Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Hvorfor er det sånn at svært mange godt trente menn med synlige muskler har lite kroppshår, spesielt på brystet, det er er vel nermest helt glatt glatt. Påvirker trening hårveksten eller det vanligere for dem å ta det vekk, eller kan det ha noe med maten å gjøre? Er ikke så veldig ofte jeg har sett godt trente menn med hår på bystet. Men de som gjerne er mer "vanlige", ikke trener og gjerne bleik i tilegg, de har ofte masse hår (selvsagt ikke alle da). Men hvorfor?
enatupp Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Har en liten teori om at de som trener masse, gjærne bryst og armer, fjerner det meste av hår for at musklene skal vises bedre! Men såklart om hele mannen er "skinna" Kansje det er komplekser ute og går?? Hmm.. Nei dette var egentlig et intresangt spørsmål.. Får spørre mannen (som er treningsnarkoman)
Poppzy Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Tror det har litt med forfengelighet å gjøre også pluss at de vil at musklene skal vises. Vet om flere som vokser, barberer eller bruker laser for å få bort hårene. Både på ryggen og brystet.
Kenneth199 Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Jepp dere fant ut svaret helt alene
Violetsky Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Kjæresten min er ganske godt trent med synlige muskler, men han har ikke rørt brysthåret sitt. Han har akkurat passe, ikke for mye, hår. Og en fin liten veiviser på magen. Akkurat sånn jeg liker det! Jeg synes egentlig det er finere med litt hår, enn ikke noe hår i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå