Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Begynte behandling for ei tann på onsdag. Da ble det gjort klart til rotfylling. De borra/fila og fylte den med midlertidig fylling. Plana var å komme tilbake en uke senere. Jeg har hadd mye smerte før denne avtalen. Jeg hadde enorme smerter i et døgn og måtte ringe dem på fredag og fikk en hastetime. Tannlegen satte igang med rotfylling og etter ca 40 min i stolen med et helvete uten like (hjelper ikke at jeg er enorm til tannlegeskrekk,12år siden sist..) så nevner tannlegen noe om at det hadde kanskje vært best å trukket. Jeg bare vifta med armer og bein og grynta til svar. Da var jeg så sliten og utkjørt av det hele. Så han gjorde ferdig jobben. Og det siste døgnet har jeg hadd enorme smerter. har spist pinex forte og ibux 600mg og paracet uten at det hjelper (ikke alt samtidig da..) Og i kveld så fikk jeg plutselig høy feber. Nå har smertestillende endelig funka litt. Burde egentlig ikke tannlegen ha foreslått trekking av tann med engang siden den tanna tydligvis er helt ødelagt? burde jeg klage på dette? Blir så sliten og lei av smertene..
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Det blir nok bedre. Selv holdt jeg på med en rotfylling fra mars til juni. Hadde tre penicilinkurer og det var et sant helv... Tanna sluttet ikke å verke, så den ble da trukket i august. Merkelig at den ikke ble bra selv om nærvene var drept. Tannlegen min hadde ikke vært borte i det før. Det hender noen tenner har en ekstra rotkanal, men min hadde heller ikke det. Så der sto vi med en tann som ikke ville døfør den ble trukket. Nå er alt bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå