Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Ferdig med dagens kontroll :) Alt ser bra ut :)

Magemålet var 21 cm og hjertefrekvens på 144 ..

Ellers 22 uker i dag :strix: Må juble litt for meg selv her :fnise:

Har nettopp spist en sen frokost ; 2 brødskiver med ost, skinke, egg, majones og cherrytomater :gjeiper:

Hadde tenkt å legge ut nytt magebilde i bloggen også, men det blir så innmari dårlig kvalitet på bildet når jeg må ta av meg selv i speilet :sjenert: Tror jeg skal få mannen til å :foto: av meg senere heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: :hoppe: for 22 uker.

Ukene flyr jammen meg av sted, synes ikke det er lenge siden vi testet positivt.. :fnise:

Spennende med nytt magebilde, skal bli gøy å se....

:klemmer: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: for 22 uker.

Ukene flyr jammen meg av sted, synes ikke det er lenge siden vi testet positivt.. :fnise:

Spennende med nytt magebilde, skal bli gøy å se....

:klemmer: til deg.

Sant :jepp:

Masse :klemmer: tilbake til deg ...

.............................

Må se om jeg kan få mannen til å knipse et bilde av meg her :) Hvis han klarer å ta pause i fra nedlastningen sin på datan... ;)

:strix:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 uker alt.... :danse:

Men nå må du bremse denne turbofarta litt.... ellers rekker jeg ikke å bli ferdig til jul...... :fnise:

Gleder meg til bildet.....(hvis du ikke har lagt ut allerede.... :sjenert:, har ikke sjekka...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig: 22 uker :bolledeig:

:klem:

22 uker alt.... :danse:

Men nå må du bremse denne turbofarta litt.... ellers rekker jeg ikke å bli ferdig til jul...... :fnise:

Gleder meg til bildet.....(hvis du ikke har lagt ut allerede.... :sjenert:, har ikke sjekka...)

Nei jeg har ikke lagt ut :sjenert: Mannen tok et men jeg var ikke fornøyd med bildet :fnise:

Nå orker jeg ikke å begynne med det, får bli i morgen :)

Natta :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mannen reist i fra meg for helgen- Vesla er borte hele helgen og jeg skal ha full jobbehelg ..

Det blir jobb-sove-spise :)

Venter bare på tlf fra MrSunny nå så skal jeg å å hvile meg litt. Sov dårlig i natt og fikk ikke sove på dagen heller- så nå får jeg håpe Jon Blund kommer å tar meg etterpå :sove:

Vet ikke helt hvorfor jeg ikke får sove på natten :klø: Kanskje en blanding av kynnere og at :babysmokk: er veeldig aktiv inni der..

Ønsker alle som titter innom en kjempefin helg :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jobbe-sove-spise helg :klemmer:

Takk Lucky :) God helg til deg og dine :klemmer:

Håper du sover godt nå, vennen :klemmer:

Ønsker deg en fin helg, tross jobbing og soving... :klemmer:

Nei det gjorde jeg aldeles ikke :snurt: Skikkelig irriterende !!! Når jeg MÅÅ sove så får jeg det ikke til :sukk: Kommer til å være i koma på jobb i natt .. jaja, bare å hoppe i det tenker jeg. Sover hvertfall godt i morgen :jepp:

Droppet hele Taco opplegget mitt også i kveld. det er ikke helt det samme å bare lage til meg selv :sjenert: Jeg har spist røde kyllingpølser istedet :ler:

God helg Myrthel :hug:

Nå får jeg rive meg løs fra lille pusen, som la seg skikkelig til rette med meg her :rødme: Han må være helt alene i natt .. Stakkars.. (jeg er kanskje litt rar, men pusen er jo så selskapssyk og når han er alene for lenge så er han fornærmet i lange stunder etterpå). Sånn er det kanskje å ha en bortskjemt rasekatt ;)

*løper å pakker nattevaktssekken min*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en god nattevakt, og en fin helg :)

:klemmer:

Takk min venn :klemmer: og i lige måte :)

......................

Natten gikk faktisk ganske greit, til tross for at jeg ikke fikk sovet noe på forhånd :) Tror lille gull i magen våknet før meg :fnise: Skal si h*n er aktiv inni der !!!

Tickeren min har hoppet på neste bilde også :nigo: jeg er nærmere målet enn begynnelsen jo :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ei god helg vennen :klemmer:

:strix: for nærmare målet enn begynnelsen :strix:

Så koselig med ein livlig krabat i magen. :rødme:

God jobbehelg! :klemmer:

Takk Gossip girl og dreia :) Håper dere også har en kjempefin helg !! Min er ikke så veldig spennende da :sjenert: Men pyttsann.. Får ta kosen igjen til neste helg jeg heller ;)

Nå skal vi ha oss litt mat her på jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:strix:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Ikke lenge igjen nå!!

:hoppe:

:fnise: det sier du hele tiden :ler: neida, det går jo på frem, men det er enda 4 mnd igjen :)

Tenk at du har kommet så langt alt da :overrasket:

:jepp: Jeg får :hakeslepp: hver gang jeg kommer over min egen ticker :ler:

Nå har jeg fått mannen hjem igjen :) Så har jeg bare en vakt igjen før det er en uke med fri :nigo: (hvis ikke det dukker opp noe ekstra).. Skal begynne julepyntingen her i morgen. Det er ikke så kjekt å ordne og stelle til uten Vesla og mannen :snurt: så derfor ble det litt utsatt .

Bare vi får stikk-kontaktene våre taket i orden, de har sluttet å virke :klø: Men mannen skal ringe elektriker i morgen så håper det kommer kjapt på plass igjen :Nikke:

håper dere jenter har hatt en finfin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart mye koseligere å pynte til jul når mannen og vesla er hjemme ja :) Nå har du jo snart langfri og god tid til å kose deg med pynting og annet som trengs ;)

Ha en super kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...