Livinita Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Noen som vet om ei internett side der man kan sende inn et eget fotografi, betale litt, og få det ut som en oppskrift man kan brodere? Har hørt om dette før, har lyst til å brodere et bilde fra bryllupet vårt! Takker for svar
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Det finnes et program som heter PCStitch der du kan importere egne bilder. Programmet fungerer slik at det lagrer bildet ditt, lager det om til oppskrift og regner ut hvilke farger du trenger. Det er fargekodene som de fleste broderimakere bruker. Husker ikke i farta å det heter. Genialt program. Eneste du trenger i tillegg er en printer og en butikk som selger strie og tråd:)
megava Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Det finnes et program som heter PCStitch der du kan importere egne bilder. Genialt program. Eneste du trenger i tillegg er en printer og en butikk som selger strie og tråd:) Er helt enig med dette.
Sissan Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Programmet er enkelt i bruk og lager fine oppskrifter selv om jeg overstyrer litt her og der. Mulig programmet kan gjøre det også, har ikke lest manualen enda, hehe. Men jeg er har ikke noe ferdig resultat enda, kanskje det bare bli søl? Neida, tror det blir veldig bra. Du kan velge detaljeringsgrad og antall farger selv - samt masker pr cm osv. Veldig bra.
megava Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 (endret) HER kan dere se mitt bilde som er resultatet av bruk dette programmet. Jeg er veldig fornøyd. Litt blikk på bilder er det blitz fra fotokamera. Akkurat nå er opptatt med en ny projekt. Endret 23. oktober 2009 av megava
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå