastningen sin på datan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. november 2009 #305 Del Skrevet 25. november 2009 22 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 25. november 2009 #306 Del Skrevet 25. november 2009 22 uker alt.... Men nå må du bremse denne turbofarta litt.... ellers rekker jeg ikke å bli ferdig til jul...... Gleder meg til bildet.....(hvis du ikke har lagt ut allerede.... , har ikke sjekka...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 25. november 2009 Forfatter #307 Del Skrevet 25. november 2009 22 uker 22 uker alt.... Men nå må du bremse denne turbofarta litt.... ellers rekker jeg ikke å bli ferdig til jul...... Gleder meg til bildet.....(hvis du ikke har lagt ut allerede.... , har ikke sjekka...) Nei jeg har ikke lagt ut Mannen tok et men jeg var ikke fornøyd med bildet Nå orker jeg ikke å begynne med det, får bli i morgen Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. november 2009 Forfatter #308 Del Skrevet 27. november 2009 Da var mannen reist i fra meg for helgen- Vesla er borte hele helgen og jeg skal ha full jobbehelg .. Det blir jobb-sove-spise Venter bare på tlf fra MrSunny nå så skal jeg å å hvile meg litt. Sov dårlig i natt og fikk ikke sove på dagen heller- så nå får jeg håpe Jon Blund kommer å tar meg etterpå Vet ikke helt hvorfor jeg ikke får sove på natten :klø: Kanskje en blanding av kynnere og at er veeldig aktiv inni der.. Ønsker alle som titter innom en kjempefin helg :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. november 2009 #309 Del Skrevet 27. november 2009 God jobbe-sove-spise helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 27. november 2009 #310 Del Skrevet 27. november 2009 Håper du sover godt nå, vennen Ønsker deg en fin helg, tross jobbing og soving... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. november 2009 Forfatter #311 Del Skrevet 27. november 2009 God jobbe-sove-spise helg Takk Lucky God helg til deg og dine Håper du sover godt nå, vennen Ønsker deg en fin helg, tross jobbing og soving... Nei det gjorde jeg aldeles ikke Skikkelig irriterende !!! Når jeg MÅÅ sove så får jeg det ikke til Kommer til å være i koma på jobb i natt .. jaja, bare å hoppe i det tenker jeg. Sover hvertfall godt i morgen Droppet hele Taco opplegget mitt også i kveld. det er ikke helt det samme å bare lage til meg selv Jeg har spist røde kyllingpølser istedet God helg Myrthel Nå får jeg rive meg løs fra lille pusen, som la seg skikkelig til rette med meg her :rødme: Han må være helt alene i natt .. Stakkars.. (jeg er kanskje litt rar, men pusen er jo så selskapssyk og når han er alene for lenge så er han fornærmet i lange stunder etterpå). Sånn er det kanskje å ha en bortskjemt rasekatt *løper å pakker nattevaktssekken min* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 27. november 2009 #312 Del Skrevet 27. november 2009 Ha en god nattevakt, og en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 28. november 2009 Forfatter #313 Del Skrevet 28. november 2009 Ha en god nattevakt, og en fin helg Takk min venn og i lige måte ...................... Natten gikk faktisk ganske greit, til tross for at jeg ikke fikk sovet noe på forhånd Tror lille gull i magen våknet før meg Skal si h*n er aktiv inni der !!! Tickeren min har hoppet på neste bilde også jeg er nærmere målet enn begynnelsen jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. november 2009 #314 Del Skrevet 28. november 2009 Ha ei god helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 28. november 2009 #315 Del Skrevet 28. november 2009 for nærmare målet enn begynnelsen Så koselig med ein livlig krabat i magen. :rødme: God jobbehelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. november 2009 Forfatter #316 Del Skrevet 29. november 2009 Ha ei god helg vennen for nærmare målet enn begynnelsen Så koselig med ein livlig krabat i magen. :rødme: God jobbehelg! Takk Gossip girl og dreia Håper dere også har en kjempefin helg !! Min er ikke så veldig spennende da Men pyttsann.. Får ta kosen igjen til neste helg jeg heller Nå skal vi ha oss litt mat her på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 29. november 2009 #317 Del Skrevet 29. november 2009 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Ikke lenge igjen nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. november 2009 #318 Del Skrevet 29. november 2009 Tenk at du har kommet så langt alt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. november 2009 Forfatter #319 Del Skrevet 29. november 2009 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Ikke lenge igjen nå!! det sier du hele tiden neida, det går jo på frem, men det er enda 4 mnd igjen Tenk at du har kommet så langt alt da Jeg får hver gang jeg kommer over min egen ticker Nå har jeg fått mannen hjem igjen Så har jeg bare en vakt igjen før det er en uke med fri (hvis ikke det dukker opp noe ekstra).. Skal begynne julepyntingen her i morgen. Det er ikke så kjekt å ordne og stelle til uten Vesla og mannen så derfor ble det litt utsatt . Bare vi får stikk-kontaktene våre taket i orden, de har sluttet å virke :klø: Men mannen skal ringe elektriker i morgen så håper det kommer kjapt på plass igjen håper dere jenter har hatt en finfin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. november 2009 #320 Del Skrevet 29. november 2009 Klart mye koseligere å pynte til jul når mannen og vesla er hjemme ja Nå har du jo snart langfri og god tid til å kose deg med pynting og annet som trengs Ha en super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå