Myrthel Skrevet 12. november 2009 #261 Del Skrevet 12. november 2009 Titter innom med en liten morgen og ønsker deg en fin dag...Her har vi muligens fått besøk av "nøff-nøff- influensaen.."... Eldstefrøkna ligger iallefall rett ut, men de "rette" symptomene...Fikk testet henne i går, og er vi heldige får vi svaret i morgen.... Men like greit å få det nå i god tid før jul, og bli ferdig med det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 12. november 2009 Forfatter #262 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Gratulerer så masse med 20 uker Sunnymor Takk Gratulerer med 20 uker Tjohoooooooooooo!!! Snart får dere hilse på den lille!! "Bare" 20 uker til , Det er enda en god stund da, men dagene går nå ganske fort *PopperSjampisen* 20 uker!!!!! SJAMPIS?!?! Anamelona daaaaaaaa........ Her skåles det i Mozell eller noe slikt! Ha en super dag superSunny! Eller... Hey, VI kan jo drikke sjampis, men Sunny får bare Mozell! Heldige oss!! Ingen champis på meg nei ... Jeg får ha den til gode.. Får vel kanskje tatt meg et glass til sommeren :klø: Titter innom med en liten morgen og ønsker deg en fin dag...Her har vi muligens fått besøk av "nøff-nøff- influensaen.."... Eldstefrøkna ligger iallefall rett ut, men de "rette" symptomene...Fikk testet henne i går, og er vi heldige får vi svaret i morgen.... Men like greit å få det nå i god tid før jul, og bli ferdig med det også... Uffda.. det høres ikke noe kjekt ut Vesla her kom hjem fra skolen i dag også med voldsom hodepine.. Får håpe de kun er hodepine og ikke begynnelsen på noe mer.. Utrooolig mange som er syke nå om dagene... Masse god bedring til jenta di Endret 12. november 2009 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 12. november 2009 #263 Del Skrevet 12. november 2009 Uffda.. det høres ikke noe kjekt ut Vesla her kom hjem fra skolen i dag også med voldsom hodepine.. Får håpe de kun er hodepine og ikke begynnelsen på noe mer.. Utrooolig mange som er syke nå om dagene... Masse god bedring til jenta di Takk for det Får håpe det ikke er begynnelsen til noe mer... for her begynte det med veldig hodepine, som ikke gikk over med smertestillende..og så kom høy feber... Har selv hatt noen dager med intens hodepine og skikkelig stivhet og verking i hele kroppen.... Men jeg har liksom "stoppa" med det...(hodepinen er borte nå) Jeg fikk ikke feberen.. (hvis jeg ikke bare går og hangler noen dager FØR det bryter ut...) De på legekontoret ville teste meg i går også, da jeg var der med dattera... Trodde ikke de hadde kapasitet til å teste, når jeg ikke var sykere... Men jeg sa jo ja, da de tilbød... Så får vi se... Håper hodepinen går over for datteren din og at det ikke fører til noen annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. november 2009 #264 Del Skrevet 12. november 2009 SJAMPIS?!?! Anamelona daaaaaaaa........ Her skåles det i Mozell eller noe slikt! Ha en super dag superSunny! Eller... Hey, VI kan jo drikke sjampis, men Sunny får bare Mozell! Heldige oss!! Hørt om Villa Champagnebrus?? Nammenam! Vi?? Jeg kan da ikke drikke sjampis!! Men jeg liker ingen form for alkohol heller, så det er ikkeno problem. Eller, kaffe og baileys kan være litt godt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 12. november 2009 Forfatter #265 Del Skrevet 12. november 2009 Takk for det Får håpe det ikke er begynnelsen til noe mer... for her begynte det med veldig hodepine, som ikke gikk over med smertestillende..og så kom høy feber... Har selv hatt noen dager med intens hodepine og skikkelig stivhet og verking i hele kroppen.... Men jeg har liksom "stoppa" med det...(hodepinen er borte nå) Jeg fikk ikke feberen.. (hvis jeg ikke bare går og hangler noen dager FØR det bryter ut...) De på legekontoret ville teste meg i går også, da jeg var der med dattera... Trodde ikke de hadde kapasitet til å teste, når jeg ikke var sykere... Men jeg sa jo ja, da de tilbød... Så får vi se... Håper hodepinen går over for datteren din og at det ikke fører til noen annet... Hodepinen henns forsvant litt utover dagen, men er slakk .. Jeg vet ikke helt hva som skjer, og om jeg bør holde henne hjemme i morgen :klø: Får nesten se hvordan formen hennes er i morgen .. Hørt om Villa Champagnebrus?? Nammenam! Vi?? Jeg kan da ikke drikke sjampis!! Men jeg liker ingen form for alkohol heller, så det er ikkeno problem. Eller, kaffe og baileys kan være litt godt da.. Nei, du kan da ikke drikke champagne du heller !! Men Villa Champagnebrus er kjempegodt og kaffe og baileys ja det savner jeg faktisk !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 13. november 2009 #266 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) .....jeg så ikke at du hadde dagbok om minstemelona på vei..... Har da hørt om Villa Champagne!!! Dere kan kose dere med det, så kan jeg drikke champagne med begge hender!! Får håpe vesla ikke blir skikkelig syk nå da... Ha en skikkelig super helg sunny! Endret 13. november 2009 av O'hara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 13. november 2009 Forfatter #267 Del Skrevet 13. november 2009 .....jeg så ikke at du hadde dagbok om minstemelona på vei..... Har da hørt om Villa Champagne!!! Dere kan kose dere med det, så kan jeg drikke champagne med begge hender!! Får håpe vesla ikke blir skikkelig syk nå da... Ha en skikkelig super helg sunny! Jeg nyyyyter et glass med Villa Champagnebrus Det ser ikke ut til at hun blr skikkelig syk, er bedre idag men jeg har holdt henne hjemme for sikkerhets skyld.. Grusomt kjedelig å sende henne avgårde og så blir hun sendt hjem igjen... (de vil jo at man skal holde dem hjemme i disse dager) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. november 2009 #268 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg nyyyyter et glass med Villa Champagnebrus God bedring til vesla og god helg til sunny familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 14. november 2009 Forfatter #269 Del Skrevet 14. november 2009 God bedring til vesla og god helg til sunny familien Tusen takk Lucky Og i lige måte !! Vesla er i fin form, så det var bare et par dager med hodepine og litt slakk... .......... Jeg er aldeles ikke våken..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 14. november 2009 #270 Del Skrevet 14. november 2009 Hvorfor hadde jeg deg ikke på mine innlegg tro? :klø: Har ikke vært så aktiv her de siste ukene, men fikk litt hakeslepp når jeg så at du er halvveis! Tenk at du har kommet så langt! Gratulerer så mye med halvgått løp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 14. november 2009 Forfatter #271 Del Skrevet 14. november 2009 Hvorfor hadde jeg deg ikke på mine innlegg tro? :klø: Har ikke vært så aktiv her de siste ukene, men fikk litt hakeslepp når jeg så at du er halvveis! Tenk at du har kommet så langt! Gratulerer så mye med halvgått løp! Du fikk ??? Herremin, du er jo fødeklar og vel så det - sikkert Så spennende Kirin :hoppe: Takk ... Og masse masse lykke til med forestående fødsel !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 14. november 2009 #272 Del Skrevet 14. november 2009 Uff, så flaut. Denne har jeg jo ikke fått med meg i det hele tatt. Har tenkt på deg, og lurt på hvorfor du ikke har skrevet noe på lenge, men skjønner jo hvorfor nå Skal i alle fall følge med heretter Vet du kjønn nå forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 14. november 2009 #273 Del Skrevet 14. november 2009 Du fikk ??? Herremin, du er jo fødeklar og vel så det - sikkert Så spennende Kirin :hoppe: Takk ... Og masse masse lykke til med forestående fødsel !!!! Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 14. november 2009 Forfatter #274 Del Skrevet 14. november 2009 Uff, så flaut. Denne har jeg jo ikke fått med meg i det hele tatt. Har tenkt på deg, og lurt på hvorfor du ikke har skrevet noe på lenge, men skjønner jo hvorfor nå Skal i alle fall følge med heretter Vet du kjønn nå forresten? Jeg har da ikke forsvunnet Nei, vi vet ikke kjønn så det blir spennende Takk for det. ..................... Mannen sa nettopp her at det var ei dame innom på jobben hans som var like "stor" som meg og hun hadde hatt termin for 2 dager siden Uffda Tror dere jeg følte meg som ei bolle eller ??? videre ; "hvor mye har du lagt på deg nå da ? " Jeg : hmmmmm.... 6 kg ? Han ; "Så da skal du legge på deg 10 kg til ???? (for det er vel sånn ca så mye du la på deg sist gang ) uff, nei det var ikke så kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 14. november 2009 #275 Del Skrevet 14. november 2009 6 kg til nå er ikke mye synes jeg. Jeg hadde rukket å legge på meg mye mer ved 20 uker. Man legger på seg som gravid, sånn er det bare. Ta det som en lite gjennomtenkt sleivkommentar du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. november 2009 #276 Del Skrevet 14. november 2009 Mannen sa nettopp her at det var ei dame innom på jobben hans som var like "stor" som meg og hun hadde hatt termin for 2 dager siden Uffda Tror dere jeg følte meg som ei bolle eller ??? videre ; "hvor mye har du lagt på deg nå da ? " Jeg : hmmmmm.... 6 kg ? Han ; "Så da skal du legge på deg 10 kg til ???? (for det er vel sånn ca så mye du la på deg sist gang ) uff, nei det var ikke så kjekt Tror heller at den damen var SÆRDELES liten. Husker du bildet av meg rett før fødsel? :dåne: ca 90kg (fra vanlige 65) og DEN kula! Ikke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. november 2009 #277 Del Skrevet 14. november 2009 Hehe, 6 kg i uke 20 tror jeg er ganske normalt Var noe sånt hos meg også. Gratulerer med halvgått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 15. november 2009 Forfatter #278 Del Skrevet 15. november 2009 6 kg til nå er ikke mye synes jeg. Jeg hadde rukket å legge på meg mye mer ved 20 uker. Man legger på seg som gravid, sånn er det bare. Ta det som en lite gjennomtenkt sleivkommentar du. Tror heller at den damen var SÆRDELES liten. Husker du bildet av meg rett før fødsel? :dåne: ca 90kg (fra vanlige 65) og DEN kula! Ikke igjen! Hehe, 6 kg i uke 20 tror jeg er ganske normalt Var noe sånt hos meg også. Gratulerer med halvgått! Godt å høre jenter Jeg er jo naturlig slank så noen kilo bør jeg vel klare, selv om det er fett Lurer på om jeg kommer tilbake i normalvekt etterpå :klø: Jeg fikk noen kilo pga alle hormonene FØR jeg ble gravid også... Nå er vekta 64 kg.. eller kanskje litt mer (siden jeg ikke har vært på vekta på en stund ).. Jeg var 70 kg den dagen jeg fødte Vesla så må nok regne med litt ekstra denne gangen.. jaja Lurer på hva vi skal finne på i dag .. Må hvertfall få ryddet litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 18. november 2009 Forfatter #279 Del Skrevet 18. november 2009 21 uker i dag :hoppe: trallala.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. november 2009 #280 Del Skrevet 18. november 2009 Gratulerer med 21 uker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå