Gå til innhold

Veddemål ang Mia Gundersen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo så på Skal vi danse i dag, og begynte å diskutere om Mia har silikonpupper eller ei. Jeg tror de er ekte, siden hun er en fyldig (og flott!!) dame. Sambo mener det må være silikon, hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekte!

Hadde de vært silikon, så hadde ikke de vært så "gele" når hun spretter rundt ;)

Skrevet

Jeg vedder på at de er ekte!

Men Triana derimot...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ekte!

I've seen the pictures :cool: Dæven for en deilig kropp den dama har! Synd med den gnålete fremtoningen...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Forørig kan dere spør Wenche Foss, hun har tatt på dem :cool:

Skrevet

De er garantert ekte, det ser man jo lett. Det finnes folk med naturlig store pupper, faktisk.

Skrevet

De er garantert ekte. Hadde det vært silikon hadde de nok ikke hengt så mye :)

Gjest TS Mia-fan
Skrevet

Jeg tror jeg kan utropes som vinner av veddemålet!!! Takk for svar, alle sammen.

Noen sa at puppene hennes henger, men jeg syntes ikke det så sånn ut, jeg syntes de så kjempeflotte ut!!

Skrevet
Jeg tror jeg kan utropes som vinner av veddemålet!!! Takk for svar, alle sammen.

Noen sa at puppene hennes henger, men jeg syntes ikke det så sånn ut, jeg syntes de så kjempeflotte ut!!

Ved bruk av riktig BH så er det ingen pupper som henger ;)

Skrevet

Hun har garantert ekte. For oss som begynner å bli litt oppi åra kan vi huske at hun har hatt slike pupper hele tiden (siden hun ble voksen da).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...